30 juni 2025, 09:26:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Anja,

Dat ziet er relaxt uit op de foto's! Ze zijn nu al op hun gemak!!
Hopenlijk klikt het met iedereen zo goed als met Yubel. Beauty heeft misschien straks de popjes voor het opscheppen!
M zal B even kort moeten houden! Wel kijken, fluiten mag ook nog, maar wel bij M blijven!!

Anja, veel geluk met je nieuwe aanwinsten! En Joke, je had geen beter huisje kunnen vinden voor ze!

Liefs, Gerda

Bello

Zo dus om een lang verhaal kort te maken, jullie hebben een reis door heel Nederland gemaakt om B & M op te halen.

Nou Joke kan echt wel tevreden zijn dat "haar valkjes"in het 5 sterren Hotel zitten en blijven.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Wat een prachtige relaxte foto's !!  ;D
En idd,die kuif van Macy is,wouuuuwwie zo mooi !!  :-*
Dat gaat je xtra kuiflak kosten om die mooi in model te houden.  ;D

Joke zal zeker met een dubbel gevoel zitten/lopen.
Het gemis en het goed gevoel dat ze een nieuw goed huisje hebben.

Gelukkig hadden jullie nog lol onderweg,dan lijkt de rit ook wel weer wat korter.  ;)

Het zal zeker een vermoeiende dag geweest zijn.
Maar wel 1 met een leuk eind.  ;D

En morgen maar lekker uitslapen.  :D

Truste.......

Gr. Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

hu Anja uislapen?

Denk het niet,

Anja zit vanochtend al om 6 uur naast de kooi om te kijken of B & M  al uitgeslapen zijn.

En hoe het de 1e nacht slapen was in Helmond!!!

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Ik moest vandaag even terug denken aan onze rit naar het hoge hoge noorden ......  naar Grootebroek, alweer anderhalf jaar geleden. Toen haalde ik bij Wendy en Olaf, Rocky en Coco op omdat Wendy ernstig ziek werd van de valkjes.  :'(

Ik had ze al vanaf het nest gevolgd hier in Wendy haar dagboekje en had zo medelijden met haar dat ik haar een IM stuurde dat ze bij mij oud mochten worden.  :D

Zelf vind je het heel normaal zo´n eind te rijden om die lieverds op te halen maar de buitenwereld denkt dat je gek bent, meer dan 400 km rijden voor EEN VOGEL!!!!  ::)

En ik zou het zo weer doen, geen moment heb ik spijt gehad.  :D

Ik hoop dat jij net zoveel plezier krijgt van jouw opvangvalkjes.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Anja,
Fijn om te lezen dat jullie reis goed en gezellig is verlopen.
Wahaha ik zie jullie al helemaal staan bij de verkeerde deur ;D ;D
De foto's die je hebt geplaatst zijn prachtig en spreken boekdelen: de twee voelen zich al helemaal thuis!!
Heel veel plezier met je twee nieuwe aanwinsten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Ik heb heel erg genoten van het reisverslag (gelukkig hadden jullie net op tijd het huisnummer correct gezien  :o) en ook van de foto's natuurlijk. De lutino heeft een PRACHTIGE kuif!
Hoe is hun eerste nachtje geweest?

Als ik het goed begrepen heb, gaan ze vanmiddag bij de rest? Ik ben benieuws hoe ze gaan reageren :) Macy zal moeten opletten dat ze haar mannetje niet kwijt speelt  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Wauw Anja...wat een luxe voor de twee nieuwe valkjes !
Ze hebben het daar al helemaal naar hun zin natuurlijk !!!
Mooie foto's heb je weer gemaakt he !!!! Ann

♥Debby♥

Anja,

wat ben je toch een schat.. en wat zullen B & M het goed krijgen bij jullie.. dat moet voor Joke ook een heel fijn gevoel zijn.. En nu kan Wilma ze ook weer dagelijks volgen.. dus ondanks al het verdriet toch nog een goed einde..

Ik heb genoten van de foto's.. wat zijn ze schitterend zeg!!!

Ik wens jullie heel veel geluk.. maar zo te zien gaat dat helemaal goed komen!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Anja

Fijn dat de reis zo goed verlopen is en dat B&M het al naar hun zin hebben. Het zijn echt prachtige valkjes en die kuif, wowie. Echt heel erg mooi.

Hoe zijn ze de nacht doorgekomen en vooral, hoe ben jij de nacht doorgekomen?

Mara

Monky

Hi Anja,

Wat een schatjes zijn het, zeg  :-* :-* :-*

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe aanwinsten  :)

Ik kan me voorstellen dat het een lange drukke dag is geweest gisteren.

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Anja,

Gefeliciteerd met je twee nieuwe aanwinsten, ze zijn prachtig! :D Ik ben blij dat de reis goed is verlopen.
Ik vind die foto van Beauty heel lief waarbij hij uit het vervoersbakje kijkt ;D ;D heel grappig en ook waarbij hij op je vinger zit, zo lief.
En Macy is ook echt een schatje.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Hoi Anja,

Nou, ze zijn echt prachtig! De één met een mega kuif, en de ander zo'n mooi  bontje. Zal Yeuntje niet vreemd opkijken  ;D?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi iedereen,

Dank je wel voor alle felicitaties en lieve woorden.

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, ik was ook doodop. Vanmorgen om 10.00 uur werd ik wakker. Een maal beneden zaten B&M heel lief naast elkaar op stok.

We zijn meteen naar de Jumper gegaan om nog wat kleinigheden te halen. Toen we weer thuis waren had Lisa de kooien al open gedaan en B&M zaten in de grote kooi. Helemaal lekker op hun gemakkie. Zo lief.

Ben de hele middag bezig geweest met rommelen en zo en nu pas tijd voor het forum :o :o :o

Ik heb wel een paar foto's genomen en ook 4 filmpjes van Beauty gemaakt. Wat kan hij heerlijk fluiten. Ook tilt hij zijn pootje op en doet net of hij aan de telefoon zit.
Het is net Coco Wilma ;) ;) ;)

Ik was bang dat ik het verschil niet zou zien tussen Yeuntje en Beaty en
Yella en Macy. Maar dat is goed te zien. Macy herken ik aan haar megakuif en Beauty aan zijn ring.

De reservekooi is al opgeruimd en ze gaan vannacht gewoon in de grote kooi. Das veel gezelliger. Ze laten zich ook erg goed kroelen zelfs Macy.

O ja Beauty heeft al een slachtoffer gemaakt. Hij heeft Lisa eecht door gebeten :o :o :o :o
Hij was geschrokken van een plank die om was gevallen en Lisa meteen naar Beauty toe................en ja je raadt het al...........hap wat een lekkere vinger ;D ;D ;D

Ik ga eerst wat bijlezen en dan ga ik de foto's en filmpjes plaatsen.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Wat fijn dat je zo'n goede nachtrust hebt gehad en dat Beauty en Macy het zo goed stellen!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's en filmpjes, maar doe maar op je gemakje hoor! De foto's en filmpjes lopen niet weg! (en wij ook niet  ;))

Groetjes
Romy