21 juni 2025, 08:08:48

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Lieeeefffff.....ze groeien goed bij Joke hoor!!  :P Wie weet krijgen ze POKON  ;D..

Die plakkerige papsmoeltjes ::), ze heeft er wat mee te doen, pappen en NAThouden....anders kleven ze tegen de tralies aan  ;D ;D ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Leuke foto van Siepiepie, net of hij een bloemenkransje om heeft  :D.
Ook hele leuke foto's van Macy en Corky, 2  uit de kluiten gewassen baby's of zijn het peuterkleutertjes  ;D. Het gaat Joke goed af met het pappen, ze zien er goed uit en zo te zien vinden ze het heerlijk  ;).

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

MOOI geknipt ben ik he?!!  ;D

ik kan lekker klimmen   :D

erin  :D

en weer eruit  :P

ik heb de top al bereikt  ;D

en "lift" mee....hoe luxe kun je het hebben ::) ;)

:) Wilma

Wat "zeg" je weinig  :-\ :-\ :-\

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

YEAH....

Ik ging net even kijken bij Sammie, ze kwam maar niet het blok uit. Ik vond het te lang duren, en nu weet ik waarom!!
Er is een piep-ei!! Whaaah, ik kreeg weer helemaal kippievellie, toen ik het hoorde. Wat is dat toch een gaaf iets, als je dat meemaakt.

Er zullen vast mensen zijn die nu denken: pff, wat een aanstelster, nouh....dan denken die dat maar lekker!!
Ik ben gewoon heel erg gevoelig en emotioneel, en tja....van zoiets krijg ik gewoon kippevel.

Ik moet zo "helaas" naar me werk en Danny ook, maar misschien is er wel een kleine verrassing als ik weer terug kom? Ohh, wat spannend. En anders morgenochtend wel, of vanavond nog.
Ben erg benieuwd wat er als eerste uitkomt, de vorige keren was het een wildkleurtje, en dan een gepareld lutinootje.
Pffff.....

Drie keer raden wat ik als eerste ga doen als ik thuis kom vanmiddag?? :D

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Kijken naar het piep-ei.

ZO'n ei is ook leuk hoor, en wat anderen denken, laat ze toch. Spannend...

Groetjes

Mara

Saar

Hoi Nellie
Ik hoop voor je dat er een mooi gezond donsje in t blok ligt als je thuiskomt!
groetjes Saar :-*

Olga en Hans

Hoi Nellie,

En is er al wat of heb je nog steeds een piepei  ::),

ohhhhh wat is het toch weer spannend, laat je ons niet zo lang in spanning  ;), wij zijn ook heel nieuwsgierig  ;D :D ;D.

Liefs Olga  :-*.

Yoeri    17-05-1993

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Heeeeeeeeeee Nellieeeeeeeee  :D

Wat leuk weer een piepeitje, ze krijgen er geen genoeg van blijkbaar  ;D.....morgen zul je misschien WEER valkjesoma zijn!!! Kun je weer lekker "tutten" met ze  ;) en niet meteen "de beer op" he?!!!!  ;D

Leuke foto's heeft Joke gestuurd he, van haar oppas kindjes met de vogeltjes!!! Ze zijn zo lief, Macy is helemaal "daas" van dat rad...vanmorgen zat ze er de hele tijd in en Corky kwam er ook even bij zitten ::) :P.....wel meteen vol  ;D maar dat mag de pret niet deren. Ze kan er ook flink in rondlopen  :o trainen voor de Dam tot Damloop volgendjaar  ;D ;D ;D

Ik snap er geen snars van, mijn vogels weten NIET wat ze moeten doen met dat "ding" en bij Joke lopen ze er allemaal in dolle pret doorheen te rennen  :o...misschien moet IK het voordoen  ??? ::) ;D

Wat denk jij ???
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Sammie op 6 eitjes...

Kijk maar eens heeeeel goed.... :o

Zeg maar NEE, dan krijg je er TWEE!!!!
Joehoe....Nellie happy..... :D

Kan ik nog iemand blij maken?
Ik kon nog niet goed zien wat voor kleur de oogjes hebben, maar dat komt nog wel. Ik wil niet te vaak kijken, ze zijn zo onrustig dan. Ohhh, wat een heerlijk iets is het toch!
Whaaaah.....ben helemaal waus!! :P

Baby 1 was er toen ik uit me werk kwam, dus ik was helemaal happy.
De tweede was net uit het eitje toen ik de foto's maakte. Danny kwam thuis en ik zei: kijk ff bij de baby, dus hij gaat kijken en zegt: het zijn er twee! Dus ik zeg: nee joh. :P
Hij weer: jaaah, ik zag twee kleine dingetjes bewegen.
Dus ik vloog naar dat blok toe en ja hoor....daar lag nummertje 2!! Net uit het eitje, hij was nog helemaal vers, van de pers. Wat gaaaaf om te zien zeg.

Doeiiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Wat schattig...2 voor de prijs van 1....lijkt Yves Rocher wel  ;D

Maar wat een kado zeg!!! Stel dat ze alle 6 uitkomen ??? Weet je of ze allemaal bevrucht zijn ???  Sammy mag wel een goede oudedagverzorging regelen met je hoor!!! Tegen die tijd verdiend ze een EXRTAverwenbehandeling   :P :P dubbel en dwars!!!!

Daaaag OMA!!!  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hé, wat geweldig nieuws!!  :D

Gefeliciteerd!!!

Lekker genieten hoor. (maar dat doe je al  ;) )

Groetjes en trusten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hoi Nellie,

OOOOOOOOOohhhhhhhhhhh, wat een lieve verrassing voor jullie, 2 van die kleine donsjes op 1 dag  ;).
Je bent er helemaal hoteldebotel van, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht of heb je de hele tijd voor het blok gezeten  ;D ( krijg je daar de kans wel voor met Ricky  :o ).

Op naar het volgende donsje. Hele fijne dagen al vast  ;).

Liefs Olga.

Yoeri    17-05-1993

ROCKS

FEESSIE??? :D

Whaaah, ik word oud! Sinds vandaag heb ik een zoon van 20!!
Ohhh, dat voelt toch wel anders, hoor, gister was het nog een "tiener", maar nu niet meer. Snik snik....
Vanavond komen er wat mensen, en als ik Danny mag geloven komen er een stuk of 8/9 meiden en twee jongens :o
En dan nog zijn broertjes, maar die telt ie niet mee, haha...
Ik mag gewoon erbij  blijven, goh, aardig hé?
Jaja, tot ik hoorde dat ik vanavond ben benoemd tot dienstmeid!!! >:(

BABIES...
Er is er nog eentje bijgekomen, en meer komen er niet uit, de eitjes waren niet goed. Maar ik vind drie al meer dan genoeg.
Ik wacht nog even en haal dan de eitjes weg, ik kan het ook niet goed gezien hebben, dus nog een paar daagjes wachten en dan haal ik ze uit het blok.

Het zijn twee geparelde lutinootjes, en een wildkleurtje, net als het eerste nestje. Leuk hé?

Vanmorgen was ik bij de wissel van de wacht, Ricky loste Sammie af en ik liep toen net langs het kamertje waar ze broeden. Ik ging even kijken, en normaal gesproken vliegt Ricky me aan, of probeert het in ieder geval.
Maar nu ging ie gewoon voeren! Ik kon zelfs de camera pakken en er een foto van maken!! Dat was me bij de vorige twee nestjes niet gelukt.
Ik heb er zelfs een stukje van kunnen filmen!!!!
Ohh, stond ik daar met kippevel tot op me tenen, het is zo geweldig iets, als je dat ziet. Smelt...smelt....

Als je goed kijkt zie je ze alledrie.... :-*

Ik ga er weer vandoor, en hoop dat ik vanaaf overleef, mocht ik morgen niet gesignaleerd worden, bel dan de POLITIE!! :o

Doeiii, Nellie ;)

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Van harte gefeliciteerd met je grote zoon en ook met je babytje.

Heerlijk is die knul van jou hoor, i.p.v. zijn liefste mamaatje op handen te dragen heeft hij je benoemd naar dienstmeid  :o :o :o :o :o.

Toch een hele fijne avond gewenst.

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*

Yoeri    17-05-1993