26 juni 2025, 21:42:32

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke foto's ;D
Leuk om te zien hoe ze met het bosje hout aan het klooien zijn :)
Je hebt ons weer erg verwend met je foto's!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anja,
Wat een leuke foto's allemaal!

Groetjes Sally

Wilma1

Mensenlief Anja, 7  :o pagina's bijlezen  :o is dat normaal ??? ???  ;D Bij jou wel met al dat gedouch en iedereen wil eens meemaken hoe dát voelt, zelfs Zwarte Piet  :P :P zag ik  ;D ;D ;D och het was Dorothé "verkleed als.."  ;) gelijk heb je hoor, als je niet herkenbaar op de foto wilt ...ok ik weet dat je en stralend gezicht hebt  :D ;)

En Lisa lijkt in vele opzichten op haar mamma, ze ook erg lief, gezellig en sociaal!!!  :D

Ik heb weer genoten van al die mooie foto's en Beauty en Macy lijken helemaal thuis, zo te zien  :D :D :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danielle

Hoi Anja,
Het heeft denk ik wel even tijd nodig voordat ik jou boekje weer wat heb bijgelezen. Maar ik ga dat zeker nog doen. Maar hier alvast een berichtje zodat je weet dat ik je niet vergeet!
Echt heel erg geconduleerd met Yeni  :'( !

De laatste foto sessie is trouwens erg mooi!

Groeten van Danielle

Anja

Hoi Ann,

dank je wel. Mooi is ze hè dat vind ik ook.

Hoi Eugenie,

Dank je wel en graag gedaan hoor.

Hoi Anke,

Dank je wel. Leuk toch dat klooien.

Hoi Sally,

Dank je wel.

Hoi Wilma,

Ja dat is normaal hoor.

Whaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahhaha zwarte Piet. Ik rolde bijna van de bank af toen ik het las. Je bent welkom hoor als je wilt komen valkjesdouchen.

Dank je wel namens Lisa.

B&M voelen zich helemaal thuis. Als ik de kakbakken op ga hangen dan is hij de eerste die er in zit om aan alles te proeven.

Hoi Danielle,

Dat zal idd wat tijd nodig hebben.

Dank je wel voor je condoleance.

Ik weet toch dat je me niet vergeet ;) ;)

Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Manon*

Hoi Anja,

Wat een leuk idee die takken zeg!
Het is de bedoeling dat ze eraan gaan plukken enzo?
En wat is de bedoeling van die kakbakken eigenlijk, moeten ze daarin poepen of heb je er allemaal lekkere dingen in liggen.

Wat een mooie foto's weer zeg...

Groetjes Manon

Yvette

Je hebt weer hele leuke foto's  maar ook hele grappige foto's gemaakt

lynette

hihi leuke foto's  ;D
en ik ga morgen ook eens kijken of ze bij de kruidvat die takken hebben ze hebben er duidelijk plezier van
en ik gebruik een kleinere kakbak in de kooi (voor kleine knaagdieren) echt reuz handig en ze zitten er graag in vooral met het fruithapje hier hihihi

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Silke *

Hallo Anja,

Ja, nu zie ik ook de kakbakken, maar ik wil ook wel ff weten voor wat die dienen  ;D
Je hebt dus die takjes gekocht zodat ze valkjes er kunnen aan knabbelen? Zo te zien mét succes, echt geweldig!  :D

Ookal verliest Yingo zijn parels, zijn wangvlek wordt feller en feller, echt SUPERmooi!  ;)

Ook al weer héél mooie foto's! Leuk om te zien wat je valkjes daar nog allemaal uitspoken  :)

Groetjes
Silke

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een lieve en leuke foto's weer. Wat zijn het eigenlijk voor takjes? Ik geef mijn valkjes vaak wilgentakjes maar ben ook erg benieuwd wat dit voor soort hout is!
Ik ben benieuwd of Yingo nog een paar pareltjes gaat overhouden. Kuifje en Sunny hebben er nog wel een paar. Misschien dat dit bij Yingo ook het geval zal zijn, het is wel een leuk gezicht vind ik.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

28 december 2007, 21:54:15 #6116 Last Edit: 29 december 2007, 10:38:52 by Gerda
Hai hai Anja,

Ik val met mijn wipneus helemaal in de boter;  wat een gave mooie gezellige foto's zeg...vooral ook die ene waarop Pukkie zo ''cute'' alles zit te bekijken;  heerlijk gewoon.

en ik lag hier helemaal dubbel bij het zien vh valkjes douche diploma  ;D ;D
Gefeliciteerd Dorothé  ;)

Je hebt ook weer lekker geshopt ,lees ik wel...hebben ze weer wat te slopen.

Ton vertelde me vanmiddag ,hoe het gaat met Yunah sinds het overlijden van Yeni;  wel heel zielig hoor  :(  stakkertje.

Groetjes Peggy
ps bedankt voor alle mooie foto's

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Anja,

Hele gave foto's weer en je hebt de valkjes weer aardig verwend vandaag ;D Wat zijn het toch heerlijke slopers hè ... je ziet ze gewoon genieten met de leuke takken !!

Ik geef je groot gelijk dat je er nog drie bossen bij hebt gehaald, het is natuurlijk geen geld en slopen is nu eenmaal de leukste bezigheid van een valkje dus dit is echt een schot in de roos  ;D

Ik heb echt genoten van je heerlijke valkjes, wat een lieverdjes zijn het toch ... en zo lekker veel !!! Wat een warmte bij jullie thuis met zoveel valkjes liefde, geef ze maar een hele dikke knuffel van me :D

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Anja,
nou, ik kan niets anders zeggen dan dat de rest van de foto's ook echt weer om van te smullen waren! Het waren prachtige foto's van prachtige valkjes en ik heb er erg van genoten.

Die kakbakken zijn echt weel heel erg populair hè... Misschien dat ik die ook eens aan moet schaffen.

Wat fijn dat Beauty en Macy het zo goed naar hun zin hebben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

sandy

wat een een te gekke fotos wat een rachtige valkjes en leuk gedaan met die takken bossen dan hebben ze wat te knabbelen
sorry dat ik een tijdje niet ben geweest
ik heb ook hoop nieuwe fotos