Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

hallo allemaal

Tot nu toe nog niks gehoord. pffft wat duurt dat wachten toch lang.
Als hij vandaag of morgen nog niet los is, ga ik morgen weer eens naar huis toe. Daar heb ik mijn birdies, waar ik lekker mee kan knuffelen Want die mis ik ook ontzettend.

Groetjes Trienke

Christine

Wachten is altijd veel leuker als je mensen en dieren om je heen hebt! Het is beter dat je thuis gaat wachten en dat je je toch nog kunt bezig houden met Lucky en Binkie! Die birdie's zullen niet weten wat ze missen als je nog lang wegblijft!! Nu gewoon duimen dat alles inorde komt! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

Net een telefoontje gehad van de vrouw van vluchtelingwerk, die hem helpt.

Zij heeft ook contact met zijn advocaat.
Ze hebben nog niks gehoord van de rechter.
Dit was geen goed teken zei ze.

Ze gaan wel een nieuwe asielaanvraag doen. Hiervoor moet mijn vriend het weekend naar schiphol, daar word hij vastgehouden dan tot maandag. De kans ik weer klein dat hij een volledige status gaat krijgen.

Als hij in die tijd dan vrij gesproken is mag hij vrij, en anders gaat hij weer terug vast gehouden worden.

Ze vinden dit echt een hele ingewikkelde zaak. Zijn advocaat had nog nooit zoiets meegemaakt.

Ik weet niet wat ik hier nog mee aanmoet :'(

Christine

Probeer nu nog niet het ergste te denken! Ik weet dat het moeilijk is voor je maar verzet je zinnen ff op iets anders! Maak een wandelingetje en geniet ff van de natuur ofzo! Het heeft niet zo veel zin dan te wachten en te wachten en te denken dat het allemaal mis loopt! Echt waar!! :-* Dikke knuffel!! Die heb je wel echt verdient en zul je ook nodig hebben!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes trienke

niet direct doemdenken hé dat heeft geen enkele zin
probeer positief te denken , probeer je zinnen te verzetten en zorg in godsnaam dat je niet alleen blijft want dan heb je veel teveel tijd om te denken !!!!!!!!!!!!!
ik blijf aan je denken en duim voor jou en je vriend  ;)

knuff en  :-*

groetjes marilyn

trienke

Riny

Citaat van: Christine op 22 februari 2006, 15:38:41
Wachten is altijd veel leuker als je mensen en dieren om je heen hebt! Het is beter dat je thuis gaat wachten en dat je je toch nog kunt bezig houden met Lucky en Binkie! Die birdie's zullen niet weten wat ze missen als je nog lang wegblijft!! Nu gewoon duimen dat alles inorde komt! :-*

Hoy Trienke
Ik denk dat Christine gelijk heeft en je beter naar huis kunt gaan.
Dan heb je misschien een beetje afleiding.
Ook al tolt je hoofd om van de zorgen ,je bent dan niet zo alleen.

trienke

Ik ga morgen ook naar huis ja.

Vandaag lukt het niet meer vanwege de lange reistijd, en dan kan ik niet meer thuis komen.

wie weet komt het altijd nog wel goed, er is nog maar een dag voorbij.

Groetjes Trienke

Christine

Zo hoor ik het graag!! Gewoon lekker afwachten en proberen positief te blijven denken!! :-*

trienke

Wilma1

Zorg je wel voor jezelf, want ook je vriend heeft er niets aan als JIJ "onderuit" gaat....Hoe heet hij??? We praten alleen maar over "jouw vriend" en met een naam erbij klinkt het wat "vriendelijker"....of wil je dat liever niet ???

Je bedoeling is goed om dichtbij hem te zijn.....je zit hier dus in de buurt.....maar is het niet beter om steun van je vrienden en ouders te hebben en troost van jouw birdies ?! Dat geeft voor jou wat afleiding, om even je gedachten te MOETEN verzetten!

STERKTE MEISJE

Hij kan trots op je zijn en blij met iemand die zoveel van hem houdt!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi wilma

Ja het is best als we zijn naam noemen, hij heet bashir.

Hallo allemaal
Met mij gaat het wel, ik heb niet zoveel geslapen, dit omdat ik weer last van me keel had vanacht en niet goed kon slikken, vervelend is dat zeg.

Ik ga om 11 uur naar huis en ben ik rond 3 uur thuis. Ja 4 uren reizen.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

terwijl ik dit berichtje aan het typen ben moet jij dus nog aan het reizen zijn maar ik hoop in elk geval als je thuis komt dat je heel uitbundig wordt begroet door binkie, lucky, lorre en al je andere dieren  ;) ze zullen je zeker gemist hebben zoals jij hen hebt gemist  ;)

groetjes marilyn

trienke

Hallo allemaal

Ik ben net thuis, heb ze net allemaal eten gegeven.
Het gaat goed met de birdies.

Lorre wil niks van em weten.
Binkie begon meteen te fluiten, en matcho te doen.
Binkie zit steeds meer naar lucky ;)

Van mijn kat heb ik ook al weer een groet gekregen :D. Komt bij me en gaf me een kopje ;).

Verder heb ik nog geen nieuws gehad over bashir.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

we hebben nog niks gehoord :-\. Djezus, wat zit ik onder de zenuwen zeg :'(