Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Monky

Wat vervelend Lin  :'(
Ik hoop dat het weer een beetje beter zal gaan.

Ik leef met je mee.

Groetjes,
Monky

Lin

Bedankt voor de tips en het medeleven. Vanochtend weer niks geleegd. Ik gaf warme dunne pap met druivesuiker en ik hield me aan de hoeveelheid. Vandaag even Feld bellen ik hoop dat hij opneemt in mijn pauze. Dan bestel ik even wat voor het sneller legen. Ik zal ook even kijken voor brandnetel thee en lijnzaadolie. Gelukkig oogt het valkje goed maar hij leegt nul komma nul.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Kan Rianne niet voor je naar Feld bellen?
Anders wil ik het ook wel voor je doen.
Groetjes Riny   :-\

Rianne

Als je 'm niet te pakken krijgt wil ik het wel proberen vanmiddag, moet je alleen wel ff een IM sturen met wat er precies aan de hand is, en hoe lang dag al zo is.

Lin

Nou net gebeld ik krijg een middeltje. Meer tips kreeg ik niet dan dat ik al wist. Het zou meteen opgestuurd worden...

ik ga weer aan het werk! tot vanavond

Rianne

Ik hoop dat het er morgen is. Het moet niet te lang meer duren. :-\

Lin

Hoop ik ook. Gelukkig is hij erg levendig, geen zure lucht ruik ik, schreeuwt om voer en valt niet af. Het legen is het enige probleem.

ik zei gisteren tegen mijn vriend anders moet ik het dag en nacht ritme omgooien dat ze overdag legen. Ik zeg 03:00 's nachts is een mooie tijd. Maar aangezien ik op het middeltje ga wachten toch niet gedaan. Maar toch was ik precies om 03:00 wakker...apart!

De andere twee gaan heel goed. Die legen perfect en komen aan. Ze rennen zelfs naar me toe als ik de spuit vast heb.

De zakjes zijn binnen van Gendika trouwens!

Groeten, Lin

Rianne

Heeft het valkje ook geen rare verkleuringen? En weet je zeker dat de ouders niet gewoon bijvoeren? :-\

Karin

Ik zit te duimen voor je ! Ik ben benieuwd wat voor middel het is. Misschien prepulsid of zo ? Of heb je nog geen naam ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

Wat gek zeg, dat hij nog zo goed blijft dan. Heeft hij ook helemaal geen ontlasting?

Groetjes, Sanna

Gerda

Hoi Lin,

Ik hoop dat de kleine albino het gaat redden!! Je doet er in ieder geval al het mogeljke aan!!

Liefs, Gerda

bobbie

Lin,

Kan je Feld niet terugbellen en het medicijn vragen, de naam dan.

Dan je eigen dierenarts in de buurt bellen en het daar ophalen.

Is dat geen mogelijkheid?  Elk uur eerder beginnen is meegenomen.

Gr, Nel

Mara

Hey Lin

Ik hoop dat alles goed komt met je albino, ik zal voor jullie duimen en een kaarsje opsteken...weet het, maar ik kan je niet helpen met adviezen dus tja, wil wel iets voor je doen....

Dikke knuf

Mara

Roosje