3 augustus 2025, 01:13:58

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Crissie,

Ik ben blij dat de artsen nu de oorzaak van de pijn bij je moeder hebben ontdekt.
Leg haar maar in de watten als ze thuis is!!
Fijn dat je je nu hierdoor weer een stuk beter voelt!!

Liefs, Gerda

Christine

Straks gaan we mama ophalen!
We hebben alles kunnen regelen voor ziekenhuisbed!
Maar in het weekend komt er geen thuisverpleging :-\
Aan één kant ben ik wel blij dat ik een jaartje voor bejaarden heb gestudeert zodat ik dingen weet hoe we ons kunnen behelpen!
Zoals gisteren: ik heb haar slaapkleren aangedaan en haar terug in bed geholpen, het was wel even nadenken hoe we het moesten doen maar zonder hulp van een verpleegster lukt het ons wel al!!
Mama kan ginder ook alleen naar het toilet dus die maakt vooruitgang! ;D
Ik hou jullie op de hoogte!

Even over Pearly!
Ze is een cinnamon fluogeel geparelde geelwang ;D
Aangezien ze al groter wordt heb ik haar gisterenavond even op men bed gezet en ze is enorm ondernemend! Kijkt constant rond etc!
Daarstraks foto's gemaakt (die komen nog) en ik wou ze alleen op tafel zetten maar dat wou ze niet! Ze ging enorm dicht tegen men hand aanzitten en half liggend :D
Ze is enorm gehecht aan de mensen maar blaast vlug naar vreemden!
Ik ben straks benieuwd hoe ze gaat reageren op mama en hoe mama gaat reageren op haar!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

het chrisje, :D

de mama zag er gisteren ook goed uit, we hebben over een beetje vanalles gepraat en ze heeft beloofd van nog eens je foto's te toonen van toen je heel klein waart. :P ;D

vergeet niet dat het een harde madam is en dat ze met de goede zorgen dat ze van jullie krijgt er wel boven op komt.
de schrik zit er idd een beetje in, maar dat heeft tijd nodig.

vandaag was ze niet op haar kamer, :-\ waarscheinlijk ontvoerd door mars manetjes of noemen ze dat nu een kine. :P maar deze na middag mag ze naar huis ,dan kom ik ze daar wel is bezoeken in de loop van de week.is het minste wat ik kan doen en ze ziet mij nog zo graag komen. ;D

en hoe gaat het met u onder dit alles, kan begrijpen dat dit voor u ook niet makelijk is,

en in vogeltjes land, hoe gaat het daar?
je zal wel iets minder tijd gehad hebben nu.
pearly ziet er goed uit zeg, en lief en zacht en idd ze valt vlug in slaap als je haar opneemt in je handen, heb ze even mogen vastnemen toen ik chrisje van de kliniek naar huis gebracht heb  :P lekker ding is die pearly. :P ::) :o ;D ;D ;D

greets,  :-* :-* :-* en sterkte.
chris

Christine

Ze was idd niet op haar kamer!
Kiné oftewel degene van fisiotherapie was haar komen halen!
Ondertussen heb ik haar al aan telefoon gehad!
Ze vroeg of ik de was had meegenomen maar ben ik blijkbaar vergeten bij haar ::)
Ze zat al heerlijk te genieten in het zonnetje!

Foto's tonen van toen ik klein was :o
Eum ik denk dat je dat eerst aan mij zal moeten vragen hoor :P
Ik weet niet of ik mezelf zo maar ga prijsgeven  ;D
We zien wel!!

Even iets anders!
Mijn examen waren totaal niet goed :-\
Weeral iets wat er bij komt!
Ik weet niet hoe ik het nog ga volhouden!
Aangezien ik niet meer in de sector van kinderen wil zitten denk ik iets te doen met dieren ;)
Maar dat is wel een dik half uurtje met de trein!
Maandag of dinsdag moet ik me al gaan inschrijven, eerst men attest gaan halen van men vorige school!
Ik hoop dat dit iets gaat worden voor mij!
Papa zei iig al dat dit de laatste kans was ivm school :-\
Hopelijk heb ik nu wel meer slaagkansen! :-[

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

speitig van je exames  :-[

maar ik zie u idd wel iets doen met dieren, heb je er goed over gedacht wat juist.

dat van de papa is te begrijpen, hij zal nog een beetje boos zijn maar dat waait wel over.

en vergeet niet, eendert wat, vraag maar.
dikke knuffel.
greets,  :-*
chris

Christine

Hier even foto's van kleine pearly! ;D

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

marga

hoi
fijn te horen dat het beter gaat met je moeder
wat een lieve foto s van pearly
groetjes marga

valkje-jacco

ohh gelukkig dat het nu weer beter gaat!
en wat een mooi valkje is die pealy, heel bijzonder!

we zijn al een heel eind met de voilere! alleen nog het dak de palen en het gaas, en nog even onderin beton storten maar het vordert snel!! dus waarschijnlijk komen we in augustus, hopen dan M&T jonkies hebben van ong. 6 weken dat we er eentje halen, alleen ik moet het geslacht van kleine Gipsy weten, want anders heb ik 3 mannetjes!! en 1 vrouwtje.. hahah!!

gr.Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op 30 juni 2006, 13:38:43
ohh gelukkig dat het nu weer beter gaat!
en wat een mooi valkje is die pealy, heel bijzonder!

we zijn al een heel eind met de voilere! alleen nog het dak de palen en het gaas, en nog even onderin beton storten maar het vordert snel!! dus waarschijnlijk komen we in augustus, hopen dan M&T jonkies hebben van ong. 6 weken dat we er eentje halen, alleen ik moet het geslacht van kleine Gipsy weten, want anders heb ik 3 mannetjes!! en 1 vrouwtje.. hahah!!

gr.Mitchell en Jacco

Haha
Maar ik hou je wel op de hoogte ivm de jongen van M&T! ;)
Het geslacht van Gipsy zal Riny nu wel te weten komen!
Wanneer vertrek je op vakantie?? :-[

marilyn

hoikes christine

ooooooooooooooo fotokes van mijn lieve schatje  ;D  ;D  ;D je bent een schat christine  :-* pearly begint nu heel snel te veranderen hé  :D zo mooi en lief dat ze er nu uitziet  ;D
ik kan haast niet meer wachten om haar irl te zien en te knuffelen  ::) maar ondertussen kan jij haar nog een knuffeltje geven in mijn plaats  ;)
doe ook de groetjes aan je mama als ze straks thuis komt  ;) en wens haar veel beterschap van mij

groetjes marilyn

Christine

Mama is thuis, huisdokter is hier!
Haar bilspieren zijn enorm geraakt daardoor dat ze veel pijn heeft! Met twee man hebben we haar laten stappen tot in de keuken en daar zit ze nu neer op een stoel!
Anders zal ze al in haar bed moeten liggen want we hebben geen rolstoel etc! Dus aangezien we dat niet hebben kunnen we haar heel moeilijk verplaatsen! Alles komt wel inorde!! Nu ze thuis is voel ik me veel super goed!! ;D

Mama heeft daarnet pearly lang vast gehouden en heeft ze enorm veel kusjes gegeven! Ook blaast pearly enorm veel naar haar! Ze gaat mama echt nog gewoon moeten worden!

Flupke is net ook weer even los geweest! Zondag komen ze hem ophalen en is er al weer een valkje minder!
Nog 3 valkjes te gaan!! ;)

vampkiller

zie ik dat juist of heeft die schoonheid veertjes

had die in de week geen stekeltjes :P

man man dat gaat vlug :D
greets,  :-*
chris.

valkje-jacco

hoi Christine, wat fijn dat je moeder thuis is, doe maar de groetjes van ons allemaal en dansende jacco natuurlijK!

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine

wat ben ik blij dat je ma eindelijk thuis is  :D misschien is de situatie nog niet ideaal (geen rolwagen enzo .........) maar toch zal de rust in huis voor een groot deel terug komen nu  ;)
en stilletjesaan zal alles terug normaal komen.

groetjes marilyn

ps ik heb debbie nog niet gezien vandaag want ze is nog altijd gaan werken dus tja nog eff geduld en ik laat je nog wel iets weten  ;)

marilyn

hoikes christine

dit plaatje is voor jou en je mama

groetjes pearly