5 augustus 2025, 05:06:08

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Gerda

Aaaah neeee!!

Och Rianne, wat vreselijk!

Tinco, broertje van Grisha, dol op wasknijpers, het supervechtertje, dood!!!

Heel veel sterkte!

Liefs, Gerda

Peggy

Hè wat een vreselijk nieuws zeg Rianne. Heel veel sterkte met dit enorme grote verlies..eerst dusty,nu tinco  :'( 
sterkte hoor...heb er even geen woorden voor....

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Bedankt voor jullie medeleven, het doet me echt goed om die te lezen. Vanmiddag dacht ik echt dat ik flauw ging vallen van de hele toestand. :-\

Mijn vriend had zijn moeder gebelt of die even bij me langs wou gaan, zij was zo lief om 2 keer voor me naar het postkantoor te gaan, eerst om een doosje op te halen en toen om die weg te brengen. Ik heb er een briefje bij gedaan met de ziektebeelden erbij en de vraag of ik de lichaampjes weer terug mag zodat ik ze in de tuin kan begraven.

Mijn vriend zei ook al, we kunnen de rest van de valkjes naar binnen halen maar ja, waar zet ik ze dan en wie haal ik naar binnen? Ik wil de valkjes boven en Rhody niet in gevaar brengen... Hopelijk heb ik snel de uitslag, die onzekerheid is het ergste.

ManjaV

Hoi Rianne,

Nou, ik hoop ook heel erg dat je snel de uitslag krijgt zodat je weet waar je aan toe bent. Ik hoop heel erg dat de uitslag 'meevalt'.
Ik kan me voorstellen dat je dacht dat je er bijna flauw van ging vallen. Het is al een schok als een valkje dood gaat, laat staan 2.
Heel veel sterkte nogmaals.

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hoi Manja,

ik zie dat het ook jouw eerste valkje was, die overleden is. Je begrijpt precies hoe ik me voel. :-\ Ondanks dat Tinco niet meer zo tam was, vond ik het prachtig om te zien hoe hij opbloeide in de voliere, zelfs een popje vond en liet zien dat hij echt wel wist hoe een echte valkenman zich moest gedragen ;) Jammer dat de eitjes toen niks geworden zijn, op dit moment zou ik toch wat graag willen dat ik nog een nakomeling van hem zou hebben gehad.

Kirsten

Hoi Rianne,

Ik schrok met rot toen ik bij 'recente berichten' wat ik nog regelmatig lees, jouw onderwerp zag staan,.
Tinco ken ik nog van papvalkje af aan toen ik nog heel erg vaak op dit forum te vinden was. Ik vind het verschrikkelijk voor je en heb even geen woorden om je te troosten behalven heel veel sterkte meid.
Ik hoop met heel mijn hart dat je er snel achterkomt wat er in je voliere aan de hand is.

Liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Ik las het op een ander forum, niet wetende dat het 2e valkje wat overleden is, Tinco is. Natuurlijk ken ik Tinco nog. O o o, wat leefden we allemaal met hem mee, de vechter.

Helaas heeft hij dit gevecht verloren. Fijn dat je nog zulke heerlijke herinneringen aan hem hebt. Wat je schreef over dat ie een popje had gevonden en wist wat een mannenvalk te doen stond, geweldig. Maar ja, daar heb je nu niets aan, dat snap ik.

Ik wil je heeeel veel sterkte wensen meis. Ik vind het verschrikkelijk voor je. :'(

Karin

Heel veel sterkte... :'( Ik hoop dat je snel uitslag hebt.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi Rianne,

Ik kan me zo voorstellen dat je er helemaal kapot van bent .... tuurlijk was het verschrikkelijk dat je van de week Dusty dood vond maar om nu je eigen ventje te moeten verliezen .... het is zo oneerlijk.  :'( :'(

Heel veel sterkte ......

Ik duim voor je dat het toeval is en dat je niks besmettelijks in je volière hebt heersen maar vind het wel erg griezelig en ben ook bang.  :'(

Rust zacht, lieve Tinco.  :-* van je broertje Eros.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Rianne,
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van je 2 valkparkietjes.
Wat is het leven toch zo oneerlijk! Ik hoop ook voor jou dat je snel weet wat er aan de hand is in je voilere, Ik hoop voor jou dat het zeker niets besmettelijk is.
Ik duim voor je mee!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Rianne,
Oh neee niet nog een valkje... :'(. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Rianne,

Het is inderdaad heel jammer dat je geen nakomeling van Tinco hebt, maar gelukkig heb je veel lieve herinneringen aan hem. Ik begrijp zeker precies hoe je je voelt, met je allereerste valkje heb je een hele speciale band. Het is haast niet uit te leggen hoe speciaal die band is.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe. Ik leef helemaal met je mee.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ivy

Hoi Rianne.
Ik wens je veel sterkte met je verlies.
Ik vind het zo erg jammer dat Tinco er niet meer is, de wasknijper gekkie...
Ik hoop voor je dat het geen enge ziekte is!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Manon*

Hoi Rianne,

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Bah wat is het leven soms moeilijk!

Groetjes Manon

Sanna

Ach Rianne, wat verdrietig :'(. Ik kan me levendig voorstellen dat je er helemaal van slag van bent. En nou dat ellendige wachten op de uitslag. Heel veel sterkte van de week, probeer ook je rust te nemen.

Groetjes, Sanna