Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: trienke op 20 februari 2006, 17:53:08
hoi mitchel

tegen me vriend, en was een fout is de asiel procedure. Ze zagen hem als illegaal aan :(

Groetjes Trienke

Nu nog wachten tot de uitspraak!! Ik DUIM voor je!! Al moet het tot volgende week ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

ik hoop echt dat hij snel weer vrij is, Hij zag er slecht uit :-(. Hij was 5 kilo afgevallen in 8 dagen >:(

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes trienke

we zullen met zijn allen duimen voor jou en je vriend  ;)
en ik hoop dat deze week snel voorbij is zodat jullie meer weten

groetjes marilyn

Christine

Hoelang zit hij al vast? Want dit kan niet langer meer zo blijven!! Ik hoop dat hij zo vlug mogelijk vrijkomt en dat hij dan heel veel eet en rustig bijkomt want dit is echt niet gezond! :o >:(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hij zit vanaf vorige week woensdag in de cel, dan is het nog niet eens 8 dagen. 5 dagen 5 kilo.

Het is meer dat hij zoveel stress heeft, de onzkerheid aar hij al jaren in zit.

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het spannende moment is aangebroken van af nu kunnen we de uitslag binnenkrijgen over wat er met mijn vriend zal gaan gebeuren.

Me keel doet me nog enorm zeer :'(. Ik zal straks eens naar de winkel toe gaan om wat snoepjes voor mijn keel.

Ik denk dat ik morgen weer terug ga naar mijn birdies.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Betekend dit dat het niet zeker is dat jullie het vandaag te horen krijgen?
Ik hoop enduim voor jullie dat er snel een positieve uitslag jullie richting uit komt.
Groetjes Riny :-*

trienke

Nee het is niet zeker dat we het vandaag te horen krijgen. Het kan maximaal een week duren  :-\

Riny

Hoy Trienke
Dat hoop ik toch niet voor jullie tweetjes.
dat is toch om gek van te worden.
En je vriend waar is die nu?
Trienke ik denk aan je .
Liefs Riny :-*

trienke

Mijn vriend die word nog vast gehouden :( >:(
Het is inderdaat om gek van te worden :-X

Wilma1

Dat men toch ZO omgaat met asielzoekers, alsof het misdadigers zijn....ongelofelijk!

Hoop dat je hem snel weer in je armen kunt sluiten als "vrij" mens.....maar waar gaat hij dan heen ???

Liefs Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ik hoop maar dat je vlug nieuws krijgt want zo moeten afwachten is allesbehalve heel leuk voor jou!! Ik wens je nog veel sterkte in deze moeilijke periode!! :-*

trienke

Ik hoop ook dat ik hem snel weer in me armen kan nemen. Ik mis hem zo  :-\ heb hem eigelijk al 1,5 maand niet echt gezien, of lekker kunnen knuffelen.

Toen ik hem maandag een knuffel mocht geven voelde dat echt heerlijk, maar dat was van korte duur.

Ik vind ook dat ze niet zo met asielzoekers om moeten gaan. HIj heeft nog nooit was mis gedaan. Als ze nou eens die dikke criminelen pakten, die hier alleen zijn voor het geld.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik hoop en duim net als anderen hier dat je zo snel
mogelijk positief antwoord krijgt zodat het lange
wachten eindelijk voorbij is want met zo'n zenuwen
kan het je lichaam slopen  :-\ 

hou je sterk meid  :-*

groetjes marilyn