26 juni 2025, 06:02:21

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Zo dat waren ze weer. Heb even moeten zoeken hoe het allemaal moest omdat ik sinds gister een nieuwe laptop heb met Vista erop. Nou ik vervloek het nu al maar het zal op den duur wel wennen hoop ik.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja

nou, zo te lezen gaat het allemaal heel erg goed bij je! Gelukkig maar. Ben ik heel erg blij om om te lezen.

En wat een heerlijke foto's weer! Echt weer genieten hoor meid! Dank je wel! Echt prachtige foto's van prachtige, genietende valkjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Jij dus ook al druk druk druk.
Veel succes met je nieuwe laptoppie ;D

Ondanks de drukte weer douchefoto's.

Voor de valkjes een genot om te douche en voor ons iedere keer weer een super genot om naar te kijken.
Bedankt :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik heb natuurlijk ook heel erg genoten van je douchende valkjesfoto's hoor ! Ik ga heel goed kunnen slapen !
En allemaal douchende valkjes zien hoor ! Grtjs Ann

Mico

Hoi Anja,

Fijn te lezen dat alles goed met je gaat en dat het alleen maar is omdat je het druk hebt dat je er wat minder was  ;)
En je hebt weer super foto's geplaatst van je watervalkjes  ;D 8) :P

Groetjes,
Miranda en corine

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Goed van je dat je mensen die net als jij een CVA hebben gehad wilt helpen. Je kunt wel allerlei dingen op internet lezen, maar om met iemand te kunnen praten die hetzelfde heeft meegemaakt lijkt me toch een stuk prettiger. :D

Ondanks dat er elke week douche foto's in je dagboekje staan, blijft het genieten. ;D ;D
Alleen was je er volgens mij bij Yingo al de pareltjes af. Wat verliest hij ze snel. :o

Groetjes Marlies ;)

lynette

Hoi hoi

Ben blij dat het goed met je gaat
en wat handig zo gootsteenontstopper  ;D goedkoper als een douchestok
wat een prachtige foto's weer

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het goed gaat met de valkjes en jullie zelf natuurlijk ook.  :D
Yuna is gelukkig weer een beetje de oude aan het worden.
Yingo die dingen nadoet.
Trixy de kroeldoossie.  :-* :-*
Om eerlijk te zijn,ik mis ze nog steeds hier in de voliere.  :-\
Maar als ik dan denk dat ze nu ook gewoon helemaal goed zit,weet ik gewoon dat we er nog steeds goed aan hebben gedaan.  :-* :D
Geef ze morgen nog maar een kus van mij.  :-*  ;)
Ik heb zeker ook genoten van de douche foto's !!  ;D
Enne onthou dat foto's plaatsen zeker niet verplicht is !!  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

sandy

wat een te gekke fotos weer ze genieten er ook echt van toppie

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijke up-date heb je weer geplaatst over de valkjes en het even lekker bezig zijn met andere dingen die je interesse hebben :D

Wat grappig dat Yingo nu net als Beauty dit met zijn pootje doet, .... wat zijn het toch vreselijke intelligente dieren hè !?

Ik lees dat ze weer lekker een nieuw houten bakje hebben gekregen om te slopen en dat dit nu al een succes is, owhh owhhh dat beloofd wat !! Fijn dat alles zo goed gaat met de valkjes en met jou en dat je gewoon lekker druk bent.

Die Beauty is me er één hoor ... lekker op de versiertoer en fluiten tegen jan en alleman, ... ik geef hem geen ongelijk en wat zal het lekker gezellig zijn met zo'n heerlijke flirter in huis  ;D

Echt super om te lezen dat Trixy het zo ontzettend naar haar zin heeft en lekker haar kroeltjes bij je komt halen, ze heeft echt haar plekje gevonden en zit helemaal op haar plaats tussen allemaal schoonheden, .... gezellig en fijn voor haar hoor !

De foto's zijn super, elke keer weer opnieuw .... ik moet dan ook altijd opnieuw lachen, want ze kijken er ook echt naar uit en zitten er elke keer opnieuw weer klaar voor !!

Een hele fijne dag gewenst !!

Groetjes Karin

Romy

Hoi Anja

Wat was dat weer genieten! Zowel voor de valkjes als voor mezelf  ;D

Het lijkt me erg fijn om te kunnen meewerken aan die stichting  :D Iets waar je, denk ik, erg veel voldoening kan uit halen :) Maar dat vergt beslist ook veel moed, en dat bewonder ik in je hoor!!

Groetjes
Romy

Wilma1

Foei Beauty toch, een beetje alle koppies van de dames op hol laten slaan  ::) ;D

ps. Anja, Ik heb je een IM gestuurd  ;)

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

margreet

hallo Anja,

Zijn weer prachtige foto's, wat blijven ze toch allemaal keurig zitten.

Groetjes Margreet

Mara

Hoi Anja

Ik zal je even omhoog hijsen want Anja op de 2de pagina, dat kan niet.  ;D Maar ik zie dat Margreet me net voor is  ;).

Prachtige foto's heb je weer gemaakt. Altijd weer genieten. Macy is toch een lutino? En die heeft die prachtige kuif?

Gelukkig dat alles goed is met je is en dat je andere mensen misschien kunt gaan helpen.

Mara

Anja

Hoi Sharon,

Dank je wel voor je mooie en lieve woorden. Heel lief van je.

Hoi Jeanine,

Ja druk druk druk. Met mijn laptoppie gaat het al stukken beter.
Fijn dat je hebt genoten enne graag gedaan.

Hoi Ann,

Dank je wel. En heb je heerlijk gedroomd av ndouchende valkjes?

Hoi Mico,

Ja jaja bezig bijtje ikke.
Watervalkjes...............hihihihihii die hou ik erin.

Hoi Marlies,

Dat is idd prettiger. Heb er ook helemaal zin in moet ik zeggen.

Gelukkig dat het genieten blijft hoor.

Ik denk dat ik te hard schrob dan :P :P :P

Hij is enorm in de rui geweest. Verdwijnen ze anders dan minder snel?

Hoi Lynnette,

Dank je wel. Goeie oplossing toch en niet duur. 1 euro bij de Action.

Hoi Yvon,

Ik weet dat foto's plaatsen niet verplicht is maar ik doe het zo graag.

Ik heb Trixy een superdikke kus gegeven van je en ze was er ontzettend blij mee.

Hoi Sandy,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Er is meer dan alleen maar valkparkiet hè ;) ;) ;)

Ze zijn echt wel slim hoor. Als ik ook maar met een dicht pakje melba's voor de lkooi ga staan dan komen ze allemaal naar de tralies. Ik hoef het geeneens open te maken.

Beauty ziet dat denk ik van de andere mannetjes en denkt bij zich zelf...................dat kan ik ook.

Dank je wel voor je compliment Karin.

Hoi Romy,

Dat was idd genieten hè. Fijn dat je dat doet hoor.

Het vergt moed tijd en energie maar ik stel de grenzen. Dan kje wel voor je bewondering.

Hoi Wilma,

Geef hem eens ongelijk Wilma 8) 8) 8)

Heb die beantwoord :-* :-* :-* :-*

Hoi Margreet,

Dank je wel. Ja hè ze zijn het zo gewend hoor.

Hoi Eugenie,

Idd Margreet was je net iets te snel af.

Dank je wel. Macy is een geparelde lutino met een megakuif.

Ik ben ook blij dat het goed gaat hoor en dat wil ik eigenlijk ook zo houden. Maar ja dat heb je niet voor het zeggen.

__________________________________________________________________________________________________

We (of eigenlijk Ton) heeft een nieuwe camera gekocht en ik mocht dus even proef foto's maken. ik ga ze zo plaatsen en ik vind dat ik het niet slecht heb gedaan.

Groetjes Anja