29 juni 2025, 19:31:46

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi dames!!

De Ara Maracana, is net als Kiki, de groene papegaai van Roos of eigenlijk van Paul.  ;) Een prachtig beestje.

Ongeveer net zo groot als een Grijze Roodstaart. En wordt ook wel mini Ara genoemd.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

@ Gerda: De ara maracana is nog een stuk kleiner hoor dan een grijze roodstaart. Het lijkt heel wat door die lange staart, maar dat valt eigenlijk best mee ::) Maar als je het over zijn ego hebt, gaat dat meer in de richting van een hyacinth ara ;D

@ Ineke: Mijn moeder noemt kiki altijd een ara macarena ;D

@ Maris: Muts!!

@ Caroline: Eh...ik heb eigenlijk niks te zeggen maar vond het lullig als ik op iedereen antwoord gaf behalve op jou :P

Mariska

Citaat van: Roosje op  1 juni 2006, 19:12:54

@ Ineke: Mijn moeder noemt kiki altijd een ara macarena ;D

;D ;D ;D

Ik heb trouwens een filmpje en foto's van Twila :D
Ga ik nu even in mijn dagboekje zetten.

Toedeloe ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Geen vlucht van 4 bij 6 voor Speedy en Diara :'( Ze was ervanuit gegaan dat ze geringd waren, dus toen ik vertelde dat dit niet zo was zag ze toch van de koop af :-\

Dat wordt dus verder zoeken.

Mariska

Dat meen je niet >:(

Sorry hoor, maar dat vind ik een rare reden!

Echt  :censuur voor je :'(

Roosje

Ja op zijn zachtst gezegd :-\ Ach, we gaan vol goede moed verder, ik heb geen haast :)

Roosje

Niet te geloven :D Als alles goed is heb ik voor mijn herplaatsertjes een plekje gevonden via iemand van het forum :D Ik laat het even aan diegene over om het aan te kondigen :)

inka

ja chipo komt gezellig bij mij en ik geef hem een popje om mee te kroelen, speedy en diara gaan naar mijn zus gezellig met zijn tweetjes in een kamervoliere.

Inka

Mariska

Hè wat een goed nieuws :D

Ik ben heel blij voor jullie allemaal ;)

En ik heb Chipo pas gezien en ik vind het een leuk valkje om te zien.
Lekker smoeltje ;D

Liefs
Maris!!

*Esther*

He Roos,
Ik begrijp dat jij je ook gaat toespitsen op bont.
Volgens mij zijn er aardig wat hier die van bont houden.
Zoals ikke.
Ben benieuwd naar wat je er voor valkjes bij gaat nemen, of wil je een paar van je eigen nesten houden?
gr Esther

Roosje

Ik kijk even aan welk geslacht Primo is en dan bekijk ik wat voor valkje ik als partner voor hem wil hebben. Ik neem lekker de tijd. Dan heb ik 4 koppels, mocht ik mijn droom koppel tegenkomen heb ik daar altijd nog een plekje voor over.

En ik heb nog een droom...Daarover binnenkort misschien wel meer ;)

Vanaf nu zijn Chipo zijn avonturen hier te volgen :D:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,17126.45.html

De jongen van Chickie en Chico gaan heel hard en worden echt prachtig. Bij het wildkleurtje van Speedy en Diara is duidelijk te zien dat hij split bont is, een deel van zijn kuif en zijn achterhoofdje zijn geel :) Ik zal morgen wat foto's voor jullie maken ;)

Caroline

Hoi hoi,

Leuk te lezen dat je toch nog een fijn adresje hebt gevonden voor Chipo, Diara en Speedy.  :D

Met Diégah is alles goed gegaan hoor.

Morgen meer over haar weekend Ardennen.  ;)

DOei doei!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje