3 augustus 2025, 19:23:49

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

WOWWWW gaafffffff  :o  :D :D :D mooi gedaan Mike en je wordt steeds meer begaan met de valkjes dus  ;D   Ook verslaafd geworden  ::) je komt daar NIET onderuit  ;D ;D ;D ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Gaaf he....
Tja toch handig zo'n timmerman, hij zei wel een keer en voorlopig niet meer....
Wel heeft hij laatst een nachtmerrie gehad, zei hij zelf..... Hij droomde dat we er 2 popjes bij hadden, een lutino en een albino en dat hij weer broedblokken moest maken.....
Ik moest stiekem wel lachen....

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

ROCKS

WHAAAAAAH......

Oh Joyce, wat GAAAAAAAF!!! :o
Ikke stil..... :-X
Ga je die vent van je een heeeele dikke knuf geven van Nellie, :-* en als ik hem weer zie doe ik het zelf nog wel effe over ;)
Geweldig.....en wat lief,maar dat had ik al gezegd tegen hem toen ie zei dat ie het wilde doen.
Kom nu echt een blok tekort, ik heb namelijk 2 logeetjes, en het maakt niet uit waar en welk blok ik ze geef, ze willen altijd het blok van een ander!!!
Maar....dat deden ze thuis vast nooit? :P
Ze jagen zelfs de homootjes uit HUN blok, nou ja, Melody dan.
En als er dan maar eentje in de buurt komt valt ie ze aan als een echte roofvogel..... malloot....
Dus een blok erbij is super handig.
THANKS!

Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje Nellie........
Wat ik dacht is dus toch uitgekomen.  :-\
Dat is  :censuur  :censuur
Maarja,wat doe je eraan ? Helemaal niks. :-X
Gelukkig hebben ze nog een monstertje van de kweek.
Dus weer maar een weekje wachten.
Ieg heell veel sterkte de aankomende week !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Joy4ever

Graag gedaan hoor Nellie..
Jij voor ons een lief valkje, jij een extra blok van ons...

:-* Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1

Citaat van: ROCKS op  5 februari 2007, 23:29:39

Kom nu echt een blok tekort, ik heb namelijk 2 logeetjes, en het maakt niet uit waar en welk blok ik ze geef, ze willen altijd het blok van een ander!!!
Maar....dat deden ze thuis vast nooit? :P
Ze jagen zelfs de homootjes uit HUN blok, nou ja, Melody dan.
En als er dan maar eentje in de buurt komt valt ie ze aan als een echte roofvogel..... malloot....
Dus een blok erbij is super handig.
THANKS!

Nellie

HMMMMMMMMMMMMMMMMM....NEEEE....;D ;D ;D

Melody weet alijd precies WAT en hoe hij het wil...... een echt Hofmannetje  ;D ...... en kan dan zeker zijn zin doorzetten  ::)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

Hoi Nellie,

Nou dat is toch NIET TE GELOVEN! Als één ding fout gaat, dan gaat alles fout zeggen ze wel eens, dat lijkt me hier wel  van toepassing! Gelukkig las ik dat Ricky weer opknapt, maar je wilt toch wel graag weten of het besmettelijk is. Nog een week wachten. Het is de hopen dat ze er nu wel extra speciale aandacht aan schenken. Het is allemaal niet leuk vooral als je nog zoveel anders aan je hoofd hebt.

Je hoofd staat er op het moment misschien helemaal niet naar, maar Emma heeft zaterdag de 17e een uitwedstrijd in Katwijk. Als het jou uitkomt zou Paul dan meteen de kooi bij jou langs kunnen brengen en de trosgierst ophalen. Ik bel je begin volgende week wel even oké?

Verder wens ik je veel sterkte met alle vervelende dingen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. We leven met je mee...

Veel liefs,
Anne

Olga en Hans

Hey Nellie,

Wat geweldig dat Mike voor jou en je valkjes zo'n mooi blok heeft gemaakt  :D, dat komt bij jullie nu wel heel goed uit  ;).
Dan kunnen Coco en Eddy weer lekker genieten van hun eigen domeintje  ::).
Ik zal aan Hans ook nog eens vragen of hij dat plankje voor Jori wil aanpassen. Het komt er gewoon niet van, hij heeft 't druk druk druk en komende week gaan we ook nog eens weg  :D.
Ik hoop dat in deze situatie jullie allemaal weer je plekje kunnen vinden en dat jullie weer happy kunnen zijn.

Je zien zal er niet meer in zitten deze week, maar horen kan wel  ;).
Ik denk aan je/jullie.

Voor allemaal een knuffel :-* :-* :-*,
liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Heey...

Ik heb gisteravond een moeilijke knoop doorgehakt.
De valkjes van Wilma gaan weer weg.
Niet omdat ik er last van heb, maar puur om persoonlijke redenen, die ik wel aan Wilma heb verteld.
Ik wil ook absoluut geen narigheid met haar, want dan hou ik ze gewoon tot het eind, wat dus ook de bedoeling was.
Maar Wilma verzekerde me dat ze me er niet op aan zou kijken. Dus......
Ze heeft gelijk nog naar Christa gebeld, en de valkjes kunnen bij haar terecht. Dus heeft Wilma me daar later op de avond nog over terug gebeld.
ik heb er hele tweestrijdige gedachten over, en ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Maandag komt Wilma ze halen.

Melody is de laatste dagen een beetje ..... jagerig.
Alles wat in buurt komt van "zijn" popje of "zijn" broedblokken, valt ie aan, met zijn snavel wijd open. Zelfs Dimi, de goedzak, die zat gewoon even wat te eten op de kooi van Mel en Lucky, die werd met open bek aangevallen en weggejaagd. Ik heb toen een klein tikje uitgedeeld. Is ie nou helemaal gek geworden? Dat mogen mijn eigen vogels ook niet, dus Mel ook niet.
Hij heeft zelf een blok in hun kooi, en nog wil ie het blok van de homootjes, die zich natuurlijk niet laten wegjagen, ook al probeert Mel het wel.
Hij heeft ook nog steeds een oogje op Sammie, en Lucky gaat uit haar pan als ze Siepie ziet of (nog erger) hoort!
Het zijn gewoon twee aparte, heeeel aparte vogels!

Ricky: hij is nog steeds niet de ouwe, van de week zat ie samen met Sammie zo stilletjes, het viel gewoon op.
Als het kinderen waren geweest had ik het "hangerig" genoemd. Ik heb Ricky ook al die tijd nog niet horen fluiten, of maar een ander geluidje horen maken. Het zal de nasleep wel zijn van zijn ziekte. Morgen de uitslag als het goed is?
Ik laat het weten zodra het kan!

Groetjes, en een fijn weekend! Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje Nellie,het zit je niet mee.  :-\
Blijf iig de dingen doen waar jij je goed bij voelt en waarvan jij zelf weet wat het beste is.
Aan ons ben je geen uitleg verschuldigd   ;) en de mensen die jou kennen weten waarom en hoe of wat.
Gelukkig wist Wilma een ander goed adresje,dat scheelt weer een heel stuk.
Heel veel sterkte !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

jacksmama

Hoi Nellie,

Vervelend als omstandigheden je er toe " dwingen" vervelende beslissingen te moeten enmen.

Maar geen zorgjes, die twee boeven kunnen er nog wel bij hoor!
En dan zal Melody een iets hardere noot mogen kraken.. zijn pa en Thun... dan gaat ie vanzelf een toontje lager fluiten.

IK wil je in ider geval enorm bedanken voor je lieve zorgen en inzet voor Lucky en Melody, en ik hoop dat alles wat niet goed verloopt, snel weer opgelost kan worden.

Alsjeblieft.. deze heb je zeker verdiend:

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Olga en Hans

Hey lieve meid,

Gaat het een beetje, ik had je berichtje gekregen en ik snap dat je een heel dubbel gevoel moet hebben voor Lucky en Melody.
Ze hebben het bij jou fantastisch, maar ik denk dat ze het bij Crista ook heel goed zullen hebben.
Jij/jullie hebben de laatste tijd zoveel voor je kiezen gekregen, dat wat rust nu heel erg welkom is bij je.
Heb je een beetje kunnen slapen  ??? Nee dus.

Ik denk aan je/jullie en bel je vannaaf.

Liefs Olga  :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Hoi lieve Nellie,

Ik heb je gisteren lang gesproken en je aangeboden Melody en Lucky naar Christa te brengen. net wat Olga zegt...JOUW rust is heel belangrijk in deze periode en het zij n "maar" vogels en toch kunnen die je leven nog meer "op zijn kop" zetten dan nu al gebeurt.

JIJ hebt het fantastisch gedaan en dat heb ik je ook al gezegd en Melody is wat "dominant"  aan het wordeen sinds ie wipwappen heeft uitgevonden.....om dat er nu bij te hebben kan heel vervelend zijn voor je...juist omdat jouw eigen valkjes aan bepaalde rituelen (zoals Danny's nachtdiensten) gewend zijn en Melody DAN juist kattekwaad gaat uithalen en Lucky Siepie hoort en bij Dan voor de deur gaan schreeuwen omdat Siepie daar is....  ::) ::) ::)...NET KLEUTERS zeg  :P

Christa is KLEUTERS gewend en OOK opgroeiende pubers  ;D dus dat zit wel goed  ;)

:-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Nellie

Jij hebt het echt niet makkelijk zeg. Ik snap hoe het moet zijn om valkjes af te staan vooral omdat ik ook drie opvangvalkjes van Wilma ga krijgen op het voorjaar. En om dan die opvangvalkjes toch te moeten afstaan is niet makkelijk maar het gaat om JOUW gezondheid en Wilma heeft daar begrip voor. Ik vind het knap dat je het toch nog geprobeerd hebt om er het beste van te maken.

Ik hoop dat Ricky weer gauw de oude wordt! En ik hoop dat eindelijk morgen de uitslag komt, ik leef met je mee.

En als ik iets voor je kan doen, al is het maar luisteren, dan doe ik het graag.

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.