6 juli 2025, 23:20:15

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Helaas nog niets gehoord, maar verder gaat alles goed!

bobbie

Hoi Roosje,

Gaat goed zeg bij jou, 4 eitjes. Ik hoop zo erg dat je het ook mag beleven dat er jonkies bij je geboren worden, dat is zo mooi om mee te maken. :D

Voorlopig doen de ouders goed hun best. ;)

Enne ................ zeg maar  tegen je moeder dat mensenoma zijn helemaal geweldig is. ;D

Groetjes, Nel :)

Roosje

Ik heb weer verbouwd ::)

Omdat Speedy zo'n ruzie maakte met Chico steeds heb ik hem met Diara in de kamervoliere gezet. Een succes, want er wordt al gekroeld en in de voliere is het nu weer rustig.

Ook wonen Timmie en Fred weer samen! Ik had net Timmie loslopen en besloot Fred er ook bij te zetten. Dit keer speelden de hormoontjes van Fred op en hij rende knorrend achter Timmie aan, het is dus echt wel een mannetje ::) Ik heb ze nu bij elkaar in de kooi zitten en het gaat heel goed eigenlijk. Ze zijn wel erg druk met elkaar, maar dat wordt vast wel minder op den duur. Fred wordt in ieder geval niet meer geplet door Timmie want hij vindt hem een beetje eng met dat geknor :P

Zo, en nu ga ik in bad ;D

Tara

Hoi Roosje,

leuke foto,
grappig, dat een cavia en konijn zo achter mekaar aanlopen :D

Nu nog in bad?
Gezellig ;D

Caroline

Hoi Roosje,

Super leuke foto van Timmie en Fred.

Ik zie het helemaal voor me, Fred knorrend achter Timmie aan.  ;D ;D ;D

En natuurlijk gaat ze lekker nog eventjes in bed. Anders ga ze stinken hoor.  ;)

Fijn ook dat er weer wat rust in de volière is. Heb je trouwens al geschouwd??

Het was ook lekker rustig op de MSN hè, ik dacht dan kan ze mooi een avondje vroeg naar haar bedje.  ;D ;) Anders wordt omaRoos straks nog boos.   :-[ ::)

Truste voor straks.

Tot gauw!!  :-*

PS. Nog niks gehoord??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Zelfs zonder msn lukt het me niet om vroeg naar bed te gaan, dus het is niet jouw schuld ;) Maar het was wel saai! :P Ook het forum was rustig vandaag.

Ik heb nog niet geschouwd, durf ik niet ::)

En ook nog niks gehoord :( Vandaag weer mijn gegevens ergens achtergelaten. Ik blijf gewoon proberen.

Nu ga ik lekker slapen, trusten! :)

valkchico

Hallo Roosje,

Wat een "verbouwingen"allemaal weer. maar iedereen heeft het nu naar zijn zin zo te lezen en te zien.

Mijn cavia en konijn zitten ook al jaren samen en kunnen niet zonder elkaar meer ;)

Succes weer met het achter laten en versturen van je gegevens ;D de aanhouder wint hoor!!!!
gaat vast heel snel lukken.

gr Esther

Roosje

Woehoe! Ik heb net mijn K2 Jette Joop Texas Limited Edition inline skates opgehaald. Ze zijn zooo stoer ;D

Ze kregen maar 10 paar binnen en daarna niet meer, zijn ook niet te bestellen. En ik heb ze lekker! :P

Riny

Citaat van: Roosje op  3 maart 2006, 16:09:22
Woehoe! Ik heb net mijn K2 Jette Joop Texas Limited Edition inline skates opgehaald. Ze zijn zooo stoer ;D

Ze kregen maar 10 paar binnen en daarna niet meer, zijn ook niet te bestellen. En ik heb ze lekker! :P

GAAF       GAAF         GAAF[/size][/color][/b]

valkchico

Hallo Roosje,

wat zijn die mooi zeg!!!! Ben niet zo op de hoogte van de trents op skate gebied, maar hier kan je wel mee voor de dag komen denk ik zo?????

Mijn oudste vind ze ZOOO LAUWWW ZEG. Nou dat zegt wat hoor meestal is het oo jaaa gaat wel.

Hoe gaat het met je schatjes zijn ze nog aan het duobroeden??? En hamvraag heb je er nog een eitje bij?

gr Esther

Roosje

Hihi erg veel verstand heb ik er ook niet van, maar vergeleken met de andere (véél) exemplaren die er stonden, waren dit verreweg de mooiste! En ze zitten goed, dat scheelt ook al ::)

Er wordt nog steeds netjes gebroed. Vanavond ga ik kijken of er nog een eitje bij ligt, en proberne te schouwen. Maar daar heb ik 1 seconde voor, namelijk het moment dat ze wisselen dus dat wordt opschieten ::)

imv

Roosje

Net ging ik met mijn lampje op pad om te schouwen. Ik heb alleen kunnen zien dat er nu 5 eitjes lagen, want Heinrich ging vol in de aanval ::) En daarna weer de eitjes onder zijn buikje schuiven...Wat lief!

carco

;D
5 Eitjes alweer! Goed zeg!
En ruilen? Jij mijn skates en ik de jouwe :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!