The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Rianne

Mooie kat heb jij zeg!

Mara

Lin

ohohoh ik maar kijken ik denk nou mijn internet is wel heel sloom. Was ik vergeten om op Play te drukken  :D zijn ze bij jou ook drukker nu? Ik wordt er helemaal gek van ze zijn onwijs druk met dit weer.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Vooral 's ochtends, maar dat wordt nog wel erger als het vroeger licht wordt ;) Binnen valt het wel mee.

Hoi Mara,

in mijn avatar (plaatje onder mijn naam) kun je beide katten zien :)

Rianne

Hoera! Er ligt een eitje in het blok van Dulce en Diego! :D
Buiten is er nog geen ei gelegd.

•=Bonnie=•

Hey dus bij jou gaat het ook weer beginnen dadelijk, spannend :)

Rob S

Rianne

Buiten lag er nog geen ei gisteren, ik hoop vandaag toch wel wat te vinden. Er word in ieder geval genoeg geschreeuwd buiten ;D Tiaro en Nevada zitten vaak in het blok en ik heb ze ook zien paren. Maar ja, eerste keer voor ze dat ze buiten blokken hebben.
Dulce zat vanmorgen al op het ei te broeden... hopelijk doet Diego straks ook mee want Dulce kennende redt ze dat niet alleen. Hopelijk ligt er morgen weer een eitje bij. :)

Rianne

En ja hoor! In het blok buiten ligt ook een ei! Bij de cathi's nog niks en de kwartels ook niet.
Ben blij dat het een beetje gelijk op gaat zo. Nu kan ik altijd over leggen. :)

kimmie

Hoi Rianne,

Het wordt weer spannend bij je...
:D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

•=Bonnie=•

Lekker is dat als het gelijk op gaat, vind ik ook hoor. Dan is het wel even druk maar heb je wel opvang mogelijkheden. Ik kan die geelwang eitjes bij mij er nu wel uit kijken. Binnen 4 dagen moeten ze nu toch wel beginnen met leggen anders zijn de andere koppels straks te ver.

Kan ik nog wel wat geintjes uithalen maar liever niet en het koppel dat nu ook nog moet beginnen heeft een pop van een jaar dus da's ook niet full proof.

Rianne

Citaat van: kimmie op 19 maart 2007, 14:39:29
Hoi Rianne,

Het wordt weer spannend bij je...
:D

Groetjes Kim

Nou inderdaad! Hopen dat de eitjes van D&D dit keer wel meteen bevrucht zijn. :)

Citaat van: Bonnie op 19 maart 2007, 15:58:19
Lekker is dat als het gelijk op gaat, vind ik ook hoor. Dan is het wel even druk maar heb je wel opvang mogelijkheden. Ik kan die geelwang eitjes bij mij er nu wel uit kijken. Binnen 4 dagen moeten ze nu toch wel beginnen met leggen anders zijn de andere koppels straks te ver.

Kan ik nog wel wat geintjes uithalen maar liever niet en het koppel dat nu ook nog moet beginnen heeft een pop van een jaar dus da's ook niet full proof.

De pop buiten is al een jaar of 6,5 a 7, ze heeft geen ring maar de kweker die haar weer gekocht had schatte haar een jaar of 5 toen. Ze had bij hem nog nooit een ei gelegd dus ik voel me zwaar vereerd dat ze dat hier wel doet ;)
Dulce is nog geen jaar maar ze heeft de vorige keer al laten zien dat ze het heus wel kan. Maar toch blijft het spannend. :)

caro

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd met je eitjes. De leuke tijd komt er weer aan met de vogels.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Zoals verwacht lag er keurig een tweede eitje in het blok van Dulce en Diego. :)

Riny

Hoy Rianne
Gefeliciteerd met het tweede eitje van Dulce en Diego.
Hopelijk komen er mooie en gezonde jonkie's uit.
We gaan gewoon heel erg hard voor je duimen .
Ik zie net dat ik de 20.000 lezer van je dagboekje ben.
Groetjes Riny