Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Rianne

Hey,

bij de laatste foto's zie ik 2 keer hetzelfde wildkleurtje ipv een albino. :)
Princess had ook niet zo'n groot kuifje in het begin, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze er nu uitziet.

bobbie

Citaat van: Rianne op 17 april 2006, 17:30:08
Hey,

Princess had ook niet zo'n groot kuifje in het begin, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze er nu uitziet.

2 x het witmaskertje  ;). Lin heeft het ook zo druk. Valt me mee dat ze zich niet vaker vergist, wat een klus zeg. Nog erger dan de 7 kaboutertjes. :P

Gr, Nel

Gerda

Citaat van: Rianne op 17 april 2006, 17:30:08
Hey,

Wat raar dat je Princess zegt Rianne, want bij deze foto moest ik meteen aan haar denken:

Dus eigenlijk niet raar, maar ik vond ook de houding er ook op lijken en het kuifje dat er niet is (eigenlijk raar dat je zegt het kuifje dat er niet is, want wat er niet is kun je ook eigenlijk niet benoemen  :-\).

Ze zien er goed uit, zelfs de jongste drie (en inderdaad we missen de albino en zien twee keer de witmasker  :D), dus dat gaat goed!!

Ik wil graag een keertje langskomen!! Op welke dagen kun jij?? Ik zou het liefst in het weekend willen, dan heb ik de meeste tijd. Stuur anders maar even IM dan maken we een afspraak!

En natuurlijk kom ik met Roxanne mee als die Yani op komt halen!! Dan kunnen we nog even langs mijn huis om hem aan Ronald te showen!!

Laat je handen maar lekker rusten!!

Liefs, Gerda

Mandy

Hier gaat het ook allemaal goed zie ik wel, lekker! ;D

Leuke foto's van het vliegtuigvalkje! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

Gewijzigd!

Ik ga vandaag yakult halen en dat om en om bij de voeding geven want de kleinste leegt niet meer, help! dus misschien red ik het niet om de pauze antwoord op jullie te geven.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

:( Chips!!

Balen joh!!

Heel veel sterkte met de kleine.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Net Yakult gehaald! Ik hoop dat het gaat lukken. Hij weegt trouwens rond de 71 gram leeg dus het gewicht is wel goed. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Had trouwens iemand afgewezen die een handopfokvalkje zoekt. Ik denk daar beginnen we niet aan! Straks gaat hij dood bij die man en dan is het mijn schuld. Heb trouwens wel een ander stel gevonden die interesse heeft in een valkje.

Ik ga weer aan het werk! Damn wat gaat de tijd snel!

Rianne

Niet aan beginnen hoor. Hoe ervaren ze ook mogen zijn. :)

gonnie

Hoi Lin
Prachtig wat een mooie foto`s en de vliegende valkjes geweldig , en oei hopelijk , helpt de yakult, sucses.
Groetjes Gonnie

Lin

Ik heb even een dip..

ik zit alleen maar aan die kleinste te denken dat die het niet red. Het is nu al drie dagen dat het niet leegt. En niemand weet antwoord bij handopfok dus ik ga morgen Feld maar bellen. ik reageer op jullie wel morgen...

Yani dag 32

Wildkleur 2 dag 31

Lutino dag 31

Wildkleur 3 dag 30

witmasker dag 29

albino dag 29

wildkleur 4 dag 28

albino dag 27

Rianne

Hey,

stinkt het kleintje niet uit z'n snavel?
Kun je de kropinhoud niet verdunnen met warm water en dan masseren? Ik weet het ook niet hoor, er moet toch wel iets aan te doen zijn? :'(

Riny

Hoy Lin
Heb je lijnzaadolie in huis?
Maar dat mag je maar 1 druppeltje geven.
Anders bel je nu nog naar Feld op,dat geeft niets .
Doe dat maar.
Groetjes Riny

• SH0RTY •

Lieve Lin,

:( jeetje! Ik hoop dat het snel weer goed gaat!!!

:-*
Liefs,
Roxanne

Karin

Ik weet niet of het nog gaat lukken als het al 3 dagen niet leegt, maar je kunt het proberen : haal de krop leeg met een ventielslangetje ( lang als de afstand tussen de bek en de onderkant van de krop ) die je op een spuit doet. Is de inhoud te hard, dan eerst even "los masseren" met warm water die je in de krop doet. Als je de krop leeg hebt de krop vullen met brandnetelthee. Wachten en kijken of dit wel door gaat. Als dat lukt steeds meer pap toevoegen. Succes ermee !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves