30 juni 2025, 17:20:21

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Fijn dat het goed gaat met Beauty en Macy, echt geweldig. Oei, oei, het eerste slachtoffer. Hoop dat zowel Lisa als Macy bekomen zijn van de schrik. Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes maar ik wacht heel geduldig.

mara

Dierenfreackske

O ....wat zal die geschrokken zijn he !! En al direct een slachtoffer maken zeg ! !! Ik ben al benieuwd naar je foto's !!
Bij mij zal dat voor morgen zijn want moet straks gaan eten op restaurant he !!! ! De valkjes zitten al in de kooi nu !!!Grtjs Ann

Anja

Hoi Romy,

Foto's komen eerst en dan de filmpjes. Youtube is erg traag.

Hoi Eugenie,

Niet Macy maar Beauty had gebeten. Ze zijn idd allebei al bekomen.

Hoi Ann,

Ze zijn allebei geschrokken.

Groetjes Anja

Yvette

Ik kijk heel erg naar uit naar je foto's en je filmpjes
En wat zijn Beauty en Macy lieve valkjes

Anja

Macy weegt 83 gram en Beauty weegt 94 gram.

Filmpjes komen eraan.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's, de filmpjes moet ik nog even kijken...Wie is wie nu ook alweer?  :-[ Ik vind de kuif van de lutino zo geweldig!

Mara

Yvette

1 december 2007, 19:29:06 #5422 Last Edit: 1 december 2007, 19:35:56 by Yvette
Wat ontzettende mega super foto's hebben jullie gemaakt heel erg leuk
En ik heb heel erg veel van genoten

en wat kan Beauty onzettend mooi fluiten

Caroline

:o :o Die kuif van Macy, echt geweldig.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Yvette,

Ze staan er. Ze zijn zeker lief.

Hoi Eugenie,

De geparelde lutino is Macy en de bonte is Beauty.

Hoi Yvette,

Dank je wel. Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Caroline,

Daarvoor heeft ze ook de hele middag een krulspeld in gehad ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Ooooccchhhhhh die lieve Beauty  :-* :-* :-* :-* ik hoor het bekende "headbang" geluidje  ;D .... een beetje op het laatste  ;D .... dan gaat ie meestal met zijn kop hard op en neer  ::) :P heeft ie van Ruby en Coco en hij doet dat nog steeds  ;D

Als je een paar X "papagaaitje leef je nog" gaat fluiten, zal het het vast weer gaan nadoen  :D hij kent het wel!!!! Gaat het met Macy ook goed ??? Is niet bang en voorzichtig met de nieuwelingen ???

En zó hard gebeten  :o dan ie is echt geschrokken hoor  :o ::) hij zwaait idd ook ja  :D dat klopt, hij heeft dat overgenomen van Ruby en Coco en was het enige valkje bij mij wat dat ook deed, leuk hé...volgens mij brabbelt ie ook iets van "hallo"...

Die kuif van macy, valt wel erg op hoor, zóóóó lang gekrult  :D :D :D en dat badje vind ze lekker en de anderen, gaan die ook in het badje nu ???

Jaaaaaa, hij headbangt...ik zie het  ;D en Coco geeft antwoord hier, wat gaaaaaaffffff Coco herkent het  :D :D :D :D :D :D :D :D ohw zo leuk fluiten, wat fijn weer te horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt Beauty!!! Jammer dat je Coco niet kunt horen, hij doet Beauty na  ;D ;D ;D

:D :D :D :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Je kunt tegen Macy zeggen dat Krullenbol nog wat krulspelden over heeft.  ;) Ik ga proberen om ze uit elkaar te houden....heb al soms moeite genoeg om alle valkjes uit elkaar te halen.  :-X

Mara

Wilma1

1 december 2007, 20:01:13 #5427 Last Edit: 1 december 2007, 20:13:01 by Wilma1
Jee Anja, ik moet er helemaal van huilen  :'( :-* wat gaaf om hem te zien zo!!!!! Zo ken ik hem ,,,, zo fluiten  :D  zo bebbelen op zijn manier, en dat pootje doet dan mee... gut wat kun je van zo'n klein ding houden zeg!!!!

En zo klein en teer als we hem vonden en zo'n kanjer is het nu.... ja en bijter  :-\ :P dus!!! Oh  :-\ ik zie alleen maar een waas, van de traantjes  :'( !!!

Zooo, ff gepoetst en gesnoten en een filmpje opgezocht van zijn allereerste "concert!!

http://www.youtube.com/watch?v=T1ePbIomaxQ

http://www.youtube.com/watch?v=nLLSkDvffaY
ff kroelen

http://www.youtube.com/watch?v=jX5F9Z1_NWQ
slopen

http://www.youtube.com/watch?v=tP3jGsAaAUE
fluiten met uithalen....én kijk naar dat pootje  ;D

Nou Coco is nu klaar en klaar wakker en zit héééél hard te roepen   :o ;D hij herkent hem echt!  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

De filmpjes zijn geweldig. Echt super.

mara

Anja

Hoi Wilma,

Macy kijkt de kat uit de boom. Ondanks dat ze niet van vingers houdt mag ik haar toch gewoon kroelen. :D :D

Ze zitten nu beide in de grote kooi en ik heb de reservekooi opgeruimd. Ze zitten beide te etene dus de bakkne zijn gevonden gelukkig.

Hij zegt idd hallo............zo lief is dat.

Wat gaaf dat Coco antwoord zeg. Lisa zei al meteen ik herken Coco in Beauty.

Hoi Eugenie,

Ja die zijn welkom hoor ;D ;D ;D ;D
Het geeft niets hoor dat je ze af en toe niet uiteen kan houden. Zo lang ik maar niet ga twijfelen is het goed.

Hoi Wilma,

Och wat een emoties. Lisa zegt hier.............och germ die arme Wilma.
Ze moet maar snel een keer komen.

Wat een gave filmpjes zeg.

Hoi Eugenie,

Mooi zijn ze hè. Ik vind ze ook super.

Groetjes Anja