22 juni 2025, 19:20:08

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

GEFELICITEERD MET DE 5 donsjes.
Ze zien er goed en heel lief uit,om te  :-* :-*
Nou ik ben ook benieuwd of nr 6 zich ook komt melden.
En hopelijk kunnen de ouders het bijbenen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 31 oktober 2006, 16:04:48

En hopelijk kunnen de ouders het bijbenen.  ;) ;D

En Nellie ook, want DIE heeft GEEN vleugeltjes
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Is het zesde eitje ook uitgekomen?
Niet dat ik nieuwsgierig ben.........  ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

ROCKS

Hey...

Eitje nummer zes is niet uitgekomen, en ik denk dat dat ook niet meer zal gebeuren, want de ouders zijn heeeeel veeeeel het blok uit. Ze zijn echt aan het bunkeren, om die vijf kleine schreeuwertjes met hun vragende bekkies te kunnen voeren.

Ik heb net weer even heerlijk in het blok kunnen gluren, wat is dat toch gaaf, als je die kleine heerlijkheidjes ziet zitten, met die koppies en lijfjes heel dicht tegen elkaar aan.
Dan krijg ik een heel gelukmakend gevoel, het is zo ......
Kweenie, volgens mij blijft het mooi, ook al maak je dit heel vaak mee.

De jongste, en natuurlijk ook de kleinste, die doet het zo goed,
ze hoort er echt bij. Ik pak haar er elke dag even uit om te kijken of haar kropje nog inhoud heeft, en ja hoor, ze krijgt net als de grote broers en zussen genoeg eten.
Komt ook netjs aan, elke keer 2 grammetjes, ze woog net al 10 gram. Ze is zo lief, klein, vertederend, ik ben bang.....
bang dat ik verliefd ga worden, maar het mag niet....
Danny vermoordt me!
Misschien kan ik het tegenhouden...

Gaaf hé?

Ik ga denk straks het blok maar weer verschonen, pfff, er komt een lucht uit.....
Kan ik gelijk de anderen ook wegen, maar ik zie zo al dat die goed aankomen, ik weet niet eens wie de oudste is.
Meer foto's volgen.....

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Nellie

Ja, die kleintjes zijn erg vertederend, ik weet er alles van. Tja, en je kunt het verliefd worden op je vogeltjes denk ik niet tegenhouden.

Liefs

Mara

p.s. Ik kijk uit naar de nieuwe foto's.

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat met de 5 donsjes.  :D
Ik denk dat er wel in ieder nest 1 of 2 bijzitten waar je helemaal verliefd op kan worden.
Ik moest dit jaar ook 2 jonkies wegdoen waar ik best wel van baalde.  :(
Ze waren zo liefffffff zo kroelerig.  :-*
Dus kijk maar uit....  :P

groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Schattig hoor, 5 van die donsjes op een hoopje  ;D....je zal ze "moeten" merken met gekleurde stiften  ;D ;D zodat je weet ....wie, wie is  ::) :P

En om ze te houden ??? een GROTER huis misschien  ;D...jullie ieder  1 kamertje en de rest voor de vogels.....kan toch ???  ::) :P ;D

Veel plezier met je lieverds!

ps. Beauty is thuis!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey...

Ik ben me gisteravond laat de k*lere geschrokken! :o
'k Ging nog even kijken vlak voor ik naar bed ging, bij Sammie en de babies.
Doe het blok open en zie er vier lieve kleine koppies.
En een heeeeele boze Sam, ze had echt zoiets van: whaaaah...kom maar op, ik vreet je op! ;D
Dus ik heel voorzichtig zoeken naar nummertje 5, en die zag ik niet.....nergens....ik duw Sammie opzij met het zaklampje, en ze vliegt op....zie ik daar nummertje 5 liggen, helemaal plat, op zijn ruggetje!!
Ik gaf gelijk een gil naar Danny.....DAN, kom gauw er ligt er eentje dood te gaan!! Skiet op!!
Ohhh, zijn hele kropje was plat! :o
En die (normaal gesproken) dikke bult bij het kontje was ook plat!
Arme babie, hij bewoog niet, ik zag niets, en me hart zat in me schoenen. Van de schrik.
Danny kon Sammie wegduwen zodat ik goed kon kijken en hij pakte het jonkie. Gelukkig was tie niet dood, maar als Sammie er nog langer op had gezeten denk ik dat ie dat niet had overleefd. Pfff....dan ga je niet lekker naar bed, hoor.
En ik ben al  zo'n heeeerlijke slaper ;)
Maar goed, nu gaat alles weer goed, en ze liggen er weer heerlijk bij.

Dit was gister, ver voor mijn ontdekking.

Sammie....pas maar op, ik vreet je op hoor...

Zie je hoe vies het blok is, en dat van een dag of twee? :o
Whaaah, stelletje poepkontjes.
Nu zitten ze weer in een schoon blok, hoor.
Ik ga ze zo even wegen en dan zet ik het hier nog weer neer.

Doeiii, Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Nellie

Hoe is het met je 5de kleintje? Is alles nog goed gekomen? Ik kan me voorstellen dat jij je rot bent geschrokken zeg! Zou ik ook zijn geweest hoor. Poeh poeh, heb je eigenlijk wel geslapen?

Liefs

Mara

ROCKS

Hey...

Ik heb de babies gewogen, en mijn kleintje woog 12 gram, soms schoot ie naar 14, dus dat gaat prima. :D
Dan eentje van 18, 26, 36, en 44 gram!!
De oudste is een dikbil, hihi, als je die naast de jongste zet, is het wel ff schrikken, hoor.
Maar goed, ik ben blij dat ze allemaal lekker aankomen, vooral de kleinste hou ik erg goed in de gaten.

Mijn lieve kleine babietje....

"Ome" Eddie, ohh, hij wil zo graag bij ze in het blok....

Van twee babies zijn de oogjes al open, jeetje, dat gaat best wel weer hard.
Ik zie ze al alle vijf door de kamer fladderen :o oh my god, dat wordt een spektakel.
Normaal gesproken deed ik paps en mams met de babies in de kleine kooi, maar ik denk dat dat dit keer niet gaat passen. Dan mogen Eddie en Coco even voor nood in de kleine kooi, en paps, mams, en de kids in de grote.
Dat moet wel kunnen, het is toch ook niet voor eeuwig en ze zullen er net als de rest heeeel veeel uit zijn. :D
Morgen weer een vervolg.....

Doeiiii, Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

:oNet iets voor jou, om het jong ZO te vinden voordat je moet gaan slapen.....nachtmerrie's ??? Hopelijk gaat het weer goed ??? en blijft het goed !!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Jullie maken ook altijd wat mee en nou dit met het kleintje weer  ???, hopelijk gaat het nu weer beter.
Zal duimen voor jullie  ;). Kunnen jullie tenminste slapen.

Wat een lieve foto, is dat nou de kleinste  :D .
ook de andere zien er lief uit, heerlijk zo bij elkaar.

Liefs van Olga en ook van je grote vriend.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hey....

Ik heb vanmorgen weer even gekeken toen de ouders uit het blok waren. Eerst me kleintje eruit gehaald en toen de anderen. Mijn kleintje had een leeg kropje, en woog nog steeds 12 gram, ze blijft nu ook echt achter vergeleken bij de anderen. :(

Ik heb ze uit het blok gehaald en dat weer schoongemaakt, jeetje, dat moet echt om de dag gedaan worden! ::)
Daarna heb ik even een klein trucje toegepast, en heb me kleintje er alleen in gedaan. En toen wachten tot paps en mams gingen voeren. En ja hoor, na een kleine 20 minuutjes ofzo was het van: tjoep tjoep tjoep.... :D
Nellie weer helemaal happy.
Ik ging kijken of ik haar even kon pakken en weer wegen, maar werd zowat opgevreten door Ricky, hij viel gewoon me zaklamp aan, en Sammie zat er toen nog bij, dus het kan nog niet. Ik wacht nog wel even met de anderen er weer bij te leggen, ik wil eerst zien wat de kleine weegt.

Jaaaaah....operatie gelukt! Danny kon Sammie er uit halen en toen de kleine. Ze woog nu 14 gram en had een heel vol kropje, yes!! :D
De anderen liggen er nu ook weer bij, en er wordt gelijk gevoerd!
Als ik dat hoor dan krijg ik elke keer weer kippevel, dat is zo'n gaaf geluidje. Pffff....

Foto's heb ik niet gemaakt, maar die komen waarschijnlijk later op de dag nog wel. Zodra ik ze heb plaats ik ze hier, oké?

Doeiiii, Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart