22 juni 2025, 21:35:47

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Caroline

Ook namens mij dubbel gefeliciteerd!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Hey...

De bende is vertrokken, en de boel is weer aan kant.
Morgen nog effetjes de afwas doen, en dan hebben we het weer gehad.
Danny liet om een uur of half 2 eventjes Sammie en haar babies zien aan een meid die nog nooit kleine babie-vogeltjes had gezien. Ik had haar net verteld dat er drie babies waren.
Dus....hun kijken, en ineens hoor ik: MAM, het zijn er vier hoor!!
Ik dacht: neeeeeh, dat kan niet! :o
Dus ik ging zelf ook kijken, en ja hoor, vlak achter een van de oudsten lag een piepklein babietje, zoooh klein, ik zag hem in eerste instantie niet, en telde ook gewoon nog drie eitjes. Waarschijnlijk lag het eischaaltje gewoon zo, dat het nog net een eitje leek.
Maar het is toch echt waar.....er zijn er ineens vier!!
Ohhh, stel je voor als ik de eitjes al had weggehaald, ik ben nu blij dat ik ze heb laten liggen. Het zal toch niet gebeuren dat er nog een nummertje vijf en/of zes komt??
Je komt zo wel voor verrassingen te staan...
Nummertje vier is weer een wildkleurtje, dus is het nu 2-2.
Pfff...morgen, als ik me bed uit ben gerold, eerst maar weer kijken, you never know.....

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hey Nellie

Nou nou, dan hoop ik dat je lekker uitgerust je bed uitrolt en dan misschien nog een vijfde kleine vindt. Is wel leuk om te horen dat de eitjes toch nog uitkomen...

Liefs

Mara

Wilma1

Ten eerste GEFELICITEERD MET JE BIG BOY!!!! Nou BIG was ie  al hoor, met zijn lengte  :D maar nu BIJNA volwassen  :P...nog 1 jaartje dan mag ie meepraten  ;D ;D ;D

Ik vertouw het toch niet helemaal, dus Piet en zijn collega's maar even "opgetrommelt" om te kijken OF het wel goed met je gaat ;D het is mij TE lang stil met zulk nieuws  :D ;)

Of ben je druk met kijken naar al jouw baby's  ;) want voor de laatste X presteren ze meteen dubbelop zeg  :o

Geniet maar lekker OMA!!!! Nu weer een huisje zoeken voor ze  ::) :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

29 oktober 2006, 18:20:42 #589 Last Edit: 29 oktober 2006, 18:23:08 by Wilma1
wij hebben weer broertjes en/of zusjes hoorden we....jippie wat liefffff....

maar ik ben al groot en verliefd op Lucky  :-*

ik moet alleen wel een hoop moeite doen voor haar  ;D en daarbij pas ik goed op Sunny en knuffel haar nog steeds :D !! Ik heb het dus erg druk met dat vrouwvolk  ::) :P

ik voel me erg vereerd hoor, maar dat laat een vrouw natuurlijk NOOIT merken :P :D ;)....dat moet een man VERDIENEN  ;D

kijk oma Nellie, wat we hebben gekregen  :D

dit is toch zo vreselijk leuk, je kunt er hard in rennen....net als Corky en Macy...die hebben er OOK een....gaaf he oma  :D :D :D ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Wat een verrassing, 4 van die kleine hummeltjes  :o ;D :D, vindt je het nog leuk, ook al worden het er 6  ::).
Je komt straks handen en voeten te kort  ::), maar het brengt wel leven in de brouwerij  ;D.

Hebben zich gisteravond nog pleegmoedertjes gemeld voor zo'n lievertje of kwamen ze meer voor de ene grote lievert  :D, het was tenslotte zijn dag.

Liefs van Olga  :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

5 babies!!

AAAAAAGH.... ik ging vanmorgen even gluren, Ricky was het blok uit, en Sammie zat er nog niet in. Ik dacht gelijk: Oh, snel ff kijken. Dus ik sta daar met me slaapdronken hoofd, voor het blok, en zie van alles bewegen. Ik begon te tellen, en toen ik bij vier was dacht ik: heeej, er ligt nog iets, waar hoort dat bij? Ik zag wel vier kleine koppies, maar telde meer lijfjes!! Ik nog eens heel goed kijken... 8).Ik ben niet blond, maar kijk....vier en een half valkje? Neeeeh, dat kan niet.
Dus....was er maar 1 conclusie, nummertje vijf was er!!
Zal er dan ook nog een nummertje 6 komen? ::)

Zullen we een poule maken?
Doet ie het of doet ie het niet?
Yes or no?
Gekkigheidje..... ;D

Je ziet alleen maar lijfjes en koppies....

Maar dit had ik dus echt NOOIT verwacht!
Bij het schouwen van de eitjes, wat ik dus maar 1 keer heb gedaan, waren er drie goed, dacht ik.
De andere drie waren anders. Eentje was over de lengte van het eitje bevrucht, eentje was maar tot de helft(dus die gaf ik ook geen kans), en de laatse was maar voor een derde gevuld!! Nouh ja, ik weet nu niet welke eitkes waarvan ik dacht dat die niet uit zou komen wel uit zijn gekomen, er ligt er nu nog één. Pffff....

Sammie en Ricky doen het geweldig, ik vind het zo knap van ze. Hiervoor hadden ze een nestje met drie, en twee jonkies.
En straks misschien wel 6!!
Het lijken net aasgieren, ze zijn de hele dag maar aan het zoeken naar eten, overal. En dan zijn ze niet zo aardig hoor, als er een ander in de buurt komt, hihi.
Maar goed, ze hebben het natuurlijk wel nodig, pff, vijf van die vragende bekkies vullen? Ikke ben erg trots op me birds!!
Maar wie is dat niet? :)

Ik ga zo maar wel ff het blok schoonmaken, want het ziet er niet uit, normaal wachtte ik altijd tot ze wat groter zijn, de babies. Maar nu, met 5 van die kleine dotjes....
Gelukkig heb ik twee blokken en kan ik ze omwisselen en ze telkens goed schoonmaken.
Als ze dan weer in een lekker schoon blok liggen,  heerlijk om te zien. :-*

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, het lijkt wel een soap.... ;)

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

IK ZEI TOCH AL:

VERASSINGSEIEREN[/i]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Nellie

Gefeliciteerd met je nieuwe donsje, vijf al, nou nou. Ik ben benieuwd of eitje nummer 6 ook nog uit gaat komen. Wilma zei het al, verrassingeieren, alleen deze zijn niet van chocolade....

Spannend.....

Liefs

Mara

Olga en Hans

Oh Nellie,

Geweldig en wat lief 5 van die kleine donsjes  :D :D :D :D :D, ben nou ook wel heel benieuw wat nummetje 6 gaat doen  ;).

Volgens mij ben je een super trotse valkjesOMA  ;D.

Liefs Olga.

Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hey....

Gelijk maar even foto's gemaakt, nu was ik toch met de babies bezig. :)

Puur genieten..... :)

Mooi hé?

Eddie en Coco wilden het blok in....maar mag niet..... >:(

Dan maar in het vieze blok....lag nog een eitje in... :D

Ik heb gelijk de babies gewogen. Ze wogen 4 gram,6 gram, 12 gram, 16 gram en 18 gram. Netjes toch?
Was wel weer ff eng hoor, die allerkleinste, pfff, zo'n minuscuul klein beessie, in je hand. Maar zoooh f*ucking lief om te zien!! Smelt....smelt....

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Leuke foto's, wat een rijkdom die kleine ukkies  :D en die Eddie en Coco  ;D zouden die ook niet een kleintje willen  :D.

Tot de pruimentijd, Olga.

Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Heee superoma...je "moet" wel de datum van je toestel goed zetten hoor ....maar ze zien er schattig uit, die kleine donsjes! :-*
:D Wilma!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey....

Vannacht hebben ze voor het eerst sinds ze een nestje hebben, samen in het blok gezeten.
Normaal gesproken zit Sammie er 's nachts in, en Ricky overdag. Maar sinds twee dagen was het andersom.
En nu, de afgelopen nacht zaten ze er samen in.

En...kwamer er net samen weer uit, om te schransen!
Ik had een broodje voor ze warm gemaakt, en dat met eivoer "belegd". Nouh, dat was een goede zet, aaaaanvalluhh!
Ik kon ondertussen mooi weer een blik in het blok werpen, en heb gelijk maar weer 'n fotootje gemaakt.
Ze zaten in een "vriendenkring", heerlijk tegen elkaar aan, en het eitje wat nog over is lag er warm bij.

Ben benieuwd wie er vanmiddag in het blok zit, Danny en ik moeten allebei naar ons werk, ik ben dan op zijn vroegst om ff voor half zes thuis. Ik haal voor de zekerheid ook maar een blik nutribird in huis, voor het geval we bij moeten springen.
Je weet tenslotte nooit. Nu gaat het goed, maar ik vind het nogal wat. Vijf van die kleine schreeuwende bekkies.....

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Wat een SCHATJES  :D :D :D :D :D en nou nr. 6 nog  ;D

Liefs..........................................................................

Yoeri    17-05-1993