30 juni 2025, 11:30:57

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Roosje
En ik kwam even ''buurten'' hoe het met je gezondheid gesteld is.
Maar je bent niet thuis ,dus dat is op zich een goed teken.
Gefeliciteerd met je mooie kooi.
En ik kom wel een keer terug als je weer thuis bent.
Groetjes Riny :D

Roosje

@ Caroline: Ja zeker, ben heel blij. En ze houdt hem apart voor me tot het eind van de maand dus dat is top.

@ Gerda: Dank je! Dat vond ik ook wel ja, mede door die tekst. Die kaarten zijn echt een goed lokmiddel hihihi ;D

@ Petra: Dank je! Ik was helemaal trots de eerste keer, en die methode is veel handiger en mooier dan met de lasso ofzo. Alleen lukt het me nog niet bij alle foto's. Maar als het dan weer wel lukt, is het zó verslavend!

@ Riny: De gezondheid is redelijk vandaag. Was wel erg moe, maar heb ook een drukke dag gehad. Gezellig dat je even kwam buurten, wel asociaal van me he, dat ik er gewoon niet was :P

Vandaag een hele schoonfamilie-dag gehad. Best gezellig, op het de hele tijd iedereen handjes geven en zoenen na dan. Daar hou ik echt niet van :-\ We gingen ook nog langs paul zijn oma in het bejaardentehuis. Die is er slecht aan toe geestelijk, en keek heel angstig en warrig uit haar ogen. De volgende keer wil ik niet meer mee, kan er niet tegen om zo'n vrouwtje zo te zien :( Verder was de dag over het algemeen heel gezellig hoor ;D

IK HEB ZO'N ZIN IN DE WINTERSPORT!! :D

Maargoed, de beestenboel een beetje de boel gelaten vandaag en dat schenen ze niet echt erg te vinden :P Bo wel, die liep maar te gillen toen we net thuiskwamen, maar toen paul haar eruit wilde halen, beet ze. Beledigd ::) Maar dan houdt het speeluurtje ook op. Ik ga vanavond of morgen nog even met roxy aan de slag. Ik doe dat 's avonds, want dan is ze rustiger. Verder heb ik niet veel te vertellen vandaag. Ik zal wel gauw weer foto's maken, dat is ook weer ff geleden. Dus dan hebben jullie weer wat om naar uit te kijken ;D

Riny

Citaat van: Roosje op 18 december 2005, 22:45:21

@ Riny: De gezondheid is redelijk vandaag. Was wel erg moe, maar heb ook een drukke dag gehad. Gezellig dat je even kwam buurten, wel asociaal van me he, dat ik er gewoon niet was :P

Hoy Roosje
Geeft niets hoor,als je de volgende keer maar zorgt dat de koffie bruin is.
Groetjes Riny ;D

Roosje

Husky is GESLAAGD! Goed he :D

Ik ga niet te lang op het forum hangen nu want ik ga nu echt met Roxy aan de slag. Gelukkig is alles verder al gedaan beneden en kan ik daarna meteen onder de douche stappen.

Tot morgen!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

DAT IS FANTASTISCH, ROOSJE!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!! :)

Riny

Gefeliciteerd allebei Roosje en Husky.
Groetjes Riny ;D

Roosje

Het is toch niet te geloven...Ben je net van een darminfectie af, ga je met je schoonfamilie eten... 7 man voedselvergiftiging inclusief paul en ik :-\

Wel goed voor de lijn dit hoor :-X

Roosje

Hoewel ik trouwens wel blij ben dat ik weet wat het is en dat ik erop kan rekenen dat het over een paar dagen over is. Anders had ik een veel groter probleem...

Nou ik ga weer even liggen voor de verandering. De bank is nu wel erg klein hoor voor met z'n 2en, en de kruik moeten we ook delen. Romantisch he? ::)

aad

weltrusten Roos ......  enne nooit meer eten met de schoonfamilie zeker ?? ;D ;D

groetjes Aad

Caroline

Ach Roosje!!

Het zit je niet mee zeg.  :-\

Jij blijft aan de gang.

Voor 2006  wens ik jou in ieder geval héééééél vééééééél gezondheid, dat heb je heel hard nodig.  ;D

En voor nu, ik hoop dat snel uitgepoept en gekotst bent, dan kun je met de feestdagen weer lekker aansterken met alle kerstdiners, maar let dan wel op WAAR je eet.  ;) :P

Liefs Caroline  :-*

PS. Volgens mij heb ik in 2006 een heel mooi filmpje!!

Grapje hoor, maar dat weet je wel.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Aad: Nou in ieder geval niet meer in die sovjet tent! Vond het al niks. Nu helemaal niet meer :-X

@ Caroline: Ik blijf echt aan de gang ja, ik hoop dat alle gezondheidswensen in 2006 echt mogen uitkomen want dit is toch van de gekken :-\ Ik hoop ook dat het gauw over is. Maar met voedselvergiftiging stopt het meestal wel als alles eruit is. Alleen het werkt niet echt mee dat ik net zo ziek ben geweest. Maarre...Ik beloof dat ik heel erg m'n best ga doen je filmpje af te krijgen vóór de jaarwisseling!

Bedankt voor jullie reactie, vind ik altijd wel fijn om te lezen :)

Ik ga maar weer eens naar de wc :-X

Caroline

Poepse!!

En wordt jij eerst maar weer helemaal de ouwe, dat filmpje van mij loopt niet weg, de muziek hebben we inmiddels na 3 uur zoeken, na anderhalf uur overzenden heb je diverse filmpjes die ook nog op de kop staan. Hihihihi!!  ;D ;D
En ik heb hier nog zo'n 50 foto's voor je klaar staan, die lopen ook niet weg hoor. Dus, ik heb alle geduld hoor.

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Jeetje Roos, Wat een ellende. Nu ook voedselvergiftiging  :o.

Straks moet je nieuwe kleding komen, dan is alles te groot. ::)

Doe rustig aan, ik hoop dat je snel weer bent aangesterkt.

Groetjes, Nel :)

PS ik vind je kerstkaarten helemaal te gek. :D

Valerie

Houdt het wel eens een keer op bij jou?  :o
Sterkte en beterschap!
Jammer dat je niet naast de deur woont. Ik heb nog 2 waterkruiken. Die had je zo mogen ophalen. ;)