2 augustus 2025, 20:10:03

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Update Pearly!!
Met kleine Pearly gaat alles goed!
Ze krijgt nog altijd veel eten van mams en paps!
Ook is ze meer geel aan het worden en beginnen sommige pennen veertjes te worden! ;)

Hier komen foto's van vandaag! ;D

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

:-* :-* :-* wat een poepie zeg  :-* :-* :-*
groetjes van Esther

marilyn

hoikes christine

;D  ;D  ;D  ;D joepieeeeeeeeeeeeeee foto's van pearly   ;D

bedankt meid  :-*  :-*  :-* ik heb ze allemaal al opgeslagen dan moet jij ze niet meer doorzenden  ;)
je bent een engeltje  ;)

groetjes marilyn

Christine

Aan men eigen denken zal voorlopig niet gaan :'(
Het gaat ons allemaal niet meer nu we weten wat er ons te wachten staat!
Morgen moet mama het ziekenhuis verlaten...
Ze kan niet uit bed laat staan dat ze kan stappen..
Daarmee dat we een oplossing moeten zoeken voor haar!
De dokter is vandaag weer eens langs geweest en heeft me zien wenen... Achja een mens mag wel eens emoties tonen, ik kan dat alleen bij vrienden of bij mama!
Vooral nu we het allemaal zo moeilijk hebben...
De dokter vroeg eerst of ze geen psychische problemen had ???
Ook dacht hij eerst dat ze wou dat ze van de trap was gevallen... Begon hij daar te zeggen dat er wel meerdere mensen zijn die geen lichamelijke klachten hadden maar wel psychische en die dat niet zeiden tegen artsen etc :-X
Ik vraag me af naar waar hij wilt gaan met zo een gesprek...
Wegens de ziekenkas mag ze nooit langer dan drie dagen in het ziekenhuis blijven tenzij ze iets zien op de foto's en botscan...

Dan heeft men papa maar de huisarts opgebeld toen hij dat hoorde van mij!
Die was niet echt zo content en zei dat we mama in de auto moesten zetten (wanneer ze naar huis mocht) en met haar naar een ander ziekenhuis moesten gaan op de hoop dat ze daar wel iets zouden vinden...
Daar begint het dus weer!
Waar gaan we toch naar toe  ???
Ik weet wel dat ik de moed stilletjes begin te verliezen! Dat kan ook zijn omdat ik ze heb horen vallen en heb zien liggen op de grond! Dat beeld blijf ik nu echt behouden en kan er geen ander beeld of gedachte opplakken dat me blij maakt...
Ik hoop maar dat alles zo vlug mogelijk voorbij is en dat ze terug thuis is!!

Verder gaat alles goed met de birds!
Ieder hun drukte en ieder hun streken! ;)

Groetjes
Christine :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Wat een vervelende situatie, waarin jullie zich bevinden.
Je moet nu proberen om de moed niet te verliezen.
Dokters zijn ook maar mensen, die het wel eens mis hebben.
Hopelijk vinden ze in het andere ziekenhuis wel snel de oorzaak.
Heel veel sterkte Riny  :D

Christine

Citaat van: Riny op 27 juni 2006, 22:58:46
Hoy Christine
Wat een vervelende situatie, waarin jullie zich bevinden.
Je moet nu proberen om de moed niet te verliezen.
Dokters zijn ook maar mensen, die het wel eens mis hebben.
Hopelijk vinden ze in het andere ziekenhuis wel snel de oorzaak.
Heel veel sterkte Riny  :D

Eum even iets vergeten te zeggen,
Het ziekenhuis waar ze nu ligt en het andere ziekenhuis waar we haar naar toe willen brengen werken heel goed samen!
Daarom dat we niet kunnen zeggen tegen de dokters dat we naar het ander ziekenhuis gaan als ze hier toch niets vinden...
Een heel nare situatie waar we zo snel mogelijk uitwillen geraken! :-\
Anders konden we makkelijk een ambulance vragen om haar naar daar te brengen...
Pfff Ik hou vol... Denk ik :-\

valkje-jacco

ow zeg wat rot dat ik dit nu pas lees, wat erg van je moeder, hopelijk komt ze er weer bovenop, dat zal wel he :)
Ik blijf je verhaal nu echt volgen, voor het nieuws :)

gr.mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

vampkiller

hey muis,

sorry van je mama, ik ken heel het verhaal en idd je kan zorgen dat waneer ze thuis komt er alles piko bello in orden is.
ze heeft geluk gehad, het had erger kunnen zijn.
als ze er niets vinden kun je ze idd beter naar gasthuis brengen.
trager maar grondiger.

als er ook maar iets is dak kan doen, vraag maar.
greets,  :-* :-* :-*
chris

marilyn

28 juni 2006, 13:34:27 #2048 Last Edit: 28 juni 2006, 17:46:41 by marilyn
hoikes christine

rot voor jullie dat ze nog steeds niets hebben gevonden en dat je mama zich nog steeds niet kan bewegen  :-\ ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden voor jullie probleem  ;)

vele vele vele knuffles en  :-* van mij en geef ook een  :-* aan pearly

groetjes marilyn

trienke

Mara

Hey lieve meid

Ik lees nu pas wat er precies met je moeder is, wat naar allemaal.

Niet bepaald tactisch wat die dokter probeerde uit te vissen. Wat een rot situatie allemaal.

Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs

Mara

Christine

Eindelijk beter nieuws!
Ze hebben gisteren een CT-Scan uitgevoerd en daar was op te zien dat al haar bekkenspieren etc uitgerokken waren door de val... Blijkbaar doet dat enorm veel pijn ::)
Gisteren zat ze in rolstoel en ben ik met haar naar buiten geweest... We hebben ook bezoek gehad van Chris!
Ik heb mama toen echt blij gezien en ze heeft enorm gelachen! ;D Dat maakte men dagje gisteren ook weer super goed!
Kine heeft gisteren met haar oefeningen gedaan...
Dat ging goed alleen heeft ze veel schrik om te vallen!
Zelfs toen ik met haar naar buiten ging rijden in rolstoel was ze nog aan het zeggen dat ik moest oppassen! Ik heb ervaring om met rolstoel te rijden dus echt schrik moet ze niet hebben! 8)
Morgen mag ze naar huis maar we hebben wel looprekje en rolstoel besteld voor haar!
Aangezien ze geen ziekenhuisbed optijd kunnen leveren moeten we nog iest zoeken voor haar ergens te kunnen leggen...
Een grote zetel is echt oncomfortabel en enorm laag voor haar! We komen er wel uit!!
Op dit moment voel ik me super!
Er is vooruitgang inzicht ;D ;D

Groetjes
Een opgeluchte
Christine :-*

trienke

marilyn

hoikes christine

wat ben ik blij en opgelucht dat ze nu weten waardoor je moeder zoveel pijn heeft  :D maar het heeft zowieso tijd  nodig om te herstellen en dat je ma nu bang is om te vallen is niet zo'n wonder hé  :-\ jullie hebben in elk geval al voor een deel een oplossing vooe je ma gevonden om naar huis te kunnen komen en ze zal wel blij zijn om weer in haar vertrouwde omgeving te zijn  ;) en voor jullie scheelt dat in het over en weer rijden van en naar het ziekenhuis hé  ;)

groetjes marilyn

Riny

30 juni 2006, 08:36:21 #2054 Last Edit: 30 juni 2006, 08:48:35 by Riny
Hoy Christine
Ook ik ben blij dat ze nu weten wat er aan de hand is.
Pijn hebben is niet leuk ,en als je dan ook nog te horen krijgt dat het psychisch is.
Je zult zien als ze weer thuis is dat ze veel sneller opknapt.
En daarbij heeft ze dan tijd genoeg om met je jonkie's te spelen.
Jullie krijgen de tamste valkjes van heel Belgie, dat weet ik zeker.
Groetjes Riny :D
PS Voor de Nederlandse mensen schrijf ik er even bij dat Kine de Belgische benaming is voor fysiotherapie. ;D