13 mei 2025, 14:57:14

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo!! wat een mooie foto's weer,zelfs die van Yobi !  ;) ;D
Gelukkig dat die uierzalf zo goed helpt.
Heeft ze over een poosje weer mooie bedekte oortjes. :D
En dan maar hopen dat Yara het niet meer gaat doen.
En natuurlijk gefelieciteerd met jullie nieuwe aanwinst Youp!! ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Proficiat met Yoep !!
Is het toch nog door gegaan  ;D ;D!!
Je had het al over een kanarie, toen we een keer met zijn allen bij jullie op visite waren. Toch de verleding niet kunnen weerstaan  ;D ;D, leuke naam!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Anja

Ik heb opnieuw genoten van je foto's! Wat is de Yara toch een gekke meid zeg! Echt heel mooi om te zien hoe ze op haar kop hangt!

De kanarie die je erbij hebt (mooie naam trouwens!) lijkt erg goed op de kanarie die m'n opa heeft. Hij is ook geel  ;D Ik vind het ook een erg mooi wijsje wat kanaries fluiten. Het zou wel leuk zijn mochten de valkjes dat overnemen!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Dorothé

:o mooie foto's zeg!! Heel erg mooi.

Mara

*Petra*

Hoi Anja

Ik vind de kanarie heel erg mooi maar
wel zielig voor Yobi hoor!
Het zag er wel een beetje eng uit! :'(

Groetjes Demi

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Tamara,

Het schreeuwen van van valkjes valt op zich wel mee vind ik. Als er iemand binnenkomt en als we opstaan in de ochtend dan schreeuwen ze even maar dat is te verwaarlozen.
Youp fluit leuke deuntjes en mss Yahoo en Yunah dat tzt wel na gaan doen.

Hoi Caroline,

Ik vind het echt zielig van die kale oortjes maar de uierzalf werkt goed hoor.
We moesten een naam met een Y ;D ;D We vonden Youp leuker dan Piet.

Hoi Yvon,

We hopen dat Yara het niet meer gaat doen als de oortjes van Yobi weer bedekt zijn.

Hoi Petra,

Ja maar Youp is niet bewust gekocht. Mijn schoonouders wilde hem niet meer. Wij zouden op Youp passen als ze op vakantie gingen maar nu kwam dus het verzoek of hij niet voor altijd bij ons mocht blijven want we hadden al 8 valkjes en die produceren ook wat volume. Als Youp floot bij mijn schoonouders dan ging er een handdoek over de kooi en dat vond ik altijd zielig. Morgen gaan we kijken voor een nieuwe kooi voor hem.

Hoi Romy,

Yara heeft ooit wel eens van die gekke buien. En als je dan de camera net bij de hand hebt. Zie resultaat ;) :D
De naam zonder Y kan eigenlijk niet. We noemden hem eerst Piet maar dat vond ik maar niks.
Ik ben benieuwd of Yahoo of Yunah dat over gaan nemen.

Hoi Demi,

Ik vind Yobi ook heel zielig hoor. Maar nu heb ik op haat hoofdje uierzalf gesmeerd en Yara blijft er vanaf. Ik heb wel gemopperd hoor op Yara  >:( >:(

Hoi allemaal,

Iedereen bedankt voor de felicitaties en Youp doet het goed. Heb hem nu naast de bank gezet en hij blijft nu fluiten. Nu zit hij lekker bij ons en kan hij alles zien wat er gebeurd.
De valkjes zijn net in bad geweest en hier zijn enkele foto's.

Jullie raden nooit wat wij gehad hebben ;D ;D ;D

De badderfoto's.

Yara wilde niet in de handdoek vandaar dat je ze ook niet op de foto ziet.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Gefeliciteerd met de komst van Youp, ik vind dat hij een prachtige naam van jullie heeft gekregen. Gelukkig mag Youp ongestoort bij jullie zijn deuntjes fluiten en het zou heel leuk zijn als de valkjes het overnemen.

Je hebt weer hele leuke foto's gemaakt. Ik vind het bonte valkje zo mooi om te zien (is dat Yeuntje?) Hij lijkt op Fuzzy. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

HOi Anja

Waanzinnig mooie foto's en wat een gezichtjes!! Vooral deze:

Hoe doe jij dat eigenlijk met peper? Hier krijgen ze gedroogde peper dat tussen het fruit zit.

Groetjes

Mara

Bello

Enneh hoe was het bij "ons Chantalleke".

Echt geen 10 Ytje gereserveerd??

We zijn benieuwd hoor ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Manja,

Youp is al helemaal ingeburgerd en fluit volop.
Het bonte valkje is idd Yeuntje.

Hoi Mara,

Ik geef ze gewoon een verse rode peper die ik bij de groenteman koop. Vandaar deze koppies.

Hoi Dorothé,

Kijk maar eens naar de titel. Youp is in de titel niet meegeteld omdat hij geen valkje is.

Groetjes Anja

Anke

oh wat lief die foto's van het badderen..

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Wat een leuke foto's!!

Deze kan zo als filmposter "revence of the killer cockatiels"  ;D ;D

Mooi al die druppeltjes op de foto. En die genietende koppies!! Mooi vastgelegd!

Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Til,

Leuk dat je in mijn boekje komt lezen en dank je voor het compliment.

Hoi Gerda,

Die foto vonden wij ook heel leuk.
Revence of the killer Cockatiels  ;D ;D ;D ;D ;D
Dank je wel voor je mooie compliment.

Wij zijn vanmiddag bij Chantal geweest en wat sommige onder jullie al vermoeden is dus waar geworden. Wij hebben het 9de valkje gereserveerd. Ik was meteen verliefd en mijn dochter ook toen ik ze zag.
Ze is een cinnamon witmasker en het jong van Jip en Janneke (Chantal als ik het niet goed zeg verbeter je het dan?).
Ze krijgt de mooie naam:

Yelo

Is ze niet mooi?

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja,

Wat een leuk bericht zeg..een negende valkenkind  ;D ;D
Yelo is zekers een kei mooi valkje  ;D ;)
Heel veel geluk en plezier met hem/haar.

Groetjes,
Miranda en Corine

Little Cockatoo

Ow wat een vogels zeg geweldig.
Hoe heb je dat met peper en ander vruchten. Die van ons willen alleen maar zaatjes. voor de rest helemaal niets. Ze draaien gewoon hun hoofd er voor om.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka