13 mei 2025, 00:21:35

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Riny

Een dikke pluim voor Marianne(moderator).
van haar heb ik die tip gekregen.
Groetjes Riny

Anja

Hoi Manja,

Ik heb vaseline gebruikt, net pas erop gesmeerd omdat ik echt helemaal zeker wilde zijn of ze werd geplukt. Vanmiddag hebben wij samen met Dorothé en Ivo daadwerkelijk gezien dat Yara plukte. Het gekke is dat Yobi het gewoon toelaat en daarna gewoon weer haar koppie naar beneden houdt om gekroeld te worden. De plek is nu stukken groter geworden. Geen gezicht is het.

Hoi Riny,

Nogmaals bedankt voor de tip en Marianne ook hoor.
Voor jullie beide

Groetjes Anja

Bello

Hoi anja,

Ja gek joh en Yobi bleef gewoon zitten en Yara trok er zo de veren uit, en Yobi gaf geen kik.

Ben benieuwd of de vaseline heeft geholpen.

Ze waren weer super om ze weer in levende lijve te zien hoor de 8 Ytjes.
Het was echt heel erg gezellig hoor, en doggy en Pukkie waren ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief.

Groetjes Dorothé

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Nou volgens mij helpt de vaseline wel. Ik heb Yara niet meer zien plukken.

We hebben er sinds net een huisdier bij. Een kanariepietje. deze was van mijn schoonouders en wij zorgen ervoor als zij op vakantie gaan. Nu waren we daar vanochtend en toen kregen we te horen of wij de piet wilden, voor altijd. Geen probleem. hij is een man en hij fluit erg goed.
Ik zal later de foto's plaatsen.

Groetjes Anja

Bello

Dat is dus Ytje nr. 9 dus ff de naam aanpassen!! ;D

Natuurlijk komt die bij jullei wonen, dan heb je grote kans dat er een valkje gaat fluiten als een kanarie ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Horen de valkjes eens een ander riedeltje. De naam is inmiddels aangepast. Als we een mooie foto van hem hebben maken we ook de naam bekend. Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten. De naam begint met een Y  ;D ;D ;D

Hier nog wat foto's van de valkjes. Helaas nog geen badderfoto's.

Hier wat foto's van onze zielige Yobi.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's. :D Ik vind het altijd zo een mooi gezicht als ze op de kop hangen met de vleugeltjes wijd. Schitterend!
En Yobi ziet er idd zielig uit maar gelukkig zal ze het zelf anders ervaren. ;D Daisy hier gaat er ook echt voor zitten om door Sunny geplukt te worden.  ::) Gelukkig gebeurt het niet al te vaak.
Dus bij jou helpt de uierzalf ook wel? Bij mij geloof ik ook, alleen moet ik het wel elke dag even opnieuw opsmeren. Ze krijgt er hele vette veren van dus ik heb haar vanochtend eerst maar eventjes gedoucht.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

Ik heb er gisteravond flink wat opgesmeerd en vandaag nog niks. Ik heb Yara nog niet zien plukken. De veren worden idd wat vettig maar dat vind ik niet zo erg dan dat ze plukken. Een extra douchebeurt en de veertjes zijn weer schoon.
Ik vind het zielig en ik denk dat Yobi dat idd anders vindt.

Groetjes Anja

Anja

Hoi iedereen,

Hier dan de foto's van onze kanarie Youp. Ja ik weet het alweer een Y  ;D ;D
Voor Youp ga ik deze week nog een andere kooi kopen want deze staat me niet echt aan. Youp heeft al zitten fluiten en jullie hadden de kuiven van de valkjes eens moeten zien.
Ik heb de nagels van Youp geknipt, die waren zo lang dat die om de stok heen zaten. Echt zielig.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ten eerste gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Youp. Ik had wel verwacht dat hij niet Pietje bleef heten.

Mooi foto's en arme Yobi. Echt ziet er zo zielig uit. Moet dan meteen aan Chatima denken...

Ik ga mss toch maar een ander mannetje voor Do'tje halen, weet het nog niet hoor. Ze eet wel en speelt ook maar is verder best wel stil....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel hoor. Ja ik vind Piet zo afgezaagd.
Ja Yobi echt zielig. Hoop dat het snel voorbij is.
Over Do heb ik geantwoord in je boekje.

Groetjes Anja

tamara

hallo,
wat leuk een nieuwe aanwinst!!
En kanaries kunnen echt heel mooi fluiten en schreeuwen ook niet zo erg als sommige valkjes doen.
En wat leuk dat ook deze nieuwe aanwinst eer een naam heeft met een y.
De fotos zijn ook weer super zoals gewoonlijk.

groetjes

groetjes tamara en tequila en amigo

Caroline

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!!

Leuke naam ook Youp!!  :D

En kale oortjes ..... ik herken het.  :-\

Veel plezier met Youp.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

29 april 2007, 21:21:03 #1543 Last Edit: 29 april 2007, 21:23:09 by Bello
Kijk eens wat voor foto's wij gemaakt hebben van de 8 Ytjes
en Veel succes met Youp ;D

Groetjes Dorothé

Yeni en Yunah

Yara

Yara

Yahoo

Yeuntje

Anja

Hoi Dorothé,

voor de mooie foto's.

Groetjes Anja