28 juni 2025, 21:13:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bies

Hi Anja,

Wat lees ik nu toch allemaal weer....Dit is schrikken zeg!
Wat een moeilijke, maar ook een moedige beslissing heb je genomen zeg. Je moet zeker aan je andere Y'tjes denken...
Ik hoop dat je snel een nieuw huisje voor ze vindt.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Yvette

Hoi Anja

Je hebt weer van die prachtige douchefoto's gemaakt en de 2 valkjes in je handdoek zitten ze zijn echt prachtig

Saar

Hoi Anja
Hopelijk vind je gauw een nieuw huisje voor de valkjes
Groetjes Saar :-*

Inge88

Wat rottig zeg dat je deze beslissing heb moeten nemen.  :'(
Hopelijk vind je een nieuw lief baasje voor ze.

Mara

Hoi Anja

Ik vond je foto's heel erg mooi. Dank je wel voor het plaatsen, en ik had er begrip voor gehad als je het gisteren niet had gedaan hoor.

Ik vind het echt heel erg vervelend dat ik je valkjes niet kan herplaatsen, ik had het met liefde gedaan en hier hadden ze genoeg ruimte gehad (en een rosella die ingrijpt als het hem te bont wordt) om elkaar uit de weg te gaan. Ik wilde je gisteren nog een sms sturen, maar heb dat vandaag pas gedaan. Was er gisteren niet toe in staat....

Ik hoop dat je gauw een goed plekje vindt, en als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel.

Mara

Sharon

Hey Anja,
Hoe gaat het nu met je?
Hopelijk kun je het een beetje verwerken. En je weet, je kunt op dit forum altijd je hart luchten. Wij bieden allemaal een luisterend oor. (Of eigenlijk een lezend oog  ;))

Groetjes
Sharon

Sterkte!!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anke

Hoi Anja,
Zojuist lees ik dat jij een hele moeilijke beslissing hebt moeten nemen :(
Je kan in deze situatie gewoon niet anders. Ik hoop heel erg dat je een goed huisje voor ze vindt.
Sterkte in deze moeilijke tijd!
Van de douchefoto's heb ik genoten. Ah wat schattig zo in de handdoek :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Anja,
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb in je dagboekje.
Ik had het wel al gelezen.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Het is inderdaad echt een moeilijk besluit.
Maar ook ik weet dat je zoiets niet zomaar doet en dat het echt nodig is. Ook voor Yeva en Yona is dit ws de beste keuze, omdat ze met z'n tweetjes waarschijnlijk veel meer tot hun recht gaan komen.
Succes, Anja!

Groetjes Danielle

Anja

Hallo Allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve woorden en medeleven.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Sorry voor mijn late reactie maar ik ben het weekend ook druk geweest en had gisteren een verjaardag. Ik ben er stil van,.... ik weet hoe dit aan je hart gaat maar ik sluit me bij iedereen aan en dat is dat je alles hebt gedaan ( en nog meer dan dat ) om te voorkomen dat ze herplaatst moesten worden.

Helaas is het allemaal anders gelopen meid, maar de valkjes krijgen straks vast weer een heel fijn tehuis en blijven ze inderdaad misschien liever saampjes!

Goh wat heb ik weer met een vertederende blik naar de douche foto's van de Y-tjes gekeken .... ze waren weer fantastisch, ... werkelijk waar !

Sterkte meid,

Knuffel van Paco en Karin

caro

Hoi Anja,

Wat een verdrietig verhaal dat je 2 valkjes weg moet doen. Heb je al een adresje voor ze. Ik hoop dat je snel iemand kan vinden.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi Anja

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik kom even een bloemetje brengen...

Mara

Bello

Hoi Anja

Enneh gaan ze nu zeker verhuizen?

Heb je ze nu al apart zitten of gewoon bij de andere 10 Ytjes?

Ehhh de boodschappen zijn gehaaldt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hey Anja,
hoe gaat het vandaag? Ik hoop dat je je toch al ietsje beter voelt. Heb je al een mooi adresje voor ze gevonden? Dat komt vast en zeker wel in orde hoor!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Hoi Anja

En hoe gaat het nu met jou?
Na jouw hele moeilijke besluit om 2 valkjes Yeva en Yona een andere huisje voor ze te vinden