16 mei 2025, 21:42:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Je hebt opnieuw erg mooie foto's gemaakt!
Wat grappig dat Yara telkens in de kooi kruipt, ipv met haar vriendjes bovenop de kooi te blijven zitten!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Mooie foto's weer, zoals gewoonlijk. Hier gaan ze altijd voetballen met aardbeien voordat ze gegeten worden. Dat is ook leuk om te zien. Vandaag moeten ze het gewoon doen met hun normale voer, gisteren hadden ze een extra lekker tussendoortje met eivoer, kiemzaad, fruitcocktail en diverse kruiden waaronder citroenmelisse, thijm, basilicum, peterselie en pepermunt.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Riny,

Hoi Wilma,

Jij hebt dus ook last van de voorjaarsrui. Ik ook. Als ik mijn haar heb gewassen dan denk ik heb ik nog wel haar over. Niet normaal meer zeg.
Het voordeel van je piepende oren is dat je nu wel terug kan lezen wat er over je geroddeld wordt  ;D ;D ;D

Hoi Monky,

Ik vind het heel leuk dat je hebt genoten want dan geniet ik ook weer.

Hoi Romy,

Ze zal zich mss veiliger voelen. Ik weet het niet. Ik laat ze dan ook maar.

Hoi Mara,

Als je ze nog eens aardbeien geeft maak dan eens foto's van de voetbal actie.

Groetjes Anja

Anja

Hoi allemaal,

Ik maak me nogal zorgen om Yobi.
Willen jullie op onderstaande link kijken.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23971.new.html#new

Alvast bedankt.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Anja

Ik heb ook even gekeken en geantwoord. Waarschijnlijk zit ik ernaast, maar wou het toch laten weten voor het geval dat.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Ik heb daar gereageerd maar ik zie dat al meer mensen gereageerd hebben. Het lijkt me broeds plukgedrag maar ik weet het niet zeker. Hoe is het nu met Yobi en natuurlijk de rest?

Mara

Anja

Hoi Dames,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga er maar vanuit datze geplukt wordt. Het gaat verder goed met Yobi alleen is het zo'n gek gezicht, een valkje met kale oortjes.
Met de rest gaat het goed. Yahoo is vanmiddag bovenop Yiba gekropen maar ze moest er niets van hebben en ze had hem er zo weer af liggen.

Groetjes Anja

Bello

Dus dat is dus  valken :censuur in een groep.

Dan is Yahootje er ook vroeg bij ;)

Ben benieuwd!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Anja

Haha, ik kan me voorstellen dat Yahoo het niet leuk vond dat Yiba hem er af gooide, hihi. We hadden gisteren afscheid van het werk van pap, dus vandaar dat ik nu pas reageer!!

Groetjes en tot gauw.

Mara

p.s. er staat een verdrietig berichtje in mijn verhalenboekje, Pinky is vannacht overleden.  :'(

Anja

Hoi Dorothé,

Yahoo loopt al een hele tijd achter yiba aan en hij heeft het ook afgekeken van Yunah en Yiba  ::) :o :o

Hoi Mara,

Ik heb het gelezen en het is idd triest nieuws. Sterkte.

Ik heb de plukker betrapt  :o :o :o
Yobi wordt geplukt door Yara  :o :o :o
Dat had ik nooit gedacht maar ik heb het zelf gezien anders zou ik het niet eens geloven.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Vreselijk als je valkjes geplukt worden. Hier heb ik het ook gehad en de (verkeerde) beschuldigden opgesloten in het nachthok, en nu gaat het allemaal weer gezellig en goed.

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik vind het zo zielig hoe Yobi er nu uit ziet.
Kan het zijn dat 2 popjes elkaar ook plukken of is het altijd een man en een pop/

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het kan wel eens voorkomen dat een popje een ander popje plukt. Chatima (mannetje) werd geplukt door een mannetje.

Mara

ManjaV

Hoi Anja,

Hoe gaat het nu met Yobi?
Heb je de uierzalf al opgesmeerd, helpt het bij jou?
Bij mij tot nu toe wel.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki