20 juni 2025, 08:06:04

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Heeeeey Nellie,

Je moet meer aan jezelf denken  >:( maar dat heb ik al vaker gezegd geloof ik.....en dat aanbod wat je hebt gedaan om op Rocky en Lucky te passen ....DOE HET NIET, WAT NIET KAN KAN NIET!!!!

STRAKS VOEL IK ME BETER EN JIJ WORDT ER ALLEEN MAAR SLECHTER VAN!!! DAT WL IK NIET!!! >:( ;)

Ik vermoedde al dat er iets dergelijks was en dan ook nog je kleintje zomaar tjoeptjoep wegdoen, dat valt ook niet mee, maar je hebt er lang over nagedacht en niet in 1 nacht beslist. Er komt vast iemand die ook goed voor het kleine ding kan zorgen en voor ALLES is een oplossing!!!!!

En ik kijk je gerust nog wel aan hoor en kom zeker bij je buurten, want ik weet je te vinden, ben alleen ff krukkerig momenteel om er te komen  ;D

Dus deal is gecancelt, je blijft lekker met je eigen valkjes dat is meer dan genoeg voor je, ik weet dat je graag wilt helpen.....maar niet om jezelf de venielling in te helpen, dan moet ik straks op JOUW vogels passen  :o :o :o :o :o  ;D ;D ;D
;)  :-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

angelina

Pfoe Nellie,

Geen lichte kost he als je alles bij elkaar optelt. Als ik een 2e grotere kooi had was je kleintje ook nog welkom geweest.
Helaas die ruimte heb ik niet en ik kan/wil ik het die lieverds niet aandoen ze voor aanzienlijke tijd in de quarantaine kooi te houden totdat er een grotere kooi zou zijn.
Hoop dat je snel iemand vind voor haar zodat je haar met een gerust hart kan laten gaan.

groetjes Angelique
Ps: zou jij een foto van Nena in mijn verhaal willen plaatsen?

Love birdies

Riny

Hoy Nellie
Ik kom je even sterkte wensen, het is niet niks.
De beslissing zal je moeilijk gevallen zijn, maar je moet aan je zelf denken.
Jou gezondheid gaat voor, zoals Wilma al zei.
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Nellie

Bij deze wil ik je ook even sterkte wensen. En hier een klein opkikkertje voor jou!

[/img]

Liefs

Mara

Wilma1

NOG EEN OPKIKKER !!!!!!

EEN BEETJE VERLIEFD  :-* Rocky en Lucky

Aaaaaaaaaccchhhhhh....zo lief saampies  :D :D :D

Ik heb net met Piet besloten, dat ik ze (nog) hier hou. Het gaat/voelt beter, lijkt het, met 8 valken minder en zet ze dus terug waar ze vandaan komen, de grote voliere...... ze kijken zo zielig steeds naar de overkant  :-\ en ik kan daar slecht tegen  :-\ ::) ;)

Zie je hoe lief JOUW Rocky  ;D  is tegen zijn popje Lucky  :D :-* :-* hij fluit zo mooi voor haar  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sanna

Wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes... :-* ;D ;D

Groetjes, Sanna

Wilma1

Citaat van: Sanna op 12 december 2006, 23:09:42
Wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes... :-* ;D ;D

Groetjes, Sanna

De linker komt bij Nellie vandaan  :D, heeft een lutino zusje (ook van mij nu) en waren stapelgek op elkaar, TOT dat Rocky meer naar Lucky (deze lutino) trok en de vonk oversloeg  :-*, beiden niet tam, maar zoooooo lief!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

iedereen onwijs bedankt voor de               :-* :-* lieve berichtjes!!! :-* :-*

Ik heb van de week een keer een heeeeele goeie nacht gehad, ik had een paar pillen genomen, en ik zat op een gegeven moment zo stoned als een aap op de bank!  :-[
Ik ben over twaalven naar bed gegaan, en heb toen ongeveer tien uur geslapen!!! Wist niet wat me overkwam.....
Waanzinnig lekker. :D
Gister had ik een redelijke dag, qua pijn, en daar was ik zo blij mee. Gewoon effe een draaglijk dagje, jaah, was wel effe fijn. Het is nu dus weer drie keer niets....en Danny is net naar zijn werk voor de nachtdienst en ik ga er vanaaf ook heel vroeg in, morgen de hele dag werken, dus ik hoop dat het gaat.

Wat betreft de babies: Sandra is vanmiddag geweest, en heeft haar twee skatties mee genomen. :'(
De keuze was volledig aan haar wat betreft de popjes, ze mocht als ze dat wilde ook mijn kleintje meenemen.
Nouh, dat is dus ook gebeurd. Macho en mijn kleintje, nu omgedoopt naar Sinty, zijn met haar en Donny mee naar huis gegaan. Pff, was wel weer effe slikken, maar goed, het was gewoon nodig dat ze er hier uitvliegen. Sandra houdt ze nog effe goed in de gaten voor het gewicht, ze mogen niet teveel afvallen. Sinty (tt) woog precies 80 en Macho 76, moet niet veel minder worden. Maar San heeft nog pap in huis en ervaring dus als het moet.....kan ze nog bij pappen.

Joyce komt waarschijnlijk dit weekend, of anders maandag om haar Pucky. Ik moet even op het gewicht letten, want ze vallen wel wat af, nu er niet meer gevoerd wordt. En Joyce kan niet pappen, dus kijk ik het even aan. 8)

Nena, die naar Angelique gaat, blijft nog even hier.
Ik heb beloofd dat ik haar zou komen brengen, maar ik kan nu niet het hele stuk naar haar rijden. Dat red ik nu gewoon niet.
Ik ben afhankelijk van Danny, helaas, dat kan er nog wel bij....hij heeft de hele week nachtdienst tot en met zondag, en dan mag ie ook nog eens met zijn moeder mee om een valkje weg te brengen. Hm, ff lief aankijken?? :D

Het andere popje, wat eigenlijk naar Wilma zou gaan, is ook "weg". Weer naar iemand op het forum, zij zocht een maatje voor haar valkje, en het maakte niet uit of het een popje of een mannetje is. Dus.....
alle babies hebben nu een adresje! Nu nog een naam??

Oh ja, ik had vorige week voer besteld, en dat had er dus allang moeten zijn. Maar vandaag nog niet, en ik heb niet meer, dus ik zat echt omhoog wat voer betreft. Bij mijn eigen dierenwinkel was het vandaag weer niet bezorgd, maar zijn hele bestelling was er niet, dus misschien morgen nog?
Maar ik had Sandra ook wat voer beloofd om te proberen, dus ik dacht: oh, dan koop ik het wel bij Geon, de groothandel, die heeft het ook altijd in huis.
We zouden er toch naar toe gaan, ook om rooie trosgierst, want dat kennen ze blijkbaar niet in heel Noord-Holland :P
Dus ik dacht het dan bij hem te kopen...
Nouh....mooi niet! Hij zei al dat het niet geleverd wordt!
Hij wilde het anders volgende week gaan halen, maar moet dan bijna naar de Belgische grens, want daar schijnt het te zitten. Maar dat doet ie nu toch niet, want hij verwacht het donderdag weer. Ik zie wel.

Ik had door iemand anders nepeitjes mee laten nemen bij hem gister, en toen ik die zag  :o :o :o schrok ik me rot, het waren eitjes voor grote parkieten, stond erop.
Maar ze waren wel anderhalf tot bijna twee keer zo groot als de eitjes die ze hier normaal leggen!!
Dus ik zei dat tegen hem.
Zegt ie: goh, het zijn wel de goeie hoor.
En ik weer: Nouh, de echte zijn veeeeeel kleiner. :)
Hij: oh, en komen er dan ook echt vogeltjes uit?
Ik weer: er komen tot nu toe nog geen mensjes uit! :o
Maar ik kan die andere terug brengen dus dan is het weer opgelost.

Eddie en Coco hebben ook eitjes, jah, ik weet het, twee mannen en een ei.....
Ik heb het gefilmd toen ze er eentje kregen, en kijk maar wat je ervan vindt..... ;)
(ik plak hem er later ff bij, het duurt heel lang, en ik weet niet waardoor)

Ik ga er weer vandoor, tot snel hoop ik! :-*

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Joy4ever

Hey Nellie,

Wat een heerlijk lang verhaal weer, heb ik weer wat te lezen.
Wat jammer dat je voerbestelling er nog steeds niet is, hopelijk leveren ze snel want met al die valkjes daar bij je heb je het wel hard nodig...
En de rode trosgierst hadden ze die wel???? Anders moet ik hier toch verder gaan zoeken.....

Ik hoop maar dat Pucky niet te veel afvalt, ben zo ongeduldig, de kooi staat al helemaal klaar!!!!!!!!

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1

:o ??? Eddy en Coco een eitjes ??? Nepeitjes zeker ???

Dus TjoepTjoep is nu echt weg....zal best vreemd zijn voor je.....en Sinty is een leuke naam!!!

En langzaam raakt het nest leeg en komt ....hopelijk....de rust er weer in voor je.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sanna

Hoi Nelly,

Volgens mij is die Danny van jou goud waard ;). Lief dat hij je zoveel helpt. Ik heb ook zo'n hele goeie band met m'n ouders, maar dat zie je helaas vaak wel anders. Dus geef hem maar een dikke pluim van ons! ;) ;D

En je bent ook aardig uit de 'kinders' lees ik? Het is wel heel verdrietig om ze te laten gaan, maar het scheelt ook weer een heleboel tijd voor jou. Want jij moet lekker rustig aan doen met alles. Ik moest wel lachen. Jij: "zo stoned als een aap"... Die kende ik nog niet (wel zo stoned als een garnaal ;)).

Take care!
Liefs ;), Sanna

sandra.

Hai Nellie,

Sinty en Macho doen het heel  goed   Ze wennen al lekker en eten als de beste daar hoef jeje echt geen zorgen om te maken.... ;)

En wat las ik nou nog even gauw werden ze weer gevoerd ?  :o  Alle drie? ??? Het is niet te geloven.

Groetjes San..... ;) ;)

ROCKS

Hey...

Sanna....dank je wel voor het complimentje voor Danny.
Helaas is het niet altijd zo'n lief mannetje hoor, en daar kunnen nu meerdere mensen over mee praten. ::)
Olga, en Sandra en haar zoontje Donny. Die waren gister getuige van "oudermishandeling", en ik kreeg weer even een paar blauwe plekkies van hem. Aardig hé, die Danny van mij? :P

Sandra...ik ben erg blij om te lezen dat het zo goed met ze gaat!! Zijn ze lief, of heeft Sinty nog een poging gedaan om je te doorboren? ;D (had ik in haar lieve kleine oortje gefluisterd)
Gisteravond kwam Ricky het blok uit, en ja hoor, hij werd gelijk achterna gezeten door drie stuks..... :o
Waar hij ook ging, ze vlogen hem achterna, en bleven maar bedelen. Ik vond het heel erg zielig voor hem, want hij kwam net het blok uit, waar ie een paar uur had zitten broeden.....
Dus zijn reservers zijn dat aardig op.... :-\
Maar goed, ik heb ze vlak daarna in de kooi gedaan, en er nog lekker rooie trosgierst in gehangen, en toen gingen ze daar aan beginnen. :)
Vanacht voor het eerst met zijn drietjes in de kooi gezeten.
En vanmorgen mochten ze er  niet uit, want ik moest werken, en Danny kwam om 7 uur uit de nachtdienst. Die ging zijn bedje in, dus dit is een van de zeldzame dagen dat de valkjes niet uit de kooi mogen. Helaas...
Oh ja, het eitje wat gister nog in het buikje van Sammie zat, lag vanmorgen in het blok! Zeg maar tegen Donny..... :D

Ik heb vanmorgen de wisseltruc toegepast, en drie eitjes omgeruild voor neppers. Sammie kwam het blok uit, want ze was heel erg geschrokken van iets dat viel, en ik heb toen gelijk mijn kansen waargenomen. En, met toch wel een raar gevoel, de eitjes omgeruild.....het is zo raar om dat te doen, ik weet niet of ik het voor mezelf doe of omdat het niet goed is voor de valkjes. Ja, als ik het logisch bekijk doe ik het voor de valkjes, omdat het gewoon niet goed kan zijn, de vierde ronde door laten gaan. Sammie heeft er op zich niet veel van, maar Ricky wel, die heeft een aardig jasje uitgetrokken. Dan gebruik ik hem wel als excuus. :-[

Groetjes, Nellie(werk)

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

Hey....

Hier de link naar het filmpje van Eddie en Coco, toen ze hun eerste eitje "kregen". ;)
Oh, ik heb zo moeten lachen om ze, ze waren zo lief...
Ik weet eigenlijk niet of ik er verkeerd aan doe, door ze dit te laten doen, maar 's avonds gaan ze gewoon de kooi in hoor. En overdag mogen ze even proeven van het "ouderschap in spe".

http://www.youtube.com/watch?v=n9TnNhcwJWU

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.