24 juni 2025, 21:01:46

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Anja op  5 januari 2008, 09:33:47
Hoi Monique,

Dat gaat zeker lukken. Maarre.....Yvon komt hier naar toe :D :D :D

:o Heb ik vast overheen gelezen dan... hahaha. Hartstikke leuk in elk geval  :D

Trixy gaat een mooie tijd bij je tegemoed...

Veel plezier vandaag dan met Dorothé en Yvon  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Anja

Oh wat fijn, een thuisbestelling  ;D Nou, dat is lekker makkelijk :)
Ik ben supernieuwsgierig hoe ze gaat reageren  ;D ;D ;D

Groetjes
Romy

carco

Veel plezier straks als Trixy gebracht wordt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Sta je al op de uitkijk?  ::)

Veel plezier straks met Yvon en Rene.

Groetjes Marlies ;)

Wilma1

5 januari 2008, 10:35:22 #6469 Last Edit: 5 januari 2008, 10:39:34 by Wilma1

Nou KÍJK maar hoe ongeduldig ze staat......

Veel plezier met de dames en René komt ook mee ??? De boffert met al die vrouwen winkelen  ;D en vooral in de Jumper, niet te veel aanschaffen hoor, kijkenkijken en niet kopen ???

:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sharon

Hoi Anja,

wat is dat een leuke fotosessie die je uit Yvons boekje hebt gehaald! Echt prachtig en ik heb er met volle teugen van genoten. Trixy is echt een plaatje om te zien hoor. Je gaat vast heel veel plezier aan haar beleven.

Heel veel plezier vandaag met het shoppen en met Trixy!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een leuke en lieve foto's heb je uit Yvon haar boekje gehaald, ... het is een prachtig lief en mooi valkje meid en owhhh wat gaan jullie weer genieten vandaag !!!

Ik vind het zo ontzettend leuk voor jullie dat Yvon haar komt brengen, dan kan ze gelijk de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes van Trixy zien !!

Jij zit er vast en zeker al helemaal klaar voor en ik hoop vanavond zeker nog wat te lezen over de dag van vandaag, ik heb heerlijk van Paco, Vicky, Nienah en Xena gedroomd  ;) ;)

Wat een verrassingsdag vandaag zeg !!!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hey Anja ...vandaag ga je Trixie ophalen he !! Wat een mooi valkje trouwens !! En ook hele leuke foto's heeft Yvon gemaakt !! Trixie heeft alweer een goed huisje gevonden !!
Eerst bij Yvon en nu bij jou , dat is een luxe voor een valkje he !!! Tussen al haar soortgenootjes ! Ik wens je veel geluk en veel plezier hoor met Trixie erbij !!! Weer iets om naar uit te kijken he !!! Geniet er van zou ik zeggen he !! Grtjs Ann

danielle

Hoi Anja,
Wat een mooie foto's van Trixy! Het is echt een super mooi valkje en wat leuk dat hij zo van kroelen houdt.
Is hij al bij je?
IK ben benieuwd hoe hij op de rest reageerd en de anderen op hem.

Groeten van Danielle

Silke *

Hoi Anja,

Veel plezier met Yvon en Rene en wij verwachten een uitgebreid verslag  ;D

Koop maar leuke speeltjes  ;)

Groetjes
Silke

Kaatje

Hoi Silke,

Dat hoop ik ook, maar ik denk dat we vanavond best al een verslag te lezen krijgen hoor, zo Anja kennende  ;D  Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de reis met Trixy is verlopen en hoe ze opgenomen wordt in de groep  :D

Nou Anja, je leest het al, .... wij zijn ontzettend nieuwsgierig  ;D ;D

Groetjes Karin

*Yvon

Hoi hoi

Ben je aan het genieten van de cd ofzo ?  ;) ;D

Rene en ik vonden het heel gezellig vanmiddag !!  :D
Het was leuk om Ton,Lisa,jou en Ivo en Dorothe weer eens tezien.  :D
Het was heel leuk om al je valkjes en doggies eens int eggie te zien en te kroelen.  ;D
Gelukkig voelde Trixy zich ook wel snel op haar gemak.
Maar ik had dan ook eigenlijk niet anders verwacht.  ;)
Namens de vogels hier bedankt voor je heerlijke(denk ik) zelfgemaakte vogeltjesbrood.
En nog heel veel plezier met Trixy !!
Hier in de voliere zal ik ze wel missen,maar ik kan ze gelukkig hier regelmatig bekijken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Anja

Ik ben razend benieuwd hoe het vandaag gegaan is  :D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi iedereen,

Ik stond idd al op de uitkijk zonder te weten in wat voor auto ze kwamen :-X :-X :-X :-X
Ik had de deur al open voor ze konden bellen ;D ;D ;D ;D

Toen ik het reismandje opende en Trixy er uit kwam heeft ze gelijk  2 rondjes gevlogen en ze landde op de kast. Ook raakte ze 2 keer het plafond. Het is natuurlijk wennen voor haar. Toen vloog ze weer en landde ze netjes op de kooi. Daar heeft ze eerst alles eens af zitten kijken.

Toen is ze aan het poetsen geslagen en ze heeft ook gelijk vrienden gemaakt. Of eigenlijk een vriendin.

Macy was zo onder de indruk van haar dat ze gelijk haar koppie naar beneden deed om gekroeld te worden maar daar had Trixy geen zin in hoor.

Nadat Yvon en Rene naar huis gingen ging ik ze allemaal in de kooi zetten. Ze stapte voorzichtig op maar wilde niet in de kooi. Na een paar keer proberen zat ze toch in de kooi.

Daar kwam ze Macy weer tegen en Macy volgde haar overal. De hele kooi door. Totdat Trixy op stok ging zitten toen was het goed.

Trixy had ook gelijk door dat er voer op de bodem stond en dat er trosgierst lag.

Daarna heef tze 1 voerbak gevonden en de waterbak. Ze had ook gelijk gedronken dus dat is allemaal erg positief.

Nu zit ze bij Yella op de stok te dutten. Zo meteen mogen ze er weer even uit en ben ik benieuwd of ze uit zichzelf uit de kooi komt.

Ik heb haar al gekroeld en zelfs Lisa en Dorothé hebben haar ook mogen kroelen. een echte schat is ze.

Yvon en Rene super bedankt. Jullie zijn kanjers hoor. Als we in de gelegenheid zijn komen we zeker een keer bij jullie kijken. Mits jullie dat natuurlijk ook leuk vinden :D :D :D :D

Er zijn ook al een paar foto's gemaakt die ik nog moet uploaden dus die volgen nog.

Enne Yvon...............de cd moet ik nog kijken want Ivo en Dorothé zijn net pas weg.
Ik hoop dat ze het valkjesbrood lekker vinden maar dat zal wel. Dat zal wel terug te zien zijn op foto's denk ik.

Ook wij vonden het reuze gezellie.

Groetjes Anja

Anja