3 augustus 2025, 01:13:58

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Crissie,

Ik ben blij dat de artsen nu de oorzaak van de pijn bij je moeder hebben ontdekt.
Leg haar maar in de watten als ze thuis is!!
Fijn dat je je nu hierdoor weer een stuk beter voelt!!

Liefs, Gerda

Christine

Straks gaan we mama ophalen!
We hebben alles kunnen regelen voor ziekenhuisbed!
Maar in het weekend komt er geen thuisverpleging :-\
Aan één kant ben ik wel blij dat ik een jaartje voor bejaarden heb gestudeert zodat ik dingen weet hoe we ons kunnen behelpen!
Zoals gisteren: ik heb haar slaapkleren aangedaan en haar terug in bed geholpen, het was wel even nadenken hoe we het moesten doen maar zonder hulp van een verpleegster lukt het ons wel al!!
Mama kan ginder ook alleen naar het toilet dus die maakt vooruitgang! ;D
Ik hou jullie op de hoogte!

Even over Pearly!
Ze is een cinnamon fluogeel geparelde geelwang ;D
Aangezien ze al groter wordt heb ik haar gisterenavond even op men bed gezet en ze is enorm ondernemend! Kijkt constant rond etc!
Daarstraks foto's gemaakt (die komen nog) en ik wou ze alleen op tafel zetten maar dat wou ze niet! Ze ging enorm dicht tegen men hand aanzitten en half liggend :D
Ze is enorm gehecht aan de mensen maar blaast vlug naar vreemden!
Ik ben straks benieuwd hoe ze gaat reageren op mama en hoe mama gaat reageren op haar!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

het chrisje, :D

de mama zag er gisteren ook goed uit, we hebben over een beetje vanalles gepraat en ze heeft beloofd van nog eens je foto's te toonen van toen je heel klein waart. :P ;D