de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

deze namiddag moeten we nog eff naar het ziekenhuis met joran naar zijn oogarts voor een controle en dan weten we zeker of woensdag de draadjes eruit mogen  ;) ik hoop het met gans mijn hart want hij zit veel aan de draadjes te prutsen  :-\ en ik ben bang dat hij nog een draadje eruit trekt  :-X nu ja ik zal blij zijn als alles achter de rug is  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Oeioei, zeker te hopen dat het er  snel uit mag, want zal door het jeuken erg vervelend zijn voor hem!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

gisteren goed nieuws gekregen bij de oogarts de operatie van joran is geslaagd en morgen mogen de draadjes eruit  :D met andere woorden morgen weer heel vroeg uit de veren want het is een half uur rijden naar het ziekenhuis en joran moet om 6.50 h al op de dagkliniek zijn  ::)

en wat kendi en misty betreft .............. ik wou gisteren kijken of ze al een 4de eitje hadden gelegd maar ik kreeg niets te zien want ze zaten allebei op het nest en kendi verdedigd zijn nest gelijk geen ander hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tja deze avond nog eens gaan kijken ofwel morgen als ik deze avond geen tijd meer zou hebben  ::) maar ik ben al blij met 3 eitjes ook hoor  ;) voor mij hoeven het er niet meer te zijn .

groetjes marilyn

caro

Hoi Marilyn,

Wat een verhaal zeg, wat een rotdingen. Met Tiny zal het wel goedkomen.

Hoe is het nu met Joran, wel lastig die hechtingen en die jeuk.
Het is te hopen dat de hechtingen eruit mogen. Dan is Joran van alle ongemakken af.

:-* voor Joran. Ook een  :-* van Pride.

Groetjes

Caro

Ik lees net dat de hechtingen eruit mogen morgen. Veel sterkte.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

hoikes caro

ik was idd eff vergeten te vermelden hoe het nu met tiny gaat  ::) ondertussen is ze al een beetje gewend dat ze "gewiekt" is en ze is een echte schat en bijna niet bij ons weg te slaan  ::) haar lievelingsbezigheid is nu ons haar in model brengen  ;D en dat doet ze heel erg goed  :P ook in de kooi heeft ze niet echt problemen, ze klautert zichzelf naar de plaats waar ze heen wilt en raar maar waar kennelijk weten de andere valkjes dat tiny niet meer kan vliegen en als ze aan het klauteren is en ze komt daan een stok waar een ander valkje dicht tegen de tralies zit dan gaan ze opzij voor haar om het haar makkelijker te maken  :o  :o  :o dat verwondert mij wel een beetje . ook ik heb het haar gemakkelijk gemaakt om bij het eten te geraken en heb een laddertje tussen een stok en het etensbakje geplaatst  :P soms probeert ze nog wel eens te vliegen maar die pogingen worden steeds minder omdat ze telkens weer op de grond beland in de plaats van waar ze wilt landen  ::) ik weet dat ze ook graag eens bovenop de voliere speelt en dan laat ik haar op mijn vinger opstappen en draag ik haar naar de voliere  ;) zo  is iedereen gelukkig en is de plak op zijn minst uit haar veertjes en die veertjes zullen wel terug groeien bij de volgende rui  ;) het wieken was voor mij vroeger geen optie maar dit keer bij tiny had ik geen keus maar ze red zich prima hoor  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Heel veel sterkte morgen voor Joran en jullie gezinnetje.

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Vandaag metJoran naar het ziekenhuis de draadjes er laten uithalen, zal een hele opluchting zijn voor hem!

Tiny zal het een poosje met hulp moeten doen, om ergens te komen en zo te lezen "pakt"ze dat graag aan  ;D pas op dat je haar niet te veel verwend  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

we zijn net terug thuis van het ziekenhuis en idd grotendeels is het deze voormiddag gelopen gelijk vorige maandag alleen ging alles veel sneller omdat het niet echt een operatie was vandaag maar alleen de draadjes uithalen. maar joran is echt een hele flinke jongen geweest en ook al zag ik eventjes dat zijn lipje beefde toch heeft hij geen moment gehuild  ;D  ;D  ;D alles is nu achter de rug en het enig wat we nog moeten doen is nog eens op controle gaan . als beloning om dat joran zo flink is geweest heeft hij een boekje gekregen van dora en terwijl we nog moesten wachten op de ontslagformulieren had hij nergens anders nog oog voor of het was voor dat boekje  ::) hij heeft weer heel wat pret gehad en nu hij thuis is het eerste wat hij vroeg was filmpje dora  :P hihihihihihi die kleine rakker

groetjes marilyn

caro

Hoi Marilyn ,

Wat een opluchting voor Joran dat de hechtingen eruit zijn. En ook voor jullie natuurlijk.

Wat een kanjer is het zeg.

Een  :-* voor Joran, wat een stoere  8) bink.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

@ caro
het is voor ons idd ook een opluchting dat de draadjes er nu eindelijk uit zijn want hij had al 1 draadje eruit gekregen en ik was constant bang dat hij er nog zou uithalen  :-\ en voor joran scheelt een heel stuk in de jeuk denk ik want ik heb hem nog niet zoveel aan zijn oogjes zien wrijven als voordien.
en onze kleine sloeber heeft nu ook bewezen hoe stoer dat hij kan zijn  8)  ;D die  :-* heb ik hem gegeven en je krijgt er eentje terug  :-*  ;)

groetjes marilyn

marilyn

filmpjestijd

ik heb enkele filmpjes gemaakt vandaag (even geexperimenteerd met mijn fototoestel  ::) ) ze zijn nog niet echt goed ik moet helaas nog veel oefenen maar zo zie je toch iets meer dan een foto  ;)

hier zijn dan de filmpjes
alle valkjes samen op de film
http://www.youtube.com/watch?v=AQuIoIZ761I

tiny knabbelt lustig aan een touw
http://www.youtube.com/watch?v=N5c8lIo4I5M

dora klautert rond in de kooi
http://www.youtube.com/watch?v=AqO08Y_o31o

onze chanel die wil aandacht en wil uit de kooi geraken  ::)
http://www.youtube.com/watch?v=b7rlZ1UGlqM

sunny heeft jeuk aan haar pootje
http://www.youtube.com/watch?v=G26_9fdrABs

en sunny speelt met belletje
http://www.youtube.com/watch?v=RBi6YDEY5qw

ik heb heel wat moeite gehad om een beetje deftige filmpjes te maken want chanel was kennelijk jaloers  ::) en kwam gans de tijd voor de lens van het toestel  :P 8)
ik hoop ook om zo snel mogelijk eens filmpjes te maken als ze uit de kooi zijn  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Ik kan de filmpjes plots niet meer bekijken...weet niet hoe dat kan helaas en downloaden lukt ook niet meer!

Maar ik heb wel iets voor Joran...

Ik hoor dat jij erg flink bent geweest.... :o :P

en ben daarom meteen de BESTE honing gaan zoeken voor jou..... :D

kom het ook onmiddelijk brengen naar je....

en ik heb mooien bloemen voor je.... :D

daar horen natuurlijk ballonnen bij..... ;)

ik kan ermee vliegen en breng ze naar Belgié   :D

een DIKKE kus van ons allemaal!!!!!

Daaaaaaaaaaaaag Joran!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

@ wilma
bedankt voor de mooie pooh prentjes ik toon ze hem morgen en hij zal er zeker blij mee zijn  ;)

hoikes iedereen

ik heb vandaag eindelijk kunnen kijken hoeveel eitjes kendi en misty hebben en ze zijn gestopt na 3 eitjes maar ben evengoed blij hoor nu nog afwachten of deze ook bevrucht zijn  ::)  :P

groetjes marilyn

Caroline

Hoi hoi!!

Wat geweldig dat het zo goed is gegaan met Joran.

Zijn zijn oogjes nu helemaal goed?? Of is dit  nog eventjes afwachten.

Gelukkig is dit alweer achter de rug.  :D

Groetjes van  Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

over zijn oogjes zelf weten we eigenlijk nog niet veel omdat we zijn oogjes wat tijd moeten geven om te wennen . wat we wel al weten is dat joran zowieso een tijdje een brilletje zal moeten dragen maar of dit tijdelijk is of voor de rest van zijn leven zal pas ten vroegste binnen een jaar kunnen gezegd worden. binnen enkele weken moeten we zijn oogjes laten controleren en dan zullen ze kijken welke sterkte van glazen hij eventueel zal nodig hebben  ;)

groetjes marilyn