30 juni 2025, 17:11:23

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja het heeft wel wat ja...Maar ik ben zó tegen spelfouten, ik háát spelfouten! Dus ben toch even opnieuw begonnen en het ging nu wat sneller dat net. Dus hier de goede versie :) Nu heb ik echt vierkante ogen :-X

Dan ga ik nu gauw douchen en naar bed. Ik moet mezelf wel dwingen want als ik nu weer een foto pak... :P En dan stop ik ook niet voor het perfect is ::) Dus...Welterusten!

Monky

Hij is echt erg mooi geworden. Wat een pracht beestje is dat toch.
Het is echt die "r" die het em doet  ;) :D ;D

Slaap lekker.

Groetjes,
Monky

Caroline

Hij is errug mooi geworden!!

Maar morgen weer een nieuwe dag.  :D

Trusten Roosje!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Photophiltre heb ik al, alleen ,vooral ,dat uitsnijden van iets dat lukt me helemaal niet :-\
Maar ik vind hem harstikke leuk ook die 2e met -r- ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Christine

Het zijn heel prachtige kerstkaarten vooral die in je handtekening!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik vind je bewerkte foto's erg mooi,. Toen ik in een ander dagboek je nieuwe handtekening zag, dacht ik, ik ga even langs :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Oh dus dat moet ik vaker doen, is een goed lokmiddel hahaha ;D

Carco: Ja dat uitsnijden is lastig, maar ik heb uitgevonden dat als ik bepaalde kleuren doorzichtig maak, het veel makkelijker is. En de kleuren die te veel op het valkje lijken waardoor het valkje dus weggaat als je die kleur doorzichtig maakt, kleur ik gewooon heel voorzichtig zwart. Op een gegeven moment heb je dan een valkje zonder oog, als de achtergrond zwart is, maar daar heb je dan weer het penseeltje voor. En dan knippen, plakken. Het is een beetje uitvinden hoe en wat, maar het is mogelijk :)

Iedereen bedankt voor de complimenten, daar hou ik wel van :D Ik ben een perfectionist, dus ik doe het daar een beetje om hoor ::)

Met de valkjes gaat alles goed. Ik kan eind van de maand een mooie ferplast kooi ophalen, deze:

Voor 50 euro. Daar mogen chico en chickie dan in om te gaan broeden. Spannend! Maar dat duurt nog even. Ik weet nog niet of ik ze voor of na de wintersport erin laat, dat ligt er een beetje aan hoe druk we het hebben en wanneer we die kooi precies halen. Bo gaat naar de kweker als we op wintersport gaan, want behalve paul en ik durft niemand haar uit de kooi te halen ::) Heb er, ondanks dat ik m'n beestjes moet missen, ontzettend veel zin in!

Vandaag ga ik naar de kapper en de zonnebank, want ik zie er niet uit. En misschien even kijken voor nog wat spulletjes voor de wintersport met m'n moedertje :)

Rianne

Mooie kooi, en helemaal voor die prijs! :)
Leuke kerstkaarten ook, ik heb er helemaal geen tijd voor gehad om iets te bedenken...

Valerie

He Roosje,
Mooie kerstkaarten!  :o Waar haal je die achtergrond ook en dat uitsnijden van de valkjes? Dat kan ik niet.  :(
Zou je eentje voor mij willen maken met mijn vogels of 1tje van de vogels?  :-* Dan maak ik een nieuwe handtekening.  :)

Roosje

Nou valerie, nu ik weet hoe het moet ga ik ook eens kijken of ik zelf een handtekening kan maken :D Maar ik wil zowieso wel voor jou iets in elkaar frutselen hoor, stuur maar even een IM met wat je precies wilt. Liefst met 1 vogel want het is best moeilijk :)

Valerie

:-*
Heb je een foto gemaild!
Dankjewel!! :)
Ik ga film kijken op groot scherm.  :P

Roosje

Ben trouwens weer helemaal blij met m'n haar. Er is volgens mij nog geen 2 centimeter af maar het voelt een stuk korter! In ieder geval zijn die dode punten eraf, want dat zag er niet uit.

Ik ga vandaag eens vroeg naar boven, lekker een warme douche nemen en naar bed. Morgen brunchen met de familie van Paul. Moeten heel vroeg weg want het is in zeeland.

Dusse...Welterusten!

Caroline

17 december 2005, 23:53:18 #342 Last Edit: 17 december 2005, 23:55:24 by Caroline
Hoi Roos,

Ik zag net nog dat je was langs geweest op de MSN, maar ik zat in een oliebadje en was vergeten mijn status op afwezig te zetten, sorry!!

Goed van je hoor, dat je eens lekker vroeg naar je bedje gaat, weltrusten!!

Veel plezier morgen in Zeeland.

En het is je gelukt zie ik, de Ferplastkooi is van jou, gefeliciteerd hoor.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Roosje,

Ik kwam ook even langs vanwege je kerstkaarten. Heel leuk gedaan. De laatste is echt een beetje een dromerige kerstkaart!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Mooie kerstkaart Roosje!!! Super! Leuk is dat he, als je ontdekt hoe je het uit kunt snijden! Ik kleur meestal ook de omgeving die ik weg wil hebben felrood of zoiets en dan kun je het met de magic wand/toverstaf in 1x eruit halen.

Veel plezier in Zeeland vandaag!

Groetjes,
Peet