de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes riny

ik weet dat jij me dat gunt hoor  ;) nu alleen nog de grote stap der geboorte en ik hoop dat ze alle 3 gezond en wel ter wereld mogen komen  ;) maar ik weet ook wel dat dat niet altijd van een leien dakje gaat en ik ben erop voorbereid  ;)
en btw ik zal niet moeten bedelen om de jongen kwijt te raken hoor  :o ik zou een man voor mezelf houden maare ............... nu ben ik er al niet zo zeker meer van want ik hoop dat ze nog een 2de ronde doen anders heb ik jonkie's te kort  :o  8)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
De beloofde foto's staan in mijn dagboek.
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Hoeveel valkjes heb je nu?
Ik ben de tel kwijt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes iedereen

hier eff de foto's van mijn nieuwe aanwinst spunky het is een mannetje die ik bij christine heb gehaald  ;D

@ riny
ik ga direct eens naar je foto' gaan kijken ze want ik ben razend benieuwd  ;D
en om eventjes op je vraag een antwoord te geven
kendi, misty, chanel, dora, tiny, sunny, spunky en pearly is op komst  :P dus met pearly erbij maakt dat 8 valkjes  8)

groetjes marilyn

ps ons logétje niet meegeteld want die blijft niet lang meer  ;)

Christine

Bedankt voor de prachtige foto's van Spunky! Daarmee is alles afgesloten en zijn F&F weer vrolijk aan het kroelen! ;) Ik heb de andere klein moeten knippen! Aangezien mijn papa bij de babysitkindjes van mij was kon hij me niet helpen! Daarmee heeft mama de vleugeltjes mogen knippen en ik heb het valkje mogen vast nemen! De nieuwe eigenaars waren er enorm blij mee!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

spunky zijn kooi is jammer genoeg nog niet ingericht zoals ik zou willen want ik was eigenlijk niet van plan om hem mee te nemen maar met de kooi houden we ons morgen wel bezig  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

eerst nog eventjes een fotoke van spunky die nu samen met dora in de kooi zit  ;D later volgen nog fotokes van de kooi met speeltjes erin  :P

en onze nieuweling van vandaag  ::) ook een mannetje en zijn naam spooky

en joran heeft spooky al uitgekozen tot zijn lieveling omdat hij zo mooi braaf en stil op zijn schoot blijft zitten en owee diegene die spooky van hem weg wil nemen om in de kooi te plaatsen  :o  :o  :o joran zet flink zijn keel open  :P

groetjes marilyn

tweety

hoikes iedereen

vandaag gingen we kendi en misty en de andere vogels eten gaan geven en kendi en misty waaren alletwee van hun nestje dus wij hebben in hun nestblokje kunnen kijken en er lagen twee jonkies in hen nestje  :P :P

groetjes debbie

Christine

Nu al jonkie's Debbie??  :o :o
Nou Gefeliciteerd mama Marilyn!! ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Marilyn
Hartelijk gefeliciteerd!
Ik ben erg blij voor je.
Ben benieuwd naar de eerste foto's.
Groetjes Riny :D

marilyn

;D joepieeeeeeeeee ben valkjesoma  ;D 

@ tweety
bedankt om dit berichtje te plaatsen  ;)  :-*

@ christine
ik had vandaag zo'n raar voorgevoel dat ik naar kendi en misty moest gaan  ::) al gans de voormiddag bleven mijn gedachten bij kendi en misty, vraag me niet waarom maar kennelijk was ik niet de enige die aan hen dacht  :P en ja hoor 2 witte donsjes ;D en nog een eitje  ;D

@ riny
ik heb al geprobeerd om foto's te trekken maar die zijn helaas allemaal overbelicht  :'(  :'(  :'( ik begrijp er zelf niets van  :-\
ik had zo graag een fotoke gehad van de kleintjes hun eerste dag en ik heb kendi en misty al moeten storen voor de foto's  :-X ik durf hen nu niet nog eens storen  :-\ ik ben bang dat ze anders hun nestje gaan verlaten  :'( dus ja pech onderweg voor mij hé  :-\ maar ik ben toch trots op hen hoor  ;D

hoikes iedereen

ja hoor kendi en misty hebben 2 witte donsjes ;D ik had uitgerekend als ze van hun 2de eitje begonnen te broeden dat ze dan normaal morgen moesten uitpikken maar ik was eff vergeten dat we moeite hebben moeten doen om te zien of ze al een 2de eitje gelegd hadden ja of nee omdat kendi er toen al opzat dus waarschijnlijk waren ze van het eerste eitje beginnen broeden  ;) gisteren waren er in elk geval nog geen donsjes en vandaag wel (kan wel zijn dat er gisteren al een eitje aangepikt was zo dichtbij hebben we niet gekeken omdat ik ze niet onnodig wou storen  ;) ik ben in elk geval trots op kendi en misty  ;D  ;D  ;D  8) ik heb ook geprobeerd om fotokes te trekken maar alle foto's zijn overbelicht  :'( en het zijn nogthans zo'n lieve kleine witte donzekes  ::)  :P

groetjes marilyn

Rob S

marilyn

Caroline

Gefeliciteerd oma Marilyn.  ;)

Hebben ze trouwens lichte of donkere ogen??

Met lichte roze ogen zijn het namelijk albino's net als ?? pa of ma, nu weet ik het niet meer.  :-[

Heel veel geluk ermee!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet naar de oogjes heb gekeken  ::) maar noch pa noch ma zijn albino want misty is misschien wel bijna wit (er ligt gelijk een licht bruine waas over haar veren denk een soort cinamon ofzo)maar toch niet helemaal en ook haar ogen zijn donker (wel met een rode schijn) en kendi is een bonte cinamon witmasker.

dat is misty

dit is kendi

welke mutatie's er daar nu juist uitkomen weet ik niet precies en eerlijk gezegd heb ik liever dat ze gezond ter wereld komen dan dat ik de juiste mutatie weet  ;)
ik plaats later nog wel fotokes  :P

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Kendi is met de omschrijving die jij geeft, wit, bruine waas en rode ogen, een cinnamon witmasker lutino, dit is ook een albino hoor.  ;)

Als er verder geen verborgen splitten bij je valkjes aanwezig zijn kun je dit verwachten:

Moeder:witmasker cinnamon lutino = albino
Vader:bont witmasker cinnamon

man afkomst:
100% witmasker cinnamon split voor bont {X2: lutino}

pop afkomst:
100% witmasker cinnamon split voor bont

En ik kan me voorstellen hoor dat je het liefste van alles hebt dat ze gezond ter wereld komen.  ;)

Heel veel succes met je kleine hummels.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.