18 juni 2025, 06:42:02

BINK & BO

Gestart door Riny, 17 november 2005, 23:23:21

« vorige - volgende »

gonnie

Dit is Nicky die al aardig kan luisteren ;D
Nicky dat mag niet,

Wat zeg je vrouwtje ,mag dat niet,

okèè

Het is duidelijk wie er de baas is, over de etensbak althans en dat is Nicky , als ik vers eten in de bak doe zit Nicky er als eerste bij, en komt Lauda dan heeft ze pech wegwezen.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Hoe bevallen jou die etensbakjes??
Onze Bink krijgt zijn zaad en pellets voortaan in een ander bakje.
Die gooide alles uit de bak ,een leuke bezigheid vond hij het.
Mooie foto's heb je gemaakt.
Groetjes Riny :D

Gerda

Hoi Gonnie,

Wat een leuke foto's van Nicky. Hij kijkt echt slim uit zijn oogjes!!!
Leuk dat jij en Riny een 'subforum' hebben. Kunnen we tenminste alles volgen van deze doerakken!!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Riny

Nou bij mij heb ik een van die grote bakken die wij gekocht hadden vorige week op de bodem gezet , dat bevalt mij beter , en ze knoeien minder. plus dat ze ook het fruit en groenten dan eten want toen het voer boven in die bakken zat kwamen ze niet meer beneden terwijl beneden ik juist de vitaminen had staan ,die ik elders niet kwijt kon .

Wat we vanochtend meemaakten ik lag echt dubbel ,Stefan had de eerst twee uur vrij, dus de vogels waren al los ,hij ging zijn brood klaar maken,(als mijn vogels los zijn ligt er altijd een korstje brood op tafel) en toen hij probeerde om het klaar te maken kende hij geen rust meer , Nicky bleef op zijn brood afstormen letterlijk , ik moest er aan te pas komen anders kreeg hij zijn brood niet  gesmeerd , echt het was erg komische.
Riny veel plezier samen met Suus vandaag.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Je hebt het verkeerd begrepen hoor ik ga niet naar Suus toe alleen.
Die zal over een paar weekjes een keer deze kant op komen.
Haar zusje woont vlak bij me.
groetjes Riny ;D ;D

gonnie

Hoi Riny
Ja dat had ik verkeerd begrepen.
Groetjes Gonnie

bobbie

Hallo dames,

Gaan koningsparkieten op een gegeven moment ook praten?

Dat vroeg ik mij af toen Gonnie iets schreef over het opvoeden.

Mijn ene papegaai (de ondeugendste, Bobbie) kreeg nog al eens van mij te horen: pas op hoor!

Op een bepaald moment deed ie weer iets en ik ga boven hem staan (doe ik als ie errugg ondeugend is) en voor ik iets kon zeggen zei Bobbie: pas op hoor!

Nou, dan moet je echt een Pamper om hebben hoor  ::) :D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Nel
Dat kan ik begrijpen dat je toen moest lachen.
Ik weet wel dat ik onze Bink niet probeer om aan het praten te krijgen.
God weet wat die mij naar mijn hoofd gooit,want als hij zou gaan praten zoals die mij soms aan kijkt.
Maar ik heb er nog nooit van gehoord dat hun daar aanleg voor hebben.
groetjes Riny :D

carco

Hé Gonnie

Heb jij die koningsparkieten nu gewoon binnen zitten??
Gaat dat wel goed? En dan nog los laten vliegen ook.
Kijk maar uit straks kunnen jullie boven brood gaan smeren anders hebben jullie zelf niets meer :D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

gonnie

Hoi
Alleen Nicky vliegt los , Lauda moet eerst aan mensen wennen , dan mag ze ook haar vleugels gaan strekken , ik dek wel heel veel af hoor want ik poets me het laplazerus,

Nicky heeft dus dit leuke speeltje ook al gevonden , volgens mij gaan ze niet praten ,alhoewel het net is of Nicky frans kan praten hij zegt vaak o-wie .
Groetjes Gonnie

Paul

Hoi Gonnie,

Om deze foto moest ik wel even lachen het is net of ie een broek aan heeft als je goed kijkt  ;D

Volgens mij kunnen de meeste parkietensoorten wel een beetje praten mijn rosella doet dat ook best leuk.
Dus ik ben benieuwd of die van jou wat gaan praten of fluiten.

Groetjes, Paul

gonnie

Hoi Paul
Ja dat is waar net een broekje.leuk dat je even reageert .

er zullen nog wel meer rare foto`s gaan volgen want soms zit Nicky er zo lachwekkend bij , maar ja dan ben je weeer net te laat voor een foto natuurlijk.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Paul
Gonnie en ik hebben alleen maar nette vogels daarom hebben ze alle 4 een mooi rood broekje aan.
groetjes Riny :D

gonnie

Hoi Allemaal
jjjaaa, Lauda is een vrouwtje , wel verwacht maar ben blij dat ik het oficieel toch weet nu.Nicky luistert al echt goed (vooralsnog) als ik zeg in de kooi dan weet ie goed wat ik bedoel , binnen 5 min zit ie in zijn kooi soms sneller, ligt er al aan of het goed bevalt wat er in zijn kooi ligt (snoepkont) de mensen waar ik hem vandaan heb moesten hem met een vangnetje vangen, wat ik eigenlijk niet snap nu .

Misschien dat ie daarom niet op mijn hand komt zitten riny

Groetjes Gonnie

Riny

Citaat van: gonnie op 23 november 2005, 20:11:46

Misschien dat ie daarom niet op mijn hand komt zitten riny

Hoy Gonnie
Ik weet niet wat je bedoelt??
Zal wel aan mij liggen ,toch ben ik niet blond!!
Groetjes Riny ;D ;D