13 juli 2025, 12:31:25

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

imv

ROCKS

Hoi Roos!!

Jeetje, je ben wel een bangepoeperd hoor!!! Hahaha, durft ze niet te kijken, pfffff.
Ach, effe goede moment afwachten, dan lukt het je wel.

De skates....tja, wat kan ik daar over zeggen? Zien er niet uit!!!
Gadsie, daar ga je toch niet mee de straat op????

Timmie en Fred....
Kan ook niet anders dat het twee homootjes zijn, met die knalrose muur achter ze!!! Daar krijg je rare neigingen van, haha.

Nou, morgen ff kijken hoor, ik wil het weten!!!

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Hoi hoi,

Ik ben weer helemaal bij gelezen en de rest weten we al, via de MSN.  ;D ;D ;D

Voor straks truste!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Hee Roos.....

Ik weet waar jij over gaat dromen....haha!
Ken een liedje dat gaat zo: ik zag een muis! Waar? Daar op de trap. Waar op de trap? Nou daar! Een keine muis met klompjes, neeh tis geen grap!! Ging van trip trippeltriptrap op de trap.

Slaap lekkertjes.....misschien word er wel ff aan je gesnuffeld, hihihi.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Roosje,

heb je nog kunnen slapen??? geen dromen over "getrippel en gesnuffel"?

gr Esther

he wat goed zeg al 5 eitjes!!!!!! ben wel heel benieuwd hoor als je ze gaat schouwen :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik ook :P Maar ik voel er meer voor dat ene weekje nu ook maar gewoon af te wachten ;)

Niet gedroomd over muizen vannacht, wel dat ik een hamster had, maar die was wel lief ::)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Zoals jullie weten zitten Fred en Timmie sinds 2 dagen weer samen. In het begin ging het erg goed, maar nu kan timmie zijn hormonen niet echt in bedwang houden. Ik ben door de hele kamer aan het boenen omdat hij sproeit en ook Fred zelf zit onder de vieze plekken. Ik ben bang dat dit dus niet zo'n handig idee van ons was, want Fred is ook helemaal gestressed :-\

Als ik iemand tegen kom die Fred graag wil hebben gaat hij daarheen want dit is zielig. En voor Timmie maakt het ook niet zoveel uit.

Ook komt er morgen iemand kijken voor de agaatjes. Die krijgen gewoon te weinig aandacht van me omdat mijn interesse bij de valkjes en gaaitjes ligt. En ze zullen ook nooit in de voliere kunnen. Na veel tegenstrijdige berichten dachten we, we kunnen het altijd proberen, maar ze terroriseren gewoon. Ik ken mensen die er heel gek mee zijn, en dat is leuker voor ze.

Het lijkt wel opruiming zo opeens :-[ Maar dit speelt al een tijdje hoor, heb het alleen nog niet willen zeggen omdat het heel erg tegen mijn principes in is om beestjes weg te doen. Ik zet gewoon even mijn verstand op nul en bedenk me wat het beste is voor de beestjes. En dan kom ik er wel even doorheen :-\

imv

Hoi Roosje,
Heb je Timmie niet laten castreren dan? Zou het dan niet een stuk  minder zijn?
Jammer van je agaatjes,

Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo Roosje,

zal je vast niet in je koude kleren gaan zitten, maar af en toe is het wel de beste oplossing. Kan alleen wel zeggen dat wanneer je wil blijven weten hoe het gaat je dat goed moet afspreken.

Het castreren helpt wel, en als ie ouder word word het ook minder ;D. Bij mij gebeurt het nog maar zelden en is het eigenlijk vaker de cavia ::).

Succes met deze moeilijke beslissingen.

En heb je al een rondje geskate??????

gr Esther

Roosje

Ik heb al wat informatie gezocht over castreren en dat is mogelijk, maar kost veel en je weet dan nog niet of ie er wel mee stopt. Maar buiten dat is Fred nu al zo bang dat hij niet meer zijn huisje uit komt, en dat vind ik wel heel triest :( Hij begint al te piepen als hij Timmie ziet. Dus was een leuk advies van de intratuin :-\ Weer wat geleerd!

Ik moet er gewoon even doorheen. Mocht ik jongen krijgen dan kan ik die ook niet allemaal houden dus ik moet het toch leren.

Mijn skates doen het goed. Jammer dat het steeds regent en sneeuwt ::)