30 juni 2025, 01:34:00

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

30 november 2007, 20:53:38 #5385 Last Edit: 30 november 2007, 20:57:05 by Wilma1
Ik heb wat foto's gezien van Beauty en Macy, in hun nieuwe huis. Zo te zien hebben ze het nú al naar hun zin.... met opgeheven kuifjes zitten ze bij Ton en Anja, dus geen tekenen van bangigheid voor al het vreemde  :D eerder een *Welkom Thuis* gevoel  ;D

Ik heb Joke gesproken en ze heeft er een goed gevoel over, Anja is op haar overgekomen als een lief zorgzaam vrouwtje en ze vind het fijn contact te houden  :D

Ze was, nadat ze weg waren, meteen met Jan ff boodschappen wezen doen, voor afleiding  :)....bij thuiskomen was het wel errug stil  :-\ geen "waak"valkjes meer  ;D Beauty liet altijd flink zijn stem horen zogauw hij de voordeur hoorde, als ze thuis kwamen  ;D

Hij zal nu nóg beter zijn best moeten doen bij Anja met meerdere mannen, om dáár bovenuit te komen  ::) :P ;D

Als jullie, naast standaard tissue's, óók oordopjes  ::) willen Anja en Ton....laat het maar weten dan breng ik die mee  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Silke *

Hoi Anja,

Super dat je nu (eindelijk  ;D) thuis bent met Beauty en Macy!
Fijn dat je een gezellig reis hebt gehad, maar wel grappig dat je aanbelde bij de verkeerde persoon   ;D
Die veters met kraaltjes zijn idd wel leuk om mee te spelen  :)
Veel succes met je 2 nieuwe Y'tjes!

Groetjes
Silke x

Peggy

Heel erg graag gedaan hoor anja...we hebben idd wel gelachen hè onderweg..staan we daar samen in de kou op zo'n mega groot bord te kijken en hebben we allebei een pen in de hand ,die het niet doet  ;D ;D

Maar we zijn er wel gekomen...maar één keer een afslag gemist  ::)

Het was ook wel druk hoor op de weg...waar komt dat volk toch allemaal vandaan zou je bijna denken  ;D

Als we niet zo moe waren en niet hadden moeten plassen en ook niet zo'n honger hadden,  dan waren we even aangegaan bij caroline en petra...want ja we waren al in de buurt  ;D maar ja...de twee lieve kippetjes wilden ,denk ik, ook wel naar huis.

Wel sneu voor Joke ja...kom je thuis ,  is het ineens een stuk stiller  :( :'(
Vind het wel vervelend voor haar.

Ik ga nu ook lekker naar bed.  Lieve anja tot gauw maar weer hè  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Wilma,

Het zal zeker een gemis zijn bij Joke. Ik ga haar zeker op de hoogte houden zo goed ik kan. Fijn dat ze er een goed gevoel over heeft.

Beauty heeft net gefloten en kreeg gelijk reactie uit de grote kooi. Hij was er gewoon stil van ;D ;D ;D ;D

Morgenmiddag ga ik ze in de grote kooi erbij zetten kijken hoe dat gaat. Ook maken we morgen weer foto's.

Oordopjes heb ik al maar meer zijn altijd welkom ;D ;D ;D

Hoi Silke,

Echt wel. Nou we hadden nog net niet aangebeld gelukkig.

De foto's komen er zo aan hoor.

Hoi Peggy,

Als ik er aan denk krijg ik het weer koud.

We waren zeker bij ze langs gegaan maar toen we bij Veghel waren moesten we echt nodig plassen. Dus hup naar huis.

Tot gauw Peggy en weltrusten.

Groetjes Anja

Caroline

Jeps, jullie hebben het piepeitje gehoord, net nog even geluisterd maar helaas nog geen voedergeluidjes.  ;D

En Peggy, jullie hadden best hier mogen plassen hoor en ik had met plezier een hapje eten voor jullie klaar gemaakt.  ;)

Ik kom zo nog even terug voor de foto´s!!

Gefeciteerd, Anja, Ton, Lisa en Jeroen met jullie nieuwe huisgenootjes.

PS. gaaf dat jullie zo veel plezier hebben gehad.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Silke *

Hoi Anja,

Gelukkig belde je nog niet aan of je zou daar staan met je reismandje te vragen om de valkjes  ;D ;D ;D
Nu goed, ik wacht geduldig op de foto's!

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Caroline,

Dat vind ik reuze lief van je.

Dank je wel voor de felicitaties.

Hoi Silke,

Ze komen eraan.

Groetjes Anja

Anja

Waar ben ik nu weer terecht gekomen?

Kijk eens wat ik al durf.

Zie je mijn koppie....ze fluit bijna als een valkje ;D ;D ;D

Waar is dan toch de kooi?

Wow....een hele kolonie valkjes ;D ;D ;D

Ik kan het zelf wel hoor

Ben jij mijn nieuwe vrouwtje?

Waar is de kooi en waar is Beauty?

Het lijkt wel een valkjesschool ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

Wat fijn dat jullie samen zo'n fijne dag hebben gehad zeg!
En ook ik ben benieuwd naar de foto's.
Wel heel goed nieuws dat de valkjes zich al zo thuis voelen hé... ze zullen ook wel niet weten wat hun overkomt met zoveel vriendjes en vriendinnetjes!
Helemaal toppie ;D

Groetjes Manon

Caroline

Ach wat lief en wat heeft Macy een kuif, :o  wow, prachtig.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Aaaahh... wat leuk, ze zullen het wel naar hun zin krijgen bij jou, Anja ;).

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Manon,

De foto's staan er al hoor ;D ;D ;D
Ze hebben het nu al naar de zin denk ik.

Hoi Caroline,

Dat was het eerste wat mij ook opviel. Dank je wel.

Hoi Sanna,

Zeker weten daar ben ik niet bang voor.

Groetjes Anja

*Manon*

Zo, dat is toevallig... hebben we gelijk het berichtje geplaatst ??? ???
Heel mooie foto's Anja.
Ik hoop dat ze zich heerlijk voelen tussen je andere valkjes!
Ze zijn ook heel mooi en ik vind ze ook heel goed passen tussen de andere valkjes.
Gezellige boel zo hoor ;D ;D

Groetjes Manon

Kaatje

30 november 2007, 22:31:29 #5398 Last Edit: 30 november 2007, 22:50:37 by kaatje98
Hoi Anja, Peggy en Lisa,

Fijn dat jullie weer goed thuis zijn aangekomen ... ik heb de gehele dag toch wel met regelmaat aan jullie gedacht hoor ... Het is me dan ook een reis !!!

Ik zie nu al dat Macy en Beauty volop genieten, hoe ze ook naar je kijken Anja, ... dit spreekt werkelijk boekdelen, zo ontzettend lief !!

Ik weet zeker dat Joke er een heel goed gevoel aan over heeft gehouden ondanks dat het voor haar heel moeilijk moet zijn geweest, ze hebben het nu super de luxe en zijn omringd met allerlei vriendjes en vriendinnetjes en de liefde van jou, Ton en Lisa, dus dat kan niet meer stuk !!

Het zijn prachtvalkjes om te zien ... proficiat met je nieuwe aanwinsten en ik wens jullie en de andere Y-tjes enorm veel plezier met het nieuwe valkjes team ... Ik ben benieuwd naar Yubel, .... hij laat er in ieder geval geen gras over groeien  ;)

Groetjes Karin

Yvette

Wat vind ik dat ontzettend fijn dat je goeie reis hebt gehad en dat ze ook zeer gastvrij waren