14 mei 2024, 04:28:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Wat vreemd zeg dat Yuultje afvalt  ??? Eet ze niet misschien? Ik hoop heel erg dat ze niet meer vermagert hoor!

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Anja,

Jemig wat zal je geschrokken zijn ! Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent  :( Ik hoop dat ze zo lekker goed gaat scharrelen en lekker zal gaan eten !

Fijn dat je gelijk bij Chantal hulp gezocht hebt, het komt best allemaal in orde, ik denk ook dat het de omschakeling is.

Hierbij wil ik Chantal ook nog heel erg bedanken voor haar lieve advies !

We gaan ervoor meid !

:-* Karin

Coco en Chantal

Hallo Karin

Graag gedaan hoor meid  ;), als ik een handje kan helpen doe ik het graag.

Ja en dat met Yuultje is een beetje raar, toen ik der bij Anja bracht hebben we der meteen gewogen was dan wel in de avond, maar toen woog ze 93 gram, waar we allebei van stonden te kijken, want het is een echt slank valkje.
Dat ze afvalt heeft waarschijnlijk met de overschakeling te maken van andere omgeving en bij Anja mogen ze er veel meer uit.
Bij mij mogen ze er op gezette tijden uit, ik heb niet de tijd om ze er zovaak als Anja uit te laten omdat ik hier in de huiskamer met nog 3 papegaaien zit en 4 katten :).
As ik dan de babyvalkjes eruit laat moet ik ze constant in de gaten houden.

Maar ik zal vandaag te horen krijgen of Yuultje vandaag weer is afgevallen.
Mocht dat het geval zijn dan ga ik met Anja bepalen wat we gaan doen.
Maar ik denk dat het allemaal wel met een sisser zal aflopen, want ze was hier al een 1,5 week zelfstandig dus dat zou het niet kunnen zijn.




Groetjes Chantal en de valkjes


*Petra*

Hé, daar is onze kanjer weer  ;D ;D!!


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Anja

Wat vervelend dat jij je zorgen moet maken om Yuultje. Maar ik denk dat het is zoals jij aangeeft, nieuwe kooi, meer beweging en zo.

Sterkte ermee. IK ben benieuwd wat ze vandaag weegt.

Mara

Anja

Hoi hoi,

Heb net contact gehad met Chantal en ik ga zo pap halen en dan wordt Yuul toch bijgevoerd.
Om te beginnen 1 keer per dag.

Groetjes Anja

danielle

Hoi Anja,
Oh wat vervelend dat Yuultje zo is afgevallen.
Ik wil je heel veel succes wensen met het bijvoeren.
Gelukkig kan je altijd bij chantal terecht.

Heel veel groeten van Danielle

Romy

Hoi Anja

Gelukkig dat je je valkjes regelmatig weegt, zo heb je gezien dat Yuultje afgevallen is en kan je nu op tijd ingrijpen!
Ik hoop dat hij snel terug op gewicht komt.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Wat vervelend toch dat Yuultje zo afvalt. Succes met pappen.

Mara

Bello

Hoi Anja

Doe je ze dan 1x per dag bijvoeren?

Wat moeten we toch zonder ons Chantalleke ;D

Jeetje dan weegt ze meer dan onze Jannes.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Anja,

Fijn dat je Yuultje bij kan gaan voeren, ik weet zeker dat ze weer heel snel op gewicht is en nu kan je het mooi nog even in de gaten houden ;D

Ik weet ook zeker dat dit een hele geruststelling voor je is !

Liefs, Karin  :D


Yvette

Ik hoop ook voor je dat Yuultje weer op gewicht komt en heel veel succes met bijvoeren

*Yvon

Hoi  hoi

En is het al gelukt om Yuultje bij te voeren?
Wel vreemd dat ze zoveel afvalt.
Hopelijk trekt het heel snel weer bij en is ze snel op de goeie gewicht.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sharon

Hoi Anja,
wat vervelend voor je dat Yuultje was afgevallen. Ik snap dat je je een beetje zorgen maakte. Ik denk ook wel dat het komt omdat ze nu veel meer beweging heeft. Gelukkig dat je er op tijd achter bent gekomen en dat je haar nu kan bijvoeren. Hopelijk hoef je dat niet lang te doen.
Veel succes ermee!
En hoe is het met de andere Y-tjes en met jou?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi hoi,

Nou het is gelukt met voeren maar vraag niet hoe. Deze dame is echt niet voor 1 gat te vangen. Yuul wilde echt geen pap maar ze moest :o :o :o :o
Ik heb er met moeite 4 ml ingekregen...........zat zelf ook helemaal onder maar ja dat maakt allemaal niet uit.
Ze zit heerlijk te slapen nu en morgenvroeg ga ik haar weer wegen.
Ze krijgt nu 's avonds een papvoeding.

Groetjes Anja