de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes riny

die twee zijn al een tijdje bezig met mij van de wijs te brengen vrees ik  ::) ik hou ze wel nog van op een afstand in de gaten maar verder ............ ppppppppppppppfffffffffffff ik zie wel wat er gebeurt want ze krijgen mij zo gek als een deur maar net nu ik een beetje afstand had genomen wat kendi en misty betreft gaan ze weer gek doen en op die manier geven ze mij alweer hoop   ::) hoe moet ik daar nu in godsnaam weer op reageren  :P nu zit misty hier om het hoekje toe te kijken of ik hen niet in de gaten heb  :o het lijkt echt wel alsof ze mij willen plagen en dat is niet de eerste keer dat ik dat opmerk  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy marilyn
Kijk er maar niet meer naar .
dan gaan ze misschien voor het ''grote werk''
Groetjes Riny :D

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D

Ze maken je lekker in de war, of JIJ hen ??? Eerst hebben ze een ander broedgeval en nu dit, dat ander beviel misschien toch wel, dus vandaar de verhuizing....jij bezorgd ze gewoon werk.....en hun waren net  :P  gewend en komt er plots een houten  ::)  kraamvilla ;D ;D ;D ;D...dus zetten ze de "inboedel" simpel weer  ::) terug waar het volgens HUN hoort....hihihihi....
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik denk dat ik weet hoe het zit   ::) het eerste broedblok dat ik heb gegeven was aan de kleine kant en het invlieggat was ook niet al te groot  :-\ doordat ze maar alleen de keuze hadden tussen dat kleine broedblok en het lege badje zijn ze naar het badje getrokken en dan pas is mijnen euro beginnen vallen dat het broedblok te klein was  :-\ snel naar de buren geweest (die hebben ook veel valken onder andere chica zit daar  :P ) en daar gevraagd welk blok zij gebruiken en dat was idd een stuk groter dan het mijn en ik mocht er één lenen van hen  :D snel thuis gekomen en het broedblok gepoetst , vers nestmateriaal ingedaan en aan de kooi gehangen maar kennelijk moest ik enkele tralies meer uit halen om het blok deftig te kunnen hangen maar alé hij hangt nu en ze zijn hem direct gaan verkennen  :D en nu zitten ze er elk om beurt eens in of soms allebei (maar dan is er wel enorm veel lawaai in het blok hoor !!!!!!!!!) maar ik ben toch wel blij dat ik nu dat grotere blok heb gehangen ik hoop dat ze er nu werk van maken  ;) dus in principe kun je wel stellen dat het eigenlijk mijn schuld is dat ze zo raar deden  :-\

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,

Nog gefeliciteerd met Joran's verjaardag  ;D :-*

Ik hoop voor je dat binnenkort de eerste eitjes liggen.
Ik zou me niet te druk maken om het "foutje" met de broedblok. Die dingen gebeuren. Ze krijgen nu volop de kans met een nieuw blok  ;D ;D ;D
Wat voor een mutaties krijg je eigenijk uit dit koppel?

Hoe gaat het met de kittens? Ze groeien zeker ook als kool.

Leuke tijden zijn dit  :) De voorjaar zit echt in de lucht  ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

thanks voor de felicitatie's voor joran zijn verjaardag  :D

welke mutatie's ik uit kendi en misty krijg ben ik niet 100% zeker van omdat ik niet alle splits ken en christine heeft het eens voor me opgezocht maar ik ben het alweer vergeten en eigenlijk maakt het mij niet echt uit zolang ze maar gezond zijn  ;) maar ik vermoed dat ik vooral kleintjes zal hebben die goed op de ouders trekken want het zijn beiden witmaskers de man is wel cinamon bont (veel wit weinig donker) en de pop is ook cinamon . nu maak ik mij ook zo druk niet meer of ze al aan een nestje beginnen of niet hoor ik laat ze maar doen en zie dan wel als het zover is  ;)

met de kittens gaat het prima ze beginnen al te spelen en dat zorgt soms voor leuke momenten hier vooral als joran in de buurt is  :P ze zijn idd al een stuk gegroeid maar ja ze zijn nu ook al 17 dagen oud

groetjes marilyn

Wilma1

Pas op he....straks een broedblokkensyndroom  ;D ;D ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

broedblokkensyndroom ben ik niet bang van maar ik heb ander nieuws al ga ik er niet veel woorden aan vuil maken want het is hier geen kattenforum maar toch wilde ik het eff melden ons gezin is terug uitgebreid deze nacht de foto spreekt voor zichzelf

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Je poezen zijn wel goed bezig geweest.
Had je in de gaten dat je er weer jonkie's bij kreeg ,of was het een verrassing.
Ik hoop dat je een goed huisje voor ze vindt.
Je hebt er in ieder geval je handen aan vol.
Groetjes Riny :D
[/color][/b]

Christine

Wat ben ik blij dat ik net nu in je dagboekje kom!! Nu kan ik weer extra genieten van de poesjes!!!! Maar aangezien dit geen poezenforum is ::) Mag ik een paar foto's via msn ofzo??? :-[ :-[ :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes riny

ik had idd wel in de gaten dat snoezeke de 2de poes zou zijn die zou bevallen en we hebben er zelfs al rekening mee gehouden want we weten al iemand die geen katertje wilt dus bij gizmo zijn het allemaal katertjes (en trouwens maar ééntje meer vrij ;) )
ik wist ook dat het niet lang meer zou duren eer snoezeke zou bevallen maar ik wist niet dat het deze nacht zou worden  :P
alle 6 de jongen worden door allebei de moederpoezen verzorgt en dat vind ik zoooooooooo lief hé  :D ik heb al veel poezen en nestjes gehad maar zo lief heb ik nog nooit meegemaakt  ::) ik ben er ook zeker van dat ik voor allemaal een lieve thuis vind  ;)

groetjes marilyn

Monky

Aaaaahhhhh.Wat lief!!!!!
Wijdt er maar over uit hoor!!!!
Maak anders maar een topic bij "Andere Dieren" Als je wil. Ik wil ook wel van meer kittenfoto's genieten  ;D

Je hebt dus 2 nestjes!!! Wat gaaf!!! Wat zijn ze mooi!!!
Als Zotty niet zo'n hekel had aan andere katten, stond ik meteen bij je op de stoep om er eentje uit te zoeken!!!
Kan je ze allemaal plaatsen?

Wat lief dat ze allemaal in 1 kist liggen  :-*

Ik geniet hoor!!

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monky

misschien heb je wel gelijk en moet ik tijdelijk maar een topic openen bij andere dieren maar dat zal moeten wachten vrees ik tot deze namiddag want straks moet ik weg   :-\
momenteel zijn ze nog niet allemaal geplaatst maar dat lees je allemaal wel als ik de topic heb geopend  :-\ ik zal dan ook een link plaatsen in dit dagboekje zo dat je het makkelijk vind  ;)
en wie weet heb ik misschien tot dan wel wat tijd gevonden om een kort filmpje op te nemen  ???  ::)  :P

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,

Werk je niet over de kop hoor.
We kunnen best wachten  :D
Het zou leuk zijn als je daar tijd voor kan vinden, maar doe het alleen als je tijd hebt. Er zitten maar zoveel uren in een dag  :P

Geniet er maar lekker van  ;D Dat moet toch wel lukken, toch?

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

ik vind wel tijd hoor want ik moet nu eff een weekje in ziekenverlof doordat ik binnen moet voor een kleine ingreep dus heb ik tijd zat voor het forum  ;)

groetjes marilyn