21 augustus 2025, 14:16:32

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Yahoo

Yiba heeft een druppel aan haar snavel.

Yara

Yubel en Yiba

Yuultje

Het Y-team met hun leider ;D ;D ;D

Hoi Sharon hier is nog deel 2 hoop dat je net zo geniet als van deel 1.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Hannibal ;D
Wat een zalige douchefoto's weer!!!
Wat lees ik nu.. een blok in de kooi van de Ytjes ;D
Hi hi voorlopig gebruiken ze het nog als toilet, maar wie weet gaan de hormoontjes toch wat doen...
Ik denk dat je als er twee interesse hebben je ze inderdaad apart moet gaan zetten.
Spannend hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

HOi Anja,

Echt een SUPERfoto's weer!
Zo genieten dat je doet als je ze bekijkt  :)

En natuurlijk ook heel leuk hoe de valkjes genieten!  ;D

Groetjes
Silke x

lynette

Hoi hoi

wat heb je toch weer een stel mooie foto's :D
hihi leider van het Y-team  ;D LOL ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hallo Hannibal  :P
ja, ik heb zeker evenveel genoten van het tweede deel als van het eerste deel hoor! En je ziet echt aan je gezicht hoe blij en trots je op je Y-tjes bent.
Hmmm, misschien ligt het er idd aan dat het blok nu op de grond staat. Misschien eens proberen om hem hoger te plaatsen? En ik denk ook dat als er twee interesse tonen dat je ze apart moet gaan zetten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijke foto's weer, .... ik moet toch eens op zoek naar zo'n speciale douche sproeier die jij hebt hoewel Paco er totaal geen moeite mee heeft om van een gewone douche-kop water op te vangen  ;)

En ja, .... hier kan ik dus ook uren naar blijven kijken !!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Anke,

Whaaaaaaahahahahahhahaha wil je niet meer zo laten lachen........alle ijsthee ging over de bank.
Ze kijken er geeneens naar om. Ik laat het blok nog een paar dagen staan en dan haal ik hem weer weg denk ik.

Hoi Silke,

Dank je wel maar ik kan ook erg genieten van mijn Y-team.

Hoi Lynette,

Dank je wel. Goed verzonnen toch ;) :)

Hoi Sharon,

Fijn dat je zo genoten hebt van het 2de deel. Ik denk dat ik het blok maar weg haal over een paar dagen.

Hoi Karin,

Die sproeikop ken je bij de Blokker kopen voor een paar euro. Hier hadden ze er ook geen moeite mee om onder een gewone straal te gaan maar dat nevelen dat vinden ze volgens mij toch fijner en dat lijkt me niet zo hard aan komen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik kan er ook uren naar kijken.  ;D Herinneringen, elke keer weer als ik er naar kijk.

Superleuke en mooie foto's weer.

mara

Kaatje

Hey Anja,

Bedankt voor de tip en ik ga hem zeker halen ... Nu sta ik te douchen met mijn hand boven mijn hoofd om zo voor nevel te zorgen  :D

Dit lijkt me een stuk makkelijker !

Groetjes Karin

Anja

Yobi

Yubel

Yara

Yingo

Yeuntje

Yeni

Yunah

Yelo

Groetjes Anja

Anja

Hoi Eugenie,

Heerlijk hè.

Hoi Karin,

Graag gedaan hoor. Met de nieuwe douchekop gaat het stukken makkelijker.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor de hele mooie foto's van het Y-team maar ik vond de foto's van Yobi wel heel erg mooi.  :-*

Mara

Romy

Hoi Anja

Ik ben een dagje niet op het forum geweest en ik ben verwend met superveel mooie foto's van het Y-team!
Zowel de douchefoto's als de foto's van de valkjes apart zijn heel lief om te zien!
Het geluk van de valkjes straalt gewoon uit de foto's! Je ziet dat ze zich heel erg goed bij jou voelen!

Zou het niet kunnen dat, wanneer je het blok wat hoger hangt, de valkjes er meer interesse in zullen tonen????

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Anja,
Ik had heel wat bij te lezen, wel zo'n 15 pagina's. Het is bijna niet bij te houden jou dagboeke. Wat een hoop berichtjes heb je al geplaatst  :o, gefeliciteerd  :D .

Ik heb echt heel erg genoten van de mooie foto's, je hebt echt zulke mooie valkjes.

Wat spannend dat je een broedblok hebt opgehangen, ben wel benieuwd of er nog interesse word getoont.

Heel veel groeten van Danielle

Kaatje

Hoi Anja,

Leuk dat je zoveel aparte foto's van sommige valkjes hebt gemaakt .... wat een heerlijke collectie heb je toch zeg, fantastisch om te zien, echt geweldig weer  :D

Groetjes Karin