6 mei 2025, 11:49:00

Help het gaat niet goed. Roxy is dood.

Gestart door Roosje, 23 december 2005, 17:06:08

« vorige - volgende »

Caroline

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

De rest vertel ik je al op de MSN!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Ik vind dit zo verschrikkelijk  :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb echt even geen woorden.  :'( :'( :'(

:censuur :censuur :censuur

Rick

Hoi Roosje,

Vreselijk ze hebben wel erg veel bloed verloren naar mijn mening. Heel veel steun toegewens bij deze. Toch wil ik je nog fijne (raar om te zeggen) feestdagen wensen.

Sterkte

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Caroline

Lieve Roos,

Ben nou niet zo streng voor jezelf. Jij hebt hier echt geen schuld aan, je wilde alleen het beste voor Roxy, een plaatsje in jou geweldige volière, niets en niemand kon vermoeden dat deze mensen het zo zouden doen. Maar neem wel contact op met je eigen DA, die mogen zeer zeker geen andere mensen meer doorsturen naar deze "vakbekwame vogelartsen".

Probeer de rotzooi op te ruimen, dit aanzicht is voor jou niet goed maar ook i.v.m. eventuele besmetting, even goed ontsmetten met Dettol of iets dergelijks.

En neem ook even wat tijd voor jezelf. Probeer nog wat te rusten, je bent zelf net aan het opknappen van een buikvirus en een voedselvergiftiging, dus denk ook aan jezelf, het klinkt l*lig, maar voor Roxy kun je nu niks meer doen en die is er niet gebaat bij als jij nu weer ziek wordt, en je andere diertjes ook niet.

Ik denk aan je, liefs, Caroline,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lique

Hoi Roosje,

Wat triest zeg, dit had nóóit mogen gebeuren.
Ik vind dit ook een zéér kwalijke zaak.
De nagels hadden dichtgebrand moeten worden.
Als ik al dat bloed zie... wat zal Roxy een pijn hebben gehad, wat zal ze flauw geweest zijn door de bloedarmoede.

Ik had het hier zeker niet bij laten zitten! En ik hoop dat jij dat ook niet doet. Je andere vogels hebben nu ook per direct hulp nodig, als ze nog bloeden moeten ze direct dichtgebrand worden.

Een dierenarts moet weten dat als een vogel een wond aan zijn teen heeft, of dat een nagel te ver is afgeknipt, dat zij hieraan kunnen overlijden.

Ik raad je aan om Feld te bellen voor advies, wat hij zou doen, of hij het nodig vindt dat alle vogels nu een kapje opkrijgen, zodat ze niet aan hun nagel kunnen komen, en zijn mening over de handeling zelf.

Ik vind dat deze dierenarts niet professioneel gehandeld heeft, en hiervoor zijn steentje bij moet dragen, want bloedafname zal ook wel wat kosten neem ik aan...

Ik kan me hier behoorlijk over opwinden zoals je mss wel kan lezen. Een dierenarts die niet weet wat hij doet, moet gewoon thuis blijven en geen dieren proberen te "helpen".

Heel veel sterkte!

groetjes Lique

Riny

Lieve Roosje
Vreselijk vindt ik het dat je nu dit weer te verwerken krijgt.
Het mag schijnbaar niet goed gaan bij jou.
Ik hoop echt dat dit het laatste was en dat het nieuwe jaar beter voor je wordt.
En wat die dierenarts betreft die zou met mij nog niet klaar zijn.Ik huil met je mee :'( :'( :'(
Wat een  :censuur.
Jij kunt er niets aan doen dat weet hier iedereen.
Dit had ons allemaal stuk voor stuk kunnen overkomen,je gaat er van uit dat die man vakkundige hulp biedt.
Ik leef heel erg met je mee ,en zou willen dat ik meer voor je kon doen.
Heel veel liefs  :-* :-* :-*

Lique

Hoi allemaal,

Misschien is het beter om de reacties alleen in het dagboek van Roosje te plaatsen en dit onderwerp tijdelijk even dicht te zetten ivm dubbele berichten.

Iedereen die Roosje wil steunen door een reactie te geven op het verschrikkelijke gebeuren:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13514.msg210062.html#msg210062

groetjes lique

Roosje

Ik ben zo boos en terleurgesteld. Het was trouwens een vrouw. Maar ze kwam over alsof je goed wist wat ze deed. Niet dus. Ik ben kapot. De andere vogels bloeden niet meer, dus ik denk dat ik het even zo moet laten. Heb feld net gebeld en word zo terug gebeld, maar eigenlijk alleen over wat ik met Roxy moet doen :-\ Maar inderdaad, reageer maar even in mijn dagboek, dat is handiger.