29 juni 2025, 17:36:48

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Met je kleine baby gaat het goed! Ze zat net op 1 pootje te slapen, zo lief! :-*

Wil iedereen voor me rondkijken naar een Ferplast Mito of Ferplast Brio Maxi kamervoliere voor een leuk prijsje?

Deze wil ik namelijk graag hebben voor de vogels die ik wil houden om tam te maken :D

Mariska

Aaaah, dat is zo scheetig he als ze nog een beetje baby zijn ;D
Alles is dan zo lief en grappig.

Ik zal voor je uitkijken voor die kooien ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hey....

Spannend  meissie....het gaat bijna beginnen!
'k Zal aan je denken, misschien helpt het?
Niet naar mij wijzen als het niet lukt!

Als je slaagt, komt dat vast door je val van de trap, toen zijn alle stukjes op hun plek gekomen, en daar pluk je nu de vruchten van. Geen hersenschudding maar een "billenschudding"?
Laat je het ons zo snel mogelijk weten?
Good luck!!!!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Caroline

:'( :'( Helaas!!  :'( :'(

Gezakt!!

Ze is nu lekker shoppen met grote Roos.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Awww nee toch!!! Ik geef de billenschudding de schuld! ;)

hippysuus

Hoi Roos,

Jammer dat het niet gelukt is, ik geef ook de billenschudding de schuld...je hersens waren daardoor vast helemaal van slag af.

Volgende keer beter en verwen je zelf maar eens lekker met shoppen!!

Suus

Sanna

Hè, wat jammer :-\. Koop maar wat heeeeeel moois voor jezelf als troost! (een lekker zacht kussen ofzo ;D ;D)

Roosje

Niet zomaar gezakt, maar alweer met 1 fout teveel! Een fout die ik nog wilde corrigeren maar niet meer kon >:(

Grr....

Gelukkig heb ik mijn vogeltjes en babies die me weer een beetje blij maken :)

Theetje

Hoi Roosje,

Één foutje pfffff....
Je zou toch bijna denken dat ze niet zo moeilijk moeten doen bij dat CBR en je dat papiertje moeten geven.

Geniet lekker van je vogels en babies!

Groetjes

Theetje

carco

Ach arme jij , alweer nèt niet gelukt.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Jeetje wat balen zeg :(
Ik vind het echt jammer voor je.
Gelijk had je om daarna lekker te gaan winkelen ;)

Mijn beestjes kunnen mij ook altijd blij maken.
Heerlijk is dat!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ja het is die billenschudding he ::) ;D

Paul komt deze week woensdag al thuis. Dus ik helemaal happy. Zegt ie dat ze willen gaan stappen :'( Toen belde hij later terug dat hij toch lekker naar mij kwam omdat hij het ook wel zielig vond dat ik weer gezakt was en van de trap gevallen ben. Moet ik vaker doen :P

Ga nu lekker naar ikea, we hebben de huiskamer weer eens veranderd en moeten een tafeltje hebben ;D

Ohja, een kamer voliere heb ik gevonden. Een Ferplast Brio Medium of Maxi (60 x 70 x 120, welke is dat?) voor 65 euro :D :D :D En hij is nog als nieuw. Die dingen zijn in de winkel mega duur :o

Joepiee! ;D

Caroline

Hé wuppie,

De Ferplast, gezien de afmeting denk ik net zo ééntje als we al hebben maar dan een beetje breder. De andere zijn allemaal hoger volgens mij. Maar zeker niet duur.  :D

Later!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mooie prijs! Mijn grote Ferplast was ook 65€. :) Die stond al op gereserveerd maar ik bood toch 5€ meer. En die mensen woonden 6km verderop, dat was echt een mazzeltje! :D En mazzeltjes, daar houd ik wel van ;)