5 augustus 2025, 11:19:55

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Rianne,

Wat sneu dat Kia dood is. Vooral voor haar ventje!!
Toch raar, maar liever dat je haar dood vind in het broedhok, dan ergens op de grond en verwond ofzo!

Liefs, Gerda

Saar

Jeetje balen :(
Sterkte ermee!
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat erg dat Kia overleden is.  :'( :'( Laat je nog sectie verrichten?
Het is wel vreemd dat ze ineens dood is, maar als ze al langer zo vreemd ademde, was er inderdaad waarschijnlijk toch iets niet goed. Echt balen joh.
Sterkte.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Hoi Rianne,

Wat erg dat Kia dood is zeg!
Ik wens je veel sterkte

Groetjes Manon

Mara

Hoi Rianne

Wat vreselijk dat je Kia zo hebt moeten vinden. Heel veel sterkte met het verlies van haar.

mara

Anke

Hoi Rianne,
Wat naar dat Kia gestorven is :(
Veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Gelukkig hoor ik Kai niet roepen. Maar die vermaakt zich wel tussen de valkjes denk ik :)
Ik heb net nog foto's van het spul buiten gemaakt, zal ze zo even plaatsen. :)

Anke

Hoi Rianne,
Joepie fotoooooo's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Zo ziet je computer er van binnen uit na 2 jaar samengewoond te hebben met minimaal 4 valkjes:

Goed, de voliere valkjes!

Dusty

Nevada

Beetje bewogen Ayko

Denzel

Max en Pino op een behoorlijk vervuild voederplankje  :-[

Pino

Joey op een met sisal omwikkeld voliere paneel zonder gaas  :P

Max

Noa

Tinco en Max (de voederplankjes worden morgen echt gesopt!)

Kai de cathi

Tiaro ziet wat

Kroelen met Ayk

Tiaro en Joey

Anke

Hoi Rianne,
Wat een mooie foto's heb je gemaakt!
Hi hi doet je pc het nog? Ik heb die van mij nog nooit opengemaakt....

Nevada is mijn favoriet, zulke aparte kleurtjes :)

Groetjes Anke

Rianne

De computer deed een beetje vreemd vanmorgen, de stop klapte steeds, tot wel 3 keer toe moest ik de schakelaar overhalen.
Toen heb ik de pc opengemaakt en stofgezogen (op de laagste stand, wil geen bitjes en bytejes opzuigen ;D ) en daarna had ik geen klachten meer. Misschien deed de koel ventilator het niet meer dat ie te warm werd? Geen idee, maar gelukkig hoef ik nog geen nieuwe. ;)

Mara

Hoi Rianne

Mooie foto's zeg, en die computer...hihi....en inderdaad, dat zal de oorzaak wel zijn geweest, een koelventilator die te warm wordt door de stof.

Mara

Lin

Volgens mij zoals je verwachte ziet je pc kast eruit  ;D Leuk om bijna alle valkje te zien.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Vanmorgen vond ik Dusty dood... :'( Volgens mij was het vrijdag toen ik zag dat hij op de bodem had geslapen. Maar toen ging er nog geen belletje rinkelen want hij had ook op de bodem gescharrelt kunnen hebben. Zaterdag heb ik hem goed geobserveerd want ik zag nu dat hij onder het hokje van de kwartels vandaan kwam. Hij liet z'n vleugels af en toe wat hangen maar at en vloog nog prima. Wel was hij wat minder bang voor me maar ik verwachtte niks ernstigs. Tot ik hem vanmorgen dood vond... :'( Ik wil hem op laten sturen voor sectie, eerst m'n cathi al en nu Dusty... Noa is al wat verkouden dus die is extra vatbaar... straks ben ik al m'n valkjes kwijt... :'(
Ik denk niet dat dit met Rhody te maken heeft. Ik was m'n handen voor ik naar de valkjes ga en daarna ook nog een keer. Al zou Rhody wat hebben, lijkt het me niet dat een valkje daar binnen 1,5 week ziek van wordt en sterft.
Wie weet wat sectie verrichten kost en naar wie ik het op moet sturen?

Anja

Hoi Rianne,

Heel veel sterkte met het verlies van Dusty.

Ik weet geen antwoord op je vraag helaas.

Groetjes Anja