18 juli 2025, 01:47:22

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Roosje,

Ja het lijkt me inderdaad moeilijk,.hoop dat je een goede oplossing vind. Sterkte meid, zal zeker niet makkelijk zijn om ze weg te doen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Bedankt :) Pff zeker niet, krijg al de kriebels bij het idee. Maar die mensen die morgen komen zijn er zo gek mee, dat is dan toch veel leuker voor ze.

En ik hoop dat Fred ergens kan komen waar hij met een minder hardhandig soortgenootje zit :)

Caroline

Hoi Roosje,

Balen joh!!

Denk je niet dat ie een keertje uitgen...t zal zijn?? Ik heb hier ook een cavia bij een mannetjes konijn zitten, en in het begin toen ik er een nieuw konijnevrouwtje bij deed, begon hij met rijen maar op een gegeven moment hield dit ook weer op. En ik moet zeggen dat ik ze het nu eigenlijk nooit meer zie doen, ze zitten dus alweer anderhalf jaar met zijn 3-tjes, de zonen, Harry & Sproet zitten in een andere kooi.

Jammer ook van je agaatjes maar je geeft zelf al aan, gelukkig krijgen ze het straks erg goed dus dit maakt het wel een beetje minder moeilijk maar makkelijk zal het zeker niet zijn. Heel veel sterkte!!

Met de eitjes alles goed, nog steeds  niet stiekum geschouwd??

Heb je het gelezen bij Nel, super hè??

Nou tot gauw maar weer, ben eventjes een hapje eten, had ik  nog niet gedaan, druk druk druk!!  ;)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Nou dat n**ken is niet meer het grootste probleem. Wel het feit dat Fred nu zo bang is. Hij werd net echt flink toegetakeld en was helemaal in shock. En hij is al niet zo groot :-\ Ik vind het maar niks zo.

Ik heb nog steeds niet geschouwd ::) Wat een muts he. Ach, ik zie het over 6 dagen wel!

En bij Nel heb ik zeker gelezen, wat een geluk he. Dat heeft ze ook wel verdiend.

Even mijn kast verder opruimen. Tot zo!

carco

Hoi

Moeilijk probleem ja, ik zou het ook zo niet weten ???
Als Fred al zo bang is wat is dan de beste oplossing inderdaad?
Hier was het na de castratie ook gelijk over en was het ook Karel die meestal op Pluisje zat.
Misschien toch weer (tijdelijk) uit elkaar halen , dan in de tussentijd Timmie laten helpen en het dan weer proberen?
Ik denk met je mee in ieder geval.
En van de aga's ja  ik merkte al wel dat je daar niet zo'n band mee had en als ze naar een goed huis kunnen is dat vast wel beter denk ik.
Wat ik je ook nog wilde vragen hoe is het met Luna? Ben je daar al mee naar Feld geweest? Je had het toen bij ziek geplaatst en ik zag dat je niet veel reactie had gehad, maar ik weet het ook niet alleen dat ik toen osteovit gehad heb hier.
Heeft ze nog van die vreemde eitjes gelegd daarna?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Ik heb Feld toen gesproken en die zei dat ik er verder niets mee kon dan osteovit en extra supplementen geven. Ze krijgt al een kalkblok en poeder, de osteovit moet ik nog even halen. Ze legt gelukkig niet achter elkaar van die eieren, zijn er 2 geweest. Ze is ook alweer goed opgeknapt. En wanneer ik weer zie dat er zo'n ei komt, moet ik goed in de gaten houden dat het eruit komt. Maar ik wil zowieso een keer met haar langs voor een algemene check. Maar daar moeten we even tijd voor vinden. Gelukkig heeft het geen haast.

En ja dat castreren...Ik voel er eerlijk gezegd niet zo veel voor om te gaan uitproberen. Fred is nu al zo bang, en Timmie greep hem gewoon uit zijn huisje. En aangezien het 2 heren zijn is er ook kans dat ze gaan knokken. En dan zit ik weer met een probleem :-\ Stomme knaagdieren ook, wees nou eens sociaal, net als valkjes :P

ROCKS

JAAAHH...

Ik heb de primeur!!!
Roosje heeft er een nieuwe hobby/huisdieren bij:
MUIZEN!!!

Whaaahahahhaaaah!

Hmmm, zal jij weer lekker slapen Roos??TRUSTE...
Sweet dreams!!
Hmm, nice mice, I love it!

Lieffffs, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

imv

Heee Roosje..
Je moet gewoon een spoor van chippies naar de voordeur leggen  ;D ;D

Roosje

Nouuu het is echt niet leuk :'( Gisteravond had husky er toch één te pakken. Lag ie dan, dood, ingewanden eruit, brr...

Vanochtend lag er al wat minder aarde naast de plant, misschien een goed teken dat het gif werkt?

Ik moet zo mijn theorie examen doen, duim maar voor me :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Pas je wel op met dat gif? Als Husky een vergiftigde muis vangt, kan hij zelf ook ziek worden.

Ik lees ook dat je de agaatjes en je konijn (toch?) weg wilt doen. Hopelijk denk je er nu eerst beter over na voor je weer een vogelsoort aanschaft. Alles lijkt leuk in het begin, maar daarna begin je toch te selecteren. Ik bedoel het niet boos hoor, maar dat weet je vast wel. :)

Riny

ROCKS

Hey Roosje....

Nou, om te beginnen wens ik je  veel succes!!!!
En dan....je doet Timmie toch niet weg, maar Fred, de cavia,  of heb ik het nou verkeerd?

Ik hoor wel van je examen!!

Doeiiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

♪ Marlies

Hoi Roosje, ;D

Succes met je examen.

Waarom ga je de agaatjes weg doen ?

Groetjes Marlies ;)

carco

Hoi

Had ik nog niet eens gezien.