7 juli 2025, 15:08:31

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Gezakt :-\ Ik was eenmaal in die zaal toch wel erg zenuwachtig. Maar nu weet ik wat ik moet verwachten voor de volgende keer, en dan ga ik het gewoon halen :) Bedankt voor het duimen allemaal ;)

@ Rianne: Het gif staat goed verborgen en ik laat husky nooit alleen in de huiskamer. Nu was er alleen een hele domme muis die de gang in kwam ::) Ik heb husky natuurlijk wel meteen weggehaald.

Er gaat geen konijn weg hoor, maar de cavia :) Ik heb aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze voor hem wilde zorgen en ze zou even overleggen.

En over de agaatjes...Tsja...Natuurlijk werd het me afgeraden, maar ik heb ook veel gehoord dat het wel ging, dus je weet maar nooit. Als ik toen wist wat ik nu wist had ik het niet gedaan. Maar ach, al doende leert men :)

@ Marlies: Waarom de agaatjes weg gaan staat een pagina terug.

Ik ga even opruimen voordat die mensen komen :)

bobbie

Hoi Roosje,

Jammer dat je bent gezakt voor je theorie-examen. Volgende keer beter ;).

En je agaatjes, tja, soms moet je een besluit nemen die tegen jezelf indruist maar wel beter is voor de beessies. :-\ Sterkte ermee. Wij weten heus wel dat je dat niet zomaar doet en ook niet over 1 nacht ijs gaat.

Spannend he, je eitjes. Zou leuk zijn als het ook zulke tovereitjes zijn als bij mij. Dan weet je niet wat je gebeurd hoor. Het uitkomen is al een beleving en dan nog een bonus qua mutaties. Wow.

Roosje, ik kom vanavond hier nog even lezen.

groetjes, Nel :)

Roosje

Bedankt voor je lieve berichtje Nel, dat doet me goed.

Nou, jij hebt echt een tovernestje, geweldig! Over 5 dagen zijn we 'uitgerekend'. Ik verwacht nog niks. Maar ik hoop dat er wat uit mag komen :)

Diara zat net kippetje voor Speedy! :o Gelukkig wist Speedy niet wat ie ermee moest want Diara is nog véél te jong :)

Roosje

Nou Diesel en Star zijn weg. Het afscheid was wel ff moeilijk, maar ik heb er een goed gevoel over! Die mensen waren er echt gek mee en ze mogen daar de hele dag los. Dus dat wordt echt super. Ik mocht zelfs een keer komen kijken hoe het ze vergaat. Wat een opluchting zeg :)

valkje-jacco

wat fijn dat je goed afscheid heb kunnen nemen, en leuk dat je dan weer komt kijken  :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

bobbie

Hoi Roosje,

Klinkt goed al is het even slikken voor je.
Diesel en Star krijgen een te gek leven.

Sterkte, Nel :)

imv

Gelukkig hebben Diesel en Star een goed huisje gevonden.

Hopelijk gaat het goed.
Jammer van je examen! Volgende keer beter, joh! Het is net wat je zegt.. zo'n eerste keer weet je niet wat je moet  verwachten.. en alle vragen kun je in twijfel gaan trekken als je daar eenmaal zit  :-\

Groetjes,
Irene

Roosje

Jaaa echt hoor, het was een ramp dat examen ::)

Het afscheid nemen viel zwaar, maar het voelt nu goed. We gaan ook nog heen en weer mailen hoe het gaat gelukkig.

Ik ga zo lekker douchen en naar bed, wát een dag :-X

Welterusten :)

carco

Hoi

Ik kan me heel goed indenken dat het dubbel voelt : aan één kant het gemis en aan de andere kant weet je dat je er goed aan hebt gedaan. Kop op!!
En inderdaad balen dat examen, maar de volgende keer gaat het vast goed!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hé meis,

Gelukkig had je een goed gevoel over de mensen die kwamen voor Diesel en Star. Ze zullen het zeker goed krijgen als ze lekker de hele dag los mogen.  :D

En natuurlijk ga jij de volgende keer slagen, het hele forum stuurt je straks gewoon elke keer naar je theorieboek.  ;)

Slaap lekker voor straks, wordt je alweer maar boven gestuurd?? (muizen??)

Doei doei!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Paul zag er net al 1 lopen :-X Maar ik voel me nu wat veiliger ::)

carco

jakkie bah, wij hebben ook eens een flinke plaag gehad dat ik terug gegaan ben naar de zaak waar het gif vandaan kwam of het wel hielp.Volgens diegene werkt het wel degelijk maar hadden we niet één maar een heleboel nesten. En na een tijdje waren ze gelukkig toch weg. Dus dat zal bij jou ook wel zo zijn neem ik aan, maar leuk is anders.
Bij ons liepen ze zelfs overdag in de keuken.
Groetjes: en niet over dansende muizen op de trap dromen hè?
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Oh jee dan was het bij jullie nog erger. Hier komen ze 's avonds pas tevoorschijn. Hopelijk zijn ze gauw weg, want ik vind het vooral vies en gevaarlijk voor de vogels. We hadden hier vaak veldmuisjes die kwamen logeren. Daar had ik niet zo'n problemen mee want die waren gauw weer weg en lieten niet veel achter. Maar nu zijn het er wel meer :-\ Vandaar het gif ook nu...

Ik hoop dat ik een beetje snel slaap, want de Speedy-wekker gaat weer vroeg morgen *zucht*

ROCKS

Caroline, da's niet leuk!!!
Stel je voor, dat Roosje daar nu echt over gaat dromen, dan is het jouw schuld!! ;D

Ach Roosje, luister maar niet naar haar hoor, slaap maar lekker, en vergeet die k l o t e muis!!!
Hahaha, grappie! :P

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart