The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 maart 2007, 11:10:59
Zoals verwacht lag er keurig een tweede eitje in het blok van Dulce en Diego. :)

Dat gaat de goede kant op :D
Gefeliciteerd!

Rianne

Citaat van: Riny op 20 maart 2007, 11:45:48
Hoy Rianne
Gefeliciteerd met het tweede eitje van Dulce en Diego.
Hopelijk komen er mooie en gezonde jonkie's uit.
We gaan gewoon heel erg hard voor je duimen .
Ik zie net dat ik de 20.000 lezer van je dagboekje ben.
Groetjes Riny

Helaas heb je er niks mee gewonnen ;D
Ja het duimen is weer begonnen! ;)

Citaat van: Bonnie op 20 maart 2007, 11:52:56
Citaat van: Rianne op 20 maart 2007, 11:10:59
Zoals verwacht lag er keurig een tweede eitje in het blok van Dulce en Diego. :)

Dat gaat de goede kant op :D
Gefeliciteerd!

Dank je wel! :D

Rianne

Ook eitje 2 buiten is gelegd! :D
Nevada is er goed moe van, ze zit met de staart wat gebogen. Verder is ze wel actief. Hopelijk is ze niet te oud.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het 2de eitje.  ;D
Te oud?
Hoeveel jaar is ze dan?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Toen ik haar kocht, schatte de kweker haar op 5 jaar. Ze heeft geen ring om en hij had haar zelf ook niet gekweekt. Dat is nu 1,5 jaar terug dus ze is waarschijnlijk 6,5 a 7 jaar. Maar misschien ook jonger, ik weet het echt niet. :-\

*Yvon

Hoi hoi

Nou dat is niet echt jong meer dan.  ::)
Zouden valkjes niet vanzelf mee stoppen,als ze zich te oud voelen ofzo ??
En anders miss het zekere voor het onzekere nemen,
en na dit kweekjaar met pensioen laten gaan.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Je houdt het niet tegen als ze buiten zitten. Ik zal wel zien hoe het gaat en anders maar naar binnen tijdens de kweek.

Rianne

Eigenlijk moet er staan '4 eitjes binnen', ik heb namelijk het bewaarde ei van Ayko erbij gelegd. Geen idee of dat nog uit kan komen maar wie niet waagt... ;)

Rianne

Oh, en voor ik het vergeet, Tinco is vandaag jarig en is 2 jaar geworden. :D

Rianne

Mara

Hoi Rianne

Gefeliciteerd met de verjaardag van Tinco.

Mara

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Jammer dat Ayko haar mannetje kwijt is. :-\

Van harte gefeliciteerd met Tinco en de eitjes. Ben benieuwd wat voor jongen eruit gaan komen.

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Ja ik vind het ook wel sneu voor Ayko. Gelukkig wil Tiaro nog wel met haar kroelen, de gluiperd ;D
Ik zal wel zien hoe het gaat met Nevada dit jaar, anders moet ze volgend jaar maar naar binnen. Ik zat al te denken om haar bij Tinco te zetten en Denzel naar buiten te doen. Dan heb ik nog een man te kort maar hoeft Nevada geen eitjes meer te leggen.

Caroline

Dat betekend dus nog een man erbij zoeken .... op zich geen vervelende bezigheid.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Nee helemaal niet, maar de ruimte moet er wel zijn. Dat zou betekenen dat ik nog 2 mannen en 1 eigen kweek lution geelwang gepareld erbij krijg. Dat worden in totaal 10 valkjes. Daarvan blijven er sowieso 2 binnen, misschien 4. Dan 6 in de buitenvoliere. Wordt passen en meten om daar 3 blokken op te hangen, en 1 voor de cathi's. Of ik moet met 2 koppels binnen kweken (Tinco en Nevada niet meegerekend), en met 2 buiten... Pfffff, lastig. Ik zal het dan eerst hier thuis moeten overleggen. Ik vind het niet erg maar ik schaam me soms kapot als de vogels om half 7 beginnen te roepen, en die zitten nu nog maar met z'n 5en (3 valkjes, 2 cathi's). Kun je nagaan als je er nog eens 3 valkjes bij doet... :-\