4 augustus 2025, 23:18:21

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Rianne,

wat een verdriet. Ik kan me voorstellen dat je nu heel bang bent.

Ik hoop dat dr.Feld snel sectie kan plegen en de onzekerheid weg kan nemen.

Heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Dag lieve Dusty en Tinco...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Rianne

Ik las al bij Wilma en Gerda in het boekje dat er iets helemaal niet goed was.....dus ik kom nu hier lezen en ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen.

Ik vind het vreselijk en ik hoop dat er gauw uitsluitsel is van wat er aan de hand is.

Vreselijk gewoon lieve meid!!

Heel veel sterkte met het verlies van én Tinco en Dusty. Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt.

Heel veel sterkte.

mara

Anja

Hoi Rianne,

Ach nee...........niet Tinco ook nog.

Woorden schieten tekort. Ik heb je verhaal gelezen met een grote brok in mijn keel.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je gauw de uitslag binnen hebt.

Rust Zacht Lieve Tinco.

Groetjes Anja

carco

Wat erg zeg: om 2 valkjes te moeten verliezen na ook  je cathi te zijn kwijt geraakt.

Ik hoop dat er niets ergs aan de hand is in de volière en je snel de uitslag hebt.

Heel veel sterkte.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi Rianne en Lin

Ook ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen met het verlies van Tinco. 

Ook sterkte voor je moeder en Wilma

Groetjes Yvon
.

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

O nee ...niet weer he !!!! Hoe kan dat nu ....
ik hoop dat je gauw de uitslag weet voor er nog meer valkjes ziek worden en sterven hoor !!!!Heeeeeeel veeeeeeeeeeel
sterkte meid !! Ik weet dat het moeilijk is maar hou je sterk voor de andere valkjes !!! Heb je de uitslag nog niet ? 
Toe nou zeg .....een beetje sneller zou moeten he nu !!!
Het is niet jouw schuld he !!  Je hebt ze zeker een goed leven bezorgd ! Lieve Tinco en Dusty ....rust nu maar zacht op
een mooi plekje waar je altijd te vinden bent !!! Grtjs

Mandy

Vreselijk, wat een schok, wat een hoop ellende in één keer, weet hoe vreselijk je voelt, je voelt je hart in je keel en eigenlijk zou je niks meer willen voelen...
Wachten en onzekerheid is inderdaad het ergste, ik hoop en duim mee dat je de uitslag snel hebt en het allemaal mee zal vallen.
Heel veel sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Dierenfreackske

Hey Rianne ...hoe is het met de andere valkjes ??
Ik duim dat het goed blijft gaan hoor !!!En dat je supersnel de uitslag hebten het niets ernstigs is !!! Grtjs Ann

caro

Hoi Rianne,

Wat een verschrikkelijk nieuws van Tinco, en natuurlijk Dusty en je cathi. Ik schrok toen ik dit las.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Ik heb gisteravond al aan mijn vriend gevraagd of hij eerst even bij de vogels wilde kijken 's ochtends. Hij was om 5 uur al op voor zijn werk en even later kreeg ik een sms dat hij niks vreemds zag.
Vanmorgen eerst andere kleren aan gedaan en geen schoenen maar slippers, en toen gaan voeren. Ze zagen er allemaal nog levendig uit. Nieuw water met AB gegeven en Noa weer in het snaveltje. Toen m'n slippers in de schuur laten staan, handen gewassen en weer omgekleed. En zo zal het nog wel blijven gaan tot ik de uitslag heb. Het pakketje zal nu ongeveer wel in Amersfoort zijn aangekomen. Hopelijk weet ik deze week nog wat...

Iedereen bedankt weer voor het meeleven, doet me echt goed.

Rianne

Ik heb later nog eens bij de valkjes gekeken, ik heb nu 2 vogels met ademhalingsproblemen, Noa en Ayko... Na een tip via de mail ben ik gaan zoeken naar info over papegaaienziekte en de meeste symptomen komen overeen... Heb dus met de DA gebelt om te vragen of ik preventief kan behandelen. Dat doe ik nu al met AB door het drinkwater maar die opname is niet genoeg. Maar de meesten zijn niet tam dus kan het ook niet 2 keer per dag in de snavel geven. Nu schijnt er voer te zijn met AB erin verwerkt, dat zou de assistente even navragen en dan belt ze terug.

Rianne

Caroline

Ik was er bang voor toen je het over een verkouden valkje had .... met deze info mag ook je moeder zich wel laten testen op papegaaienziekte, sympthomen van haar lijken er ook op .... wie weet wie het mee heeft genomen.

Kijk zelf ook maar uit.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Dat zou verschrikkelijk zijn.

Maar Rianne, dat verklaart dan wel de ziekteverschijnselen van je moeder, toch?

Ik ga straks eerst eens je link doorlezen, maar wat ik uit mijn hoofd weet kunnen mensen griepverschijnselen krijgen, ook last met de longen dacht ik, en nog veeeeeeel erger. Heeft je moeder ondertussen al AB gehad, zijn haar verschijnselen al verminderd?

Pfffffffff,  't zou hem wezen zeg. Ik zou helemaal gek worden van de spanning voor de uitslag.

Sterkte ermee, Nel

bobbie

O, ik zie dat Caroline van dezelfde mening is toegedaan. We zaten hetzelfde tegelijkertijd te typen.