26 juni 2025, 11:03:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

;D ;D ;D

Hoi Manon,

Dank je wel. De takken die slopen ze gewoo. Just to have fun ;) ;)

De kakbakken daar leg ik lekkers in..........nee daar hoeven ze niet in te kakken. Alhoewel zou best handig zijn ;D ;D ;D

Hoi Yvette,

Dank je wel.

Hoi Lynette,

Dank je wel. Ik heb alle takken meegenomen die ze nog hadden. Wel de ongeverfde dan.
Makkelijke dingen die kakbakken toch.

Hoi Silke,

Daar leg ik lekkers in en dat is een succes hoor. Aangezien ik 2 bakken voortaan te weinig vond heb ik er 2 bij gehaald.

De takken die zijn een groot succes.

Is wel jammer dat Yingo zijn parels verliest.

Hoi Manja,

Ik heb geen idee wat voor hout het is. Eigenlijk dienen ze voor in een grote glazen vaas te zetten. Deze zijn ongeverfd dus kunnen volgens mij geen kwaad.

Ik hoop dat Yingo er idd ook wat blijft behouden.

Hoi Peggy,

Dank je wel. Ze hebben idd weer wat te slopen.

En wat betreft Yunah dat komt wel weer goed.

Hoi Karin,

Dank je wel en ja het zijn sloperds maar wel erge lieve.

Ja ik dacht ik ga nog eens kijken of ze er meer hebben. Ben zelfs van plan om morgen nog naar het centrum te fietsen om daar te kijken of ze er nog hebben.

Jij en Rick komen hier ook gewoon een keer valkjes douchen ;) ;) ;) ;) Dan kun je dat gevoel ook delen.

De knuffel geef ik morgen want ze slapen al.

Hoi Sharon,

Dank je wel. De kakbakken dat is echt een succes. Echt waar en ik denk dat degene die deze bakken heeft het met mij eens is.

Hoi Sandy,

Dank je wel. Geeft niets hoor dat je even niet bent geweest. Je moet je niet verplicht voelen hoor.

Ik ga gauw in jou boekje kijken.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Haha Anja ...wat leuk die takken .....'t ja heel leuk om te slopen he !!! Alles kids met jullie en de valkjesbende ? Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Vooreerst : prachtige foto's  :o Ik heb er heel erg van genoten!
Dat was een heel slim idee van die takken! Ik denk dat het niet uitmaakt welke soort het is, want ze zijn gereinigd en gedroogd he.
Als kakbakeigenaar kan ik inderdaad beamen dat deze héél handig zijn  ;D Ik doe er altijd alpenweidehooi in, en daarbij dan af en toe wat trosgierst, of een snoepstok. Dat maakt minder rotzooi  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Die takken zijn een ware hit zo te zien. Geweldig. Hoe is het vandaag met de valkjes?

Mara

Silke *

Hoi Anja,

Hahahaha, wel grappig dat ze dan juist KAKbakken heten, als er iets lekkers in moet liggen  ;D ;D
Zou je ze mss ook zindelijk kunnen maken?  ;D

Groetjes
Silke

Anja

Hoi Ann,

Ja hoor hier is alles goed. Ze genieten zo van die takken echt super.

Hoi Romy,

Dank je wel. Ik denk ook niet dat het wat uit maakt.
Heerlijk die kakbakken hè.

Hoi Eugenie,

Het is echt een hit. Ik ben de hele stad afgeweest maar ze zijn nergens meer te krijgen helaas.
De valkjes zitten te knarsensnavelen.........dat is zo'n mooi geluid zeg.
Ze zitten lekker allemaal bij elkaar te slapen.........heerlijk om te zien.

Hoi Silke,

Het zijn kakbakken voor knaagdieren. Die kun je de behoefte daar in laten doen. Hier hebben ze een andere functie maar het zijn en blijven kakbakken.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik wil maandag wel even kijken bij de Kruidvat hier, tenminste, ik meende dat je ze bij het Kruidvat gehaald had?

Jammer dat je ze niet meer kunt vinden, want ik vind de foto's echt heel erg leuk om de valkjes daarmee bezig te zien.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Heel lief van je hoor maar het hoeft echt niet. Ik heb nu in totaal 5 bundels dus ze kunnen vooruit.

Als ze de bundels in het centrum hadden gehad dan had ik er nog wat mee genomen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijk geluid is dat knarssnavelen he?
Vooral als ze het met een aantal tegelijk doen. :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Echt wel. Heerlijk ontspannend vind ik.

Ik heb net weer een hele rits foto's gemaakt en zal zo eens gaan kijken of ze gelukt zijn.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Oei, hoor ik dat goed...foto's? Jippie, daar zeggen we natuurlijk nooit nee tegen.  ;D Ik hoop dat ze gelukt zijn.

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Niet allemaal maar ik heb er een paar mooie gemaakt.

Ga ze zo uploaden.

Groetjes Anja

Anja

Vandaag hebben ze tuinkers gekregen.

De strekoefeningen van Yelo

Macy komt ook eens kijken.

Even proeven van de tuinkers.

De rest komt nog.

Groetjes anja

Mara

Hoi Anja

Wat lieve foto's, echt superlief!  :-*

Mara

Anke

Leuk,leuk,leuk en er komt nog meer... Joepie!!!! ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes