de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

trienke

Het zijn mooie filmpjes ;D, en wat een gebedel hoor ik zeg hahah.

groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

het gebedel dat je hoort is dat van ons logétje (pipo) die maar niet zelfstandig wil eten  >:(  ik kom hier haast gek met hem  :-X van zodra we in de buurt van de kooi komen of van zodra hij ziet dat we naar hem kijken is hij aan het bedelen  :o
ook kan ik niet te gek doen van eten minderen want het is een valkje die maar heel weinig weegt  :-\ maar hij moest al lang en breed zelfstandig geweest zijn , ik heb al vanalles geprobeerd maar het is en blijft een eigenwijs ding en niets helpt  :-\

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

toen joran gisteren terug naar het ziekenhuis moest heeft hij weer zo gelachen met die kleding die ik aan moest toen we naar de operatie zaal gingen, nu dacht ik , ik spaar die kleding kan ik hem thuis ook eens aan het lachen brengen als hij eens weent  ::) maar vandaag draaide dit helemaal anders uit  :o joran had die kleding gevonden en is ermee naar zijn zus getrokken, die heeft hem geholpen om de kleren aan te trekken en weet je wat !!!!!!!!!!!!!!!!!! ik lag krom van het lachen van de gekke streken die hij in zijn vel had hahahahaha
we hebben enkele foto's getrokken zodat jullie kunnen meegenieten  ;)

ik presenteer jullie dokter joran in volle glorie

eventjes van dichtbij want anders hoor ik niet wat onze dokter te zeggen heeft  ::)

en dit ging zo een tijdje door tot hij bijna in slaap valt  ;D  :P  8)

groetjes marilyn en joran

Caroline

:D :D :D

Wat zien zijn oogjes er mooi uit joh, geweldig!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

Citaat van: Caroline op 13 juli 2006, 20:58:53
:D :D :D

Wat zien zijn oogjes er mooi uit joh, geweldig!!

ja hé je ziet er haast niets meer van en al zeker niet op foto  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

gisteren heb ik nog 2 filmpjes gemaakt en daar kan je nu naar kijken  ;)

in dit eerste filmpje zie je alle 4 mijn valkjes
http://www.youtube.com/watch?v=mN-vjpCSQ6A

en hier speelt onze bange dora met debbie haar ketting
http://www.youtube.com/watch?v=5YrkUR_JD1U

idd dora begint haar angst te verwerken maar we moeten nog heel voorzichtig zijn en zo weinig mogelijk bewegen of ze is weer weg , maar we maken toch vorderingen en daar ben ik blij om  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Aaaaach wat lief dokter Horan....die wil ik ook als dokter.....

Jammer dat ik de filmpjes niet kan zien  :-\

en ik krijg geen notificaties  ???....dus ben zelf nu ff op "speurtocht" van verhalen etc. maar ga wel zo naar mijn bedje..... ;D

Geef dokter Joran maar een kusje van mij!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

joran is idd heel leuk zo met die kleding aan hé  :D en hij heeft ook veel plezier gehad ook hoor  :P

wel jammer dat je de filmpjes niet ziet maar het geeft niet hoor, ik trek algauw weer eens wat foto's  ;)

en idd nu je het zegt ik krijg ook maar weinig notificatie's   :-\ ik ga ook maar eens op onderzoek geloof ik  ::)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

zoals ieder mens en ieder dier hebben mijn birdie's ook wat last van de warmte  :-\ ik heb ze deze morgen weer eens een goeie douche gegeven en ze hebben er allemaal van genoten  ;D ze kennen het al van zodra ik mijn plantenspuit in mijn handen neem hangen ze al aan de tralies gek te doen  ::) en dan hebben ze nog niet eens het water gevoeld hihihihihi  :P gekke vogels .
ze drinken ook veel meer dan anders en ik geef hen geregeld vers fris water  ;)
ondanks de warmte zijn ze allemaal nog heel levendig hoor want ze hebben hun touwladdertje (het touw is wel heel erg dik voor een valkje  :o) maar toch dat dikke touw hebben ze door geknabbeld  :o  :o  :o hun lievelingsschommeltje  :-\ ik heb geprobeerd om het zo goed mogelijk te herstellen maar ik vrees dat ze dat herstelpunt ook snel zullen door hebben met hun sterke snavel  :P maar alé nu kunnen ze toch tijdelijk weer op hun touwladdertje spelen hihihihihihihi
ze hebben ook een nieuw schommeltje maar daar zijn ze gelijk niet zo zot op  :-\ ik heb nog enkele nieuwe speeltjes maar die hang ik nu nog niet op omdat deze bestemd zijn voor in de andere kamervoliere en daar ga ik wat mannen in plaatsen  ;) ik heb deze voliere's (want ik heb er 3) volledig uitgepoetst en ook de plaats waar ze moesten staan opgeruimd (veel gewerkt dus gisteren met dit warme weer  ::)  :P) maar nu is alles klaar tot ik tamme mannen naar mijn zin vind  ;D ik ga vrijdag in elk geval gaan kijken naar een tamme man of ik hem ook ga meebrengen naar huis dat weet ik nog niet want ik heb ook al bepaalde mutatie's in mijn hoofd die ik zou willen  :P ik zie vrijdag wel en als ik hem meebreng dan horen jullie het wel  ;) en plaats ik zo snel mogelijk een fotoke  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Een groot compliment voor jou, dat je met dit warme weer, nog zo hard werkt.
Hoe gaat het met de eitjes van Kendi en Misty?
Ik kijk de veertjes bijna uit de pennetjes, in de buurt van de wangvlekjes, bij mijn jonkie's.
Ben benieuwd wat je nieuwe aankoop is.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

hoe het met de eitjes van kendi en misty is ................. ik moet eerlijk zeggen ik weet het niet  :-[ ik heb al een paar keer geprobeerd om te kijken of de eitjes bevrucht zijn hoor maar kendi valt me steeds aan  :-\ van zodra ik in de voliere kom zit hij al te blazen en het moment dat ik het deksel van de broedblok wil opheffen vliegt hij me gewoon aan  :o  :o  :o hij heeft me al een paar keer goed gebeten en ik moet toegeven ik geef het op om nog te gaan kijken naar de eitjes  :-\ normaal als ze bevrucht zijn zouden ze rond 24 julie moeten uitkomen en dan probeer ik wel weer eens te kijken  :P

ik hoop dat jij algauw iets kunt zien bij jou jonkie's want ik ben al razend benieuwd  :P

en mijn nieuwe aankoop .............. het is nog niet zeker dat ik dat mannetje meeneem naar huis hoor , ik moet eerst met mijn eigen ogen zien ofdat hij echt tam is ofdat ze me niet weer liggen hebben met een gewiekt valkje  :o

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

werk je zelf niet omver met dit weer.

Mijn valkjes hadden ook last vn het weer, de babyvalkjes heb ik zelfs uit de broekdblok gehaald en op de grond gezet.

Groetjes Trienke

Wilma1

Mij ook een beetje op de hoogte houden hoor.....anders mis ik ZOVEEL  ;D :D ;)

Tot over 5 weekjes!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

eindelijk is het zover, kendi en misty hebben eens gezamelijk hun nest verlaten en we konden eindelijk 1 voor 1 de eitjes controleren of ze bevrucht waren  ;D en :o  :o  :o joepieeeeeeeeeeeeeeeeee alle 3 de eitjes zijn bevrucht   ;D  ;D  ;D en normaal moeten ze volgende week uitpikken dus nu zal de tijd snel gaan hé  :P misschien ben ik volgende week valkjesoma  8)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Je moest eens weten hoe ik je dat gun!
Groetjes Riny :D