de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

:o Zie je...ik dacht al dat ik dubbel ging zien en kleurenblind was, toen ik jou mail met de foto's zag.... ;D...

Maar weer van die lieve knuffels erbij....maar goed dat dat hier niet meer kan, want ik zou dolverliefd zijn en zou ze toch ook moeten afstaan!  

GEFELICITEERD  met de hummels......

Maar ik ga verder "pakken"....ik MOEST ff kijken naar mijn verslaving  ;D....

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi!!

Gefeliciteerd met je nieuwe drieling!!

Ik kom vanavond nog wel eventjes kijken of je een topic voor ze hebt geopend.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Marilyn,
Volgens mij hebben jouw poezen en kittens een hele fanclub!!

Die kleine ingreep is hoop ik niet ernstig?

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes iedereen

voor diegenen die meer over gizmo, snoezeke en de 6 kleintjes willen lezen hier is de link van het topic dat ik heb geopend onder andere dieren  :D

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=15762.new#new

groetjes marilyn

hoikes monique

de ingreep is niet zo ernstig hoor alleen wel nodig het is maar dagkliniek dus diezelfde dag ben ik terug thuis en het zal mij van veel last verlossen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

deze morgen alle birdie's een douche gegeven, eerst was het aan chanel die wist gelijk niet hoe haar vleugels te draaien en te keren om toch maar overal het water van de plantenspuit op zich te voelen, prachtig gewoon om te kijken en toen ik stopte met spuiten keek ze naar mij om te zeggen is het nu al genoeg geweest ? ze kwam gelijk naar de tralies en begon te roepen hihihihihi maar ze was wel nat gennoeg hoor  ;) toen was het mayka haar beurt !!!!!!!!!!!!! het moment dat ze zag dat de plantenspuit in mijn handen had begon ze ook al met haar vleugels te draaien en ik had nog niet eens gespoten  ::) gek beest maar ze heeft dan ook volop genoten van haar douche  :D en dan kendi en misty................ die hebben voor ze bij mij kwamen kennelijk nooit een douche of een bad gekregen en zijn het dan ook nog niet gewend  :-\ maar ook deze keer heb ik hen net zoals de anderen een douche gegeven maar ik vrees dat ze een klein beetje slimmer zijn dan ik  ::) ik had nog maar een paar keer gespoten en kendi verdween al in het broedblok en floot naar misty alsom te zeggen kom hier ze kan niet bij ons en ja hoor nog geen tel later zat ook misty in het broedblok  :-\ dus van douchen is er niet veel in huis gekomen want ze spelen verstoppertje voor de plantenspuit  :P dan maar de plantenspuit aan de kant gezet en nog wat naar de birdie's gekeken (geniet ik altijd van om hun gedrag gade te slaan  :D ) chanel en mayka waren ondertussen begonnen met een grote poetsbeurt  ::) alle pluimpjes één voor één in hun bekje ook daar genoten ze kennelijk wel van  ;) maar terwijl ik bezig was met het kijken naar chanel en mayka hoorde ik weer een bekend geluid van de laatste dagen ............ kendi en misty zaten nog steeds in hun blok en ik kan het geluid moeilijk beschrijven omdat ik niet zo goed hoor maar volgens mij gelijkt het alsof ze met hun nagels krassen op de bodem van het blok maar er ligt voldoende nestmateriaal in het blok dus moet het wel iets anders zijn maar toch sinds een dag of 5 doen ze dat regelmatig . en volgens die vriend van ons (heb ik verteld over dat geluid) wil dat zeggen dat ze algauw aan een nestje gaan beginnen dus ikke happy  :D  :D  :D nog een klein beetje geduld voor mij  ;)

groetjes marilyn

aad

hoi Marilyn

je zit wel in de nesten he  ;D ;D

kan me van vroeger herrinneren dat ook bij ons thuis 2 poesen bijna te gelijk moesten jongen, en dat ze ook bij elkaar in één doos het hele spul verzorgden :)
Langggggggggg geleden  ::)
hier heeft lucky net ook gedoest  :)

marilyn

hoikes aad

hihihihihhi jouw lucky haar kuif ziet er al even knoddig uit als chanel haar kuif wanneer ze gedoucht heeft  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Marilyn,

Wat lees ik nu weer :o
Alweer een nestje erbij :D
Wat leuk joh!
Ik vind kleine poesjes altijd zo vertederend.
En nu weer een hele andere kleur.
Ik hoop dat je voor allemaal een goed huisje zult vinden.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

idd het 2de nestje poesjes is geboren  :P
als je daar eventueel meer wilt over weten kan je altijd kijken bij de poezenbende van marilyn daar staat het ganse verhaal en ook de foto's  ;)

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=15762.new#new

groetjes marilyn

Wilma1

Nou ik hoef niet zoveel te typen...zit nog steeds met jullie Belgen ON CHAT  ;D ;D ;D erg gezellie  :D :D...en zie je snel IRL....haha...
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hoikes wilma idd was het gisteravond op chat heel gezellig hé en we maken van je belgisch uitstapje  fijne tijd daar ben ik zeker van en wie weet komen wij jou nog wel eens opzoeken in nederland  ::)  :P

groetjes marilyn

see you soon irl   ;)

Christine

Marilyn en Wilma!
Het was gisteren heel gezellig op msn! We hebben alles kunnen bespreken voor binnen twee weken! Het worde gezellige dagen! Jullie kunnen dan ook twee keer ofzo de birds verwelkomen en Marilyn jou wens komt toch nog uit van de drie te zien! Dus alles komt inorde!!
Ik heb er nu al zin in!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ja idd dan kan ik maxime quincy en stacy ook nog eens zien  :D nu mag er echt wel een bom vallen maar dat weekend kan er niets of niemand mij tegenhouden ik kom af  ;) zelfs de duivenmaatschappij moet maar eens zien dat ze het zonder mij redden want ik heb hen al verwittigd dat ik niet kom dat ze maar voor één keer een ander het werk moeten laten doen  :P ze hebben wel een beetje gezaagd dat ik hen nooit in de steek laat en nu opeens van gans dat weekend niet help maar ze moeten het maar zelf oplossen ::) ik ben heus niet onvervangbaar maar ze zijn al jaren gewend (en volgens mij verwend) dat ik het meeste doe en nu is er opeens niemand die bepaalde zakens kunnen zoals het pc programma voor de vluchten  :P ik heb hen gezegd dat ik alles op papier zet dan kunnen ze niet missen (hoop ik)  ::) ppppppppppppffffffffffffffff een mens mag toch ook wel eens zichzelf verwennen voor één keer in 4 jaar tijd dat ik er eens tussenuit wil  ;).

moest mijn hart eff luchten geloof ik  ::)  :-\

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 10 april 2006, 13:20:06
hoikes christine

ja idd dan kan ik maxime quincy en stacy ook nog eens zien  :D nu mag er echt wel een bom vallen maar dat weekend kan er niets of niemand mij tegenhouden ik kom af  ;) zelfs de duivenmaatschappij moet maar eens zien dat ze het zonder mij redden want ik heb hen al verwittigd dat ik niet kom dat ze maar voor één keer een ander het werk moeten laten doen  :P ze hebben wel een beetje gezaagd dat ik hen nooit in de steek laat en nu opeens van gans dat weekend niet help maar ze moeten het maar zelf oplossen ::) ik ben heus niet onvervangbaar maar ze zijn al jaren gewend (en volgens mij verwend) dat ik het meeste doe en nu is er opeens niemand die bepaalde zakens kunnen zoals het pc programma voor de vluchten  :P ik heb hen gezegd dat ik alles op papier zet dan kunnen ze niet missen (hoop ik)  ::) ppppppppppppffffffffffffffff een mens mag toch ook wel eens zichzelf verwennen voor één keer in 4 jaar tijd dat ik er eens tussenuit wil  ;).

moest mijn hart eff luchten geloof ik  ::)  :-\

groetjes marilyn

Daar heb je gelijk in! Aangezien jij toch dichtbij woont kunnen we ook onze zondag er aan besteden!! Gelijk van vrijdag tot zondag weg gaan! Alhoewel gaan we dat wel overleven?? ::) Maar dat wordt dan wel veel foto's en lang verslagje in onze drie dagboekjes ;D
Dat zullen we dan wel nog allemaal regelen! Ik ga ook eens blij zijn dat ik onder vrienden kan zijn een weekendje er gewoon super lang van genieten!! Veel bijpraten etc!  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

ik heb vandaag heel wat werk verzet om deftige foto's te kunnen plaatsen ik heb foto's van mayka (maar 2 anderen niet gelukt  :-\ ) een foto van kendi en misty (ging ook niet zo vlot  :-\ ) heeeeeeeeeeel veel van chanel en ook van de poezen  :P de foto's van de poezen komen straks op de poezenbende te staan maar toch wil ik eerst nog eff een paar foto's van joran plaatsen want vandaag was het echt zijn dagje niet  :'( hij zit met een probleempje met zijn éne oogje, zijn onderste wimpertjes kruipen gelijk gans de tijd in zijn oogje  :-\ hij heeft er pijn in want hij wrijft gans de tijd in zijn oogje en zegt dan pijn pijn we moeten naar een oogarts ermee volgens de huisdokter en morgen bel ik direct voor een afspraak want het is echt zielig om hem zo te zien  :'(

zoals je ziet is hij al gans de dag erg ligachtig

zelfs hier is hij alweer in zijn oogje aan het wrijven  :-\

deze zijn nog niet lang getrokken hij was aan het huilen en met zijn pyama broek op zijn hoofd was de enige manier om hem een beetje aan het lachen te krijgen we zeiden hem dat hij op kabouter plop geleek  ::)

en als je goed naar deze foto kijkt kan je zien dat zijn éne oogje klein en gezwollen zit  :-\

zo en dat waren de foto's van joran
zo direct plaats ik wat andere foto's in een nieuw berichtje  ;)

groetjes marilyn