30 juni 2025, 01:32:38

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Vanmiddag heb ik (nouja Paul) even een paar douche foto's van Bo gemaakt. Zolang de stofzuiger aanstaat, vindt ze het geweldig!

Gaaf he...!

Ik ben helemaal gesloopt dus ga lekker voor de tv hangen en op tijd naar bed.

Welterusten maar weer ;D

Roosje

Ohja...En met mijn oren gaat het niet goed. Speedy is ontzettend aan het schreeuwen steeds en ik weet nu echt niet meer waarom :-\

Riny

Citaat van: Roosje op  6 februari 2006, 21:10:09
Vanmiddag heb ik (nouja Paul) even een paar douche foto's van Bo gemaakt. Zolang de stofzuiger aanstaat, vindt ze het geweldig!

Gaaf he...!

Wat een mooie kleuren      Wat een mooie kleuren      Wat een mooie kleuren[/b]

bobbie

Hoi Roosje,

Mooie foto's van Bo zeg.  :D

Jammer dat geschreeuw. Hopelijk is dat binnenkort afgelopen.

Lekker met de benen op de bank en relaxen.

Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

Caroline

Prachtige foto's van Bo, maar begrijp ik het nu goed dat jij gaat stofzuigen en douchen tegelijk??  :o

Het moet niet gekker worden hier.  ;D ;D ;D

Lekker relaxen.  ;)

Hoest met Kiki?? Is ze al lekker gewend??

Maar je ook weer eens foto's van Kiki??

Nog steeds geen testresultaten??

Nou, ik ga weer een dagboekje verder,

Liefs Caroline  :-*

PS. mis je op de MSN  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bianca

hey Roosje.

Leuke foto's van de aga's en Bo.
Hebbie al wat gehoor van die dierenwinkel of lees ik daar gewoon gladjes overheen.
Ik duim voor je! :)
Moet vandaag op proefdag(ochtend) komen voor een nieuwe baan, nog een kwartiertje en ik ga ervantussen, en tot half één.
Ik hoop zo dat het wat wordt, want thuis zitten is best lekker maar de rekeningen moeten toch ergens van betaald worden. ;)

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

@ Riny: Mee eens ;D

@ Nel: Ja idd, dutten naast de voliere is er hier niet bij ::)

@ Caroline: Hihi ik heb Bo dit keer gedouched met de lantenspuit. Ik zet dan de stofzuiger aan want van dat geluid krijgt ze zin om te douchen. Schijnt normaal te zijn ::)

Kiki doet het prima en is al aardig gewend hier. Helaas nog geen uitslag binnengekregen. Waarom duurt het altijd zo lang bij ons ??? Foto's komen gauw weer :)

Het lijkt wel of we elkaar steeds mislopen op msn, want ik denk ook steeds; waar is Caroline nou ???

Maar de 27e lopen we elkaar vast niet mis ;D

@ Bianca: Nog niets gehoord helaas :-[ Balen, ik wil zo graag!

Rianne

De valkjes gaan altijd herrie maken als ik aan het stofzuigen ben, misschien om elkaar gerust te stellen, of om er bovenuit te komen? Tinco is degene die dan het meeste fluit. :)

Bianca

wilde nog even vertellen dat ik de baan heb gekregen waar ik vanmorgen voor op stap ben geweest, eindelijk weer werk na 4 weken! :D

Roosje hou vol je vind echt wel werk wat bij jou past!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

Valerie

Oordopjes aanschaffen, Roosje. Ja, je kan niet terugschreeuwen opzelfde wijze. Wij mensen hebben eenmaal niet dezelfde stem als een valkje.
Hopenlijk gaat het weer over en krijgen je oren rust.

imv

Hoi Roodje,
Als ik ga stofzuigen probeert Eddie er qua geluid bovenuit te komen! Het schijn dat Edels òf gaan schreeuwen (eddie) òf heel veel zin in een bad hebben (Bo).. ik was nog niet op het idee gekomen om Eddie te douchen met de stofzuiger aan  ::)
Ik ga het morgen proberen!  ;D

Groetjes,
Irene

Roosje

Ja doen hoor! Ben benieuwd hoe hij reageert :) Leuke naam trouwens, Roodje ::) ;D

Speedy is al wat minder aan het schreeuwen gelukkig. Ik denk dat hij gewoon een bui had. Hij wil ook wel erg graag een vrouwtje merk ik want hij is Chickie aan het versieren.

Simba is wel erg aan het rommelen in het broedblok, ff kijken...

Hmm nee nog niks helaas!

En ook nog geen uitslagen van de testen, ik krijg nu toch echt wel de kriebels hoor. Moet er niet aan denken :-\

Ik ben weer eens doodop dus ga ff de vogels verzorgen en dan lekker boven bij Kiki zitten.

Doeii!

imv

Citaat van: Roosje op  7 februari 2006, 20:01:41
Ja doen hoor! Ben benieuwd hoe hij reageert :) Leuke naam trouwens, Roodje ::) ;D

:-[ :-[ :-[ :-X :-X :-X
Dorry! Zie je! De "s" is wat moeilijk te raken. En dat na een pianostudie aan het conservatorium.. ik zou de toetsen toch wat beter moeten kunnen raken  :-[ en ook wat beter lezen wat ik typ!

Sorry Roos!

Groetjes,
IRene

Wilma1

Wat heeft Bo toch een mooie kleuren....van de week zag ik in een winkel ook 2 met van die mooie kleuren ....1 helemaal donkerrood en de ander kobaltblauw....ze lijken licht te geven!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3