29 juni 2025, 02:30:50

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ik heb even gebeld en het is de Brio medium of special ;D

In de winkel tussen de 250 en 300 euro ;D

65 X 55 X 160 :D

Klik!

Rob S

Dat is een hele mooie binnenvoliere ;D, maar wel een aardig stukje rijden ofniet. Van Den Haag naar Oldenzaal ;)

Groetjes Rob

Rianne

Volgens mij heb ik die ook. 1.20 is tot de bovenkant van het gaas gemeten. Alleen mijne heeft verticale tralies, ipv horizontaal. Maar na een weekje wennen klimmen ze erin rond als apen. ;)

Roosje

Citaat van: Rob S op 22 mei 2006, 21:43:07
Dat is een hele mooie binnenvoliere ;D, maar wel een aardig stukje rijden ofniet. Van Den Haag naar Oldenzaal ;)

Groetjes Rob

En daarvoor hebben wij de auto van paul zijn pa. Hoeven we geen benzine te betalen ;D

@ Rianne: Ja daar zat ik ook al aan te denken. Die meneer heeft gewoon heel eerlijk gemeten :)

hippysuus

valkchico

Hallo Roosje,

Balen van je theorie maar zoals je zei je hebt gelukkig thuis een hoop dat pluisjes die je weer laten lachen.

Mooie kooi op de kop getikt leuk hoor en mooi maatje voor erbij.

Geniet ervan dat Paul een lekkere korte week heeft en jij dus een lekker lang weekend samen ;).

gr Esther

Rob S

Citaat van: Roosje op 22 mei 2006, 21:47:11
Citaat van: Rob S op 22 mei 2006, 21:43:07

Groetjes Rob

En daarvoor hebben wij de auto van paul zijn pa. Hoeven we geen benzine te betalen ;D

Pff dat is goed voor elkaar, ik wou dat ik dat ook had. Dan kon ik ook mooi gratis door het hele land heen toeren en valkjes ophale ;D

Roosje

@ Esther: Ja dat mag ook wel, na wat mijn kont heeft meegemaakt vannacht met die val :P

@ Rob: Ja wij plannen alle verre dingen dan op 1 dag en gaan dan heel nederland door :D

Ineke

Jammer van je theorie, maar niet geschoten is altijd mis.
Is dit de kooi?

Roosje

Ja volgens mij wel, maar dan in de kleuren rood, groen en geel. Wat ik minder mooi vind trouwens. Maar voor zo'n prijs ;D

Mariska

Hè Roosje mazzelkont ;D,

Mooie kooi heb jij op de kop getikt en nog voor een mooie prijs ook :D

Ik die van mij ook trouwens!
75,- euro en ze woonden hier om de hoek.
Mike ging lopend naar huis met de kooi ;D
Ik met de broem broem natuurlijk :P

Hoe gaat het met alle baby's en Twila?
Heb je mijn IM gisteren nog gehad?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Mijn kooi heeft maar 2 kleuren, groen en geel. Past lekker bij m'n rooie muur (NOT!). ;D

Roosje

Citaat van: Mariska op 23 mei 2006, 15:59:12
Hoe gaat het met alle baby's en Twila?
Heb je mijn IM gisteren nog gehad?

Het gaat goed! Twila zit nu met Diego apart, kunnen ze samen zelfstandig worden :) We hebben wat heen en weer geIMd toch? Of moest ik nog wat terug sturen ::)

Rianne

Hey Roos,

misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft Primo eigenlijk al een nieuw huisje? Of blijft die bij jou?

Roosje

Primo blijft hier :D Mijn eerste eigen kweek valkje met ringnummer 1 kan ik toch niet wegdoen :o :D