26 juni 2025, 00:29:17

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Hoe is het hier??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

margreet

hallo Anja,

Miste je al in het buurthuis, dacht kom hier even neuzen
Alles goed Anja?

groetjes Margreet

♥Debby♥

Ze is wel online geweest.. misschien geen belevenissen.. (alsof dat mogelijk is met zoveel valkjes.. hahaha)

Misschien morgen weer douchefoto's!  ??? ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi hoi,

Alles gaat goed hier maar ik heb het zelf enorm druk. Omdat ik geen tijd heb om alles bij te houden schiet valkparkiet er even bij in.

Sorry. Als ik het morgen red dan douchen we de valkjes en komen er foto's maar ik kan niks beloven.

Jullie hoeven je echt geen zorgen te maken, alles is goed.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

Fijn te lezen dat alles goed is met je!
Ja soms heb je even drukte met andere dingen... het leven draait per slot van rekening niet alléén om valkjes hé, al nemen ze wel veel tijd in beslag ;D ;D ;D ;D

Fijn weekend hoor!

Groetjes Manon

Mara

Hoi Anja

Volgens mij ligt het aan de tijd van het jaar. Iedereen is druk. Doe het maar lekker rustig aan, we hebben er begrip voor en zien je vanzelf wel weer verhalen schrijven en foto's plaatsen.

Ik hoop dat je een fijne zondag hebt!

Mara

Wilma1

Soms kun je het net ff te druk hebben, je ook nog met andere dingen bezig te moeten houden en gelukkig is het hier geen moeten, alleen ,aar  bezorgdheid, als je er een poosje niet bent  ;)

Ik moet de PC nu delen, dus kan ook al minder on line  ::)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja ....wat fijn te horen dat alles goed is daar !
Er zijn nu eenmaal dingen die voor het forum gaan !
Ik weet dat ik rond mei ofzo ook niet veel tijd zal hebben omdat het Matthias zijn communie is dan en ik moet ook alles voorbereiden dan daarvoor ! Dus dat gaat dan ook voor het forum enzo he ! Daarna gaat het wel weer vlotjes gaan misschien ! Hihi ....maar ook als het zomer is ben ik veel minder on he ....wel 's avonds laat of 's morgens vroeg !
Ik wil dan ook veel andere dingen doen dan binnen te zitten he !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Anja,
Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat bij jou!
Het leven heeft nog meer te bieden dan het valkjesforum hoor :)
We zien vanzelf wel wanneer je weer wat te vertellen hebt.
Succes met de drukte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Anja

ook in jouw boekje is het inderdaad een tijdje stil geweest.
Gelukkig maar dat het kwam doordat je het druk hebt. Hopelijk neem je niet te veel hooi op je vork en denk je ook aan jezelf en neem je genoeg rust.

We lezen je verhalen wel weer als je daar aan toekomt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi hoi,

Met de valkjes gaat alles goed. Ze hebben een nieuw houten bakje gekregen voor boven op de kooi om te slopen. Nou het heeft succes kan ik jullie vertellen hoor.

Beauty is op de versiertoer en fluit tegen jan en alleman ;D ;D ;D

Yingo vind het blijkbaar zo leuk met dat pootje dat hij Beauty haarfijn na kan doen. Gisteren zet hij boven op de TV :o :o :o en toen deed hij dat. Erg leuk om te zien hoor. Ze leren dus duidelijk van elkaar.

Yobi is heel erg in de rui en ziet er gewoon niet uit. Er rommelige veren en ze is ook heel erg op haar zelf.

Yunah lijkt steeds meer de oude Yunah te worden gelukkig.

Yella komt vanaf vandaag zelfs uit de kakbakken eten, dat heeft ze nog niet eerder gedaan.

Trixy is helemaal in haar nopjes en als ik bij de kooi ga staan dan komt ze gelijk naar de tralies om een kroel te halen. Zo lief. Ook bij het speelgoed gaat ze wel eens een kroel halen........gekke meid.

Ondanks alle drukte hebben we de valkjes toch gedoucht en ook nog de nodige foto's gemaakt. Die ga ik dus zo ook nog plaatsen.

Ik ga echt niet teveel hooi op mijn vork nemen maar ik ben met dingen bezig over mensen die een CVA hebben gehad. Dus ook dat heeft het nodige leeswerk tot gevolg vandaar ik ook minder hier was. Een grote neiuwe uitdaging waar ik erg veel zin in heb.

Nou ik zal snel de foto's gaan uploaden zodat ik ze hier ook nog kan plaatsen.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Blij om te horen dat alles goed gaat  :D

Dat je het even druk hebt, is te begrijpen natuurlijk. Iedereen heeft wel eens van die momenten! En als er daarom even geen douchefoto's komen, dan is dat helemaal niet erg. Het mag geen verplichting worden, want dan is het niet meer fijn voor jou. In de eerste plaats is het natuurlijk de bedoeling dat je kan genieten van je douchende valkjes, en dat lukt natuurlijk niet als je het snel-snel moet doen omdat je het zo druk hebt.

Neem je tijd maar hoor Anja :) Zolang we weten dat alles goed met je gaat, dan is het ok!

Ondertussen zie ik dat je een berichtje geplaatst hebt, daar ga ik ook eerst nog even op reageren  ;)

Heel fijn hoe je zo'n uitgebreide update van de valkjes hebt geplaatst! Het gaat erg goed met ze, heel fijn!
Alleen is het te hopen dat Yobi snel en goed door de rui heen komt want blijkbaar heeft ze er wel wat last van  :-\

Mag ik je vragen waarmee je bezig bent imv mensen die een CVA hebben gehad?

En wat lees ik zeg... Joepie! Toch nog douchefoto's  :D :-*

Groetjes
Romy

Anja

27 januari 2008, 21:08:22 #6912 Last Edit: 27 januari 2008, 21:39:14 by Anja
Hoi Romy,

Om het in het kort even te vertellen..........................er is een Stichting op gezet en daar willen ze een link op de website gaan plaatsen speciaal voor jongere mensen die een CVA hebben gehad.
Of ik dan voor de mensen die vragen hebben die wil beantwoorden en mijn ervaring delen met hun. Dit omdat ikzelf een CVA heb gehad en daarom "ervaringsdeskundig" ben.

Ik ga nu de foto's plaatsen.

Groetjes Anja

Anja

Anja