de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Lieve Joran gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag

met VEEEEEEEL kadootjes                         

lekker dansen met je vriendjes en vriendinnetjes

En van mij een mooie kleurplaat van Bami, die met zijn vriendjes bij jou op vistite komen!!

Ook de felicitaties aan Pappa, Mamma en je zussen...

Liefs  :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

héééééééééééééé heb je dat nu eff ik heb niet eens een notificatie van mijn eigen dag boek gekregen en dacht dat iedereen joran zijn verjaardag vergeten was !!!!!!!!!!!!

maar niets is minder waar  :D  :D  :D

bedankt riny
bedankt caroline
bedankt wilma
jullie krijgen een flinke  :-* van joran want hij is heel blij met zijn prentjes en zoals altijd ga ik die weer opslaan zodat hij die later nog eens kan bekijken  ;)

deze morgen toen joran op stond had hij niet eens tijd om op zijn potje te gaan zitten want hij had zijn cadeautjes van zijn zusjes al gevonden  :P
het uitpakken van de cadeautjes kon niet snel genoeg gaan en het papier werd gewoon aan flarden gescheurd  ::) hahahaha tja hij is ook nog maar 3 jaar maar toch al een hele grote jongen hoor !!!!!!!!!!!
hij heeft van little people een boerderij met popjes en diertjes gekregen, ook een washandje van dora, een fietsje zonder pedaaltjes voor in huis , een stoeltje, snoep (maar die heb ik snel weg gestopt want op zijn lege maag snoep zag ik niet zitten ) kaartje heeft hij ook gekregen en centjes .
deze namiddag komt zijn peter en dan krijgt hij alweer cadeautjes  :P deze avond breng ik nog wel een verslagje uit hoe zijn namiddag is geweest en eventueel enkele foto's (hoop ik). deze morgen heeft hij in elk geval met zijn fietsje rond de tafel gereden en onze tenen mochten eraan geloven  ::) hahahaha en zijn boerderijdiertjes hebben ook al afgezien want hij moest wel eens proeven hoe die smaakten hé  :P . daarnet heeft hij een paaseitje mogen opeten (na zijn middagmaal) en ja zijn snoetje en handjes mogen wassen met zijn dorawashandje en ons gezicht kreeg ook een beurt natuurlijk  :D  :D  :D we zijn zeker gewassen hoor daar heeft joran wel voor gezorgd  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

2 april 2006, 13:23:38 #1547 Last Edit: 2 april 2006, 17:26:46 by Wilma1
Een blij manneke, zo te lezen......wel een mooie foto plaatsen  van de week van deze jarige job van al 3 jaar !!!! Stoer  8)....

En.... FOEI vergeten, hoe kun je ZOIETS nu denken  >:(... ;)

Ik heb OOK kaarten via jouw e-mail gestuurd voor Joran ???
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Joran

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn alvast enkele foto's van deze morgenvroeg , geen tijd voor potje maar wel cadeautjes  ::)

washandje direct aan zusje geven en wat is dat ander ?

héhé mama wat is dat ?

echt mama is dat snoep ? joepieeeeeeeee

ben nog niet helemaal klaar wakker geloof ik  ::)

eventjes goed kijken of ik niet verkeerd heb gezien

nee nee niet verkeerd gezien little people  :D

fietsjeeeeeeeeeeeeeee  :D

nog cadeautje  :D

wel verdraaid krijg het papier niet los  :-\

haha toch één kant van het papier los gekregen  :P

ooooooooo nog little people  :D   ............ bonk

oeps de rest is op de grond gevallen  :-[

eventjes dichtbij kijken

voila dat waren de eerste fotokes de rest moet helaas wachten tot deze avond  :-\

groetjes marilyn

marilyn

hoikes gerda

hé bedankt voor het leuke plaatje je krijgt ook een flinke  :-* van mij hoor en meme zal het plaatje opslaan voor mij  :D dan kan ik later lekker nog eens kijken .

groetjes joran  :-*

Christine

prachtige foto's van de jarige Joran!!

Joran van harte gefeleciteerd met je verjaardag!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

jij ook  :-* en tank voor tekeningetje

groetjes joran

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn de beloofde foto's van joran zijn verjaardag
hij heeft heel veel cadeautje gekregen zoals kledij en dvd's (oa de lollifanten, k3 in wonderland en dan nog één van bumba ) ook nog een dekbedovertrek en hoeslakentje een skipperbal die zie je wel op de foto's

het stoeltje had ik wel al vermeld maar nog geen foto van geplaatst  ::)

stoeltje met beer  :P

joran op stoeltje

dan zijn skipperbal in de vorm van een kikker  :D daar is hij gek van (deze foto is niet al te duidelijk maar ik wou hem toch plaatsen)

deze foto is duidelijker  :D

en nu ......... taraaaaaaaaaa de taart

en meer taart  :P

joran met de taart

en ja joran lust ook taart hoor  :D

zeker weten  ;D  :P hhhhhmmmmm lekker zegt hij  ::)

hij heeft ook vele kaartjes en e-cards gehad maar daar heb ik geen foto's van  :-\
jorantje geeft jullie allemaal een hele hele hele dikke knuffel en   :-* voor alle verjaardagswensen die hij mocht ontvangen

groetjes marilyn en jorantje

Wilma1

Zo te zien is hij goed verwend en geniet van de taart  ;D ;D ;D ze zien er dan ook heerlijk uit...OOK zelf gebakken ???

Wat een heerlijk koppie heeft dat knulletje toch....echt zo'n kindje uit een romantische film  :P ...die allerlei lief kattekwaad uithaald waarop je haast nooit boos kunt worden  ;D  ;)...

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

nu even een update van de birdie's  :D
gisteren op het feestje van joran heeft mayka heel goed meegebabbeld met de mensen hoor  :P amai ik geloof dat ze alles wat ze al heeft geleerd wel heeft gedemonstreerd  ::)
chanel daar wordt ik met de dag verliefder op en zij op mij ook geloof ik  ::) zo'n schatje is ze ook hé  :D ik hou van knuffelen en zij houd van kroelen  :P heerlijke combinatie hé
en dan mijn laatste kendi en misty .................. daar wordt ik nu wel helemaal gek van  ::)doe ik zoveel moeite voor hen om alles te geven wat ze moeten hebben !!!!!!!!!!! ik hang zelfs een nieuw broedblok op omdat ze het oude kennelijk te klein vonden en er niet meer in wilden .............  wel alle donder  >:( hebben ze zoveel nestmateriaal naar hun leeg badje verhuisd en pluimpjes bij hunzelf uitgetrokken om een nestje in hun badje te maken !!!!!!!!!!!!! kom dat nu tegen !!!!!!!!! en misty is nu ook heel erg veel in het badje te vinden wat als ze daar een ei legt ???? laten liggen en hun daar hun nestje laten houden of het ei naar het blok verhuizen ??? nu ja ik zie nog wel  ;) ik ben in elk geval blij dat er nu eindelijk wat schot in de zaak komt en ik geloof dat riny haar foepjanknollensoep geholpen heeft  :P thx riny  :-*

groetjes marilyn

marilyn

hoikes wilma

nee ik heb de taart niet zelf gebakken (ik had helaas alweer geen tijd  :'( )
en joran heeft idd een heerlijk koppie soms lief en soms boordevol met kattekwaad  :P en ik kan nooit lang boos op hem blijven  ::) zwak ??? misschien wel maar hij blijft mijn lieve knulletje  :D

groetjes marilyn

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D ;D

O en je hebt ook al WIPWAPMUESLI las ik .... ;D ;D ;D voor als die soep niet werkt!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

foepjanknollensoep od wipwapmuesli maakt niet uit ik laat kendi en misty doen wat ze willen en komt er een eitje dan zie ik het wel  ;)

hoikes iedereen

idd alweer nieuws over kendi en misty ik krijg nog kop nog staart aan hen  ::) gisteren zijn ze gans de tijd in de weer geweest om nestmateriaal van hun broedblokje naar hun leeg badje te verhuizen en zaten ze gans de tijd om beurt in het badje en vandaag zitten ze om beurt in hun broedblok  :o nu begrijp ik er echt niets meer van  :-\ nu ja zij zullen wel weten waarmee ze bezig zijn zeker dus laat ik hen maar met rust  ;) ik heb wel al eff in het badje gekeken en daar zie ik in elk geval nog geen ei maar in het broedblok heb ik nog niet gekeken en zolang ze er niet allebei uit zijn ga ik ook niet kijken ik laat hen lekker met rust wie weet loont dat niet  ;)
momenteel is er hier complete stilte  :o  :o kendi en misty in hun broedblok, mayka slaapt met haar kopje in haar veren en ook chanel is op haar schommel in slaap gevallen geloof ik  :P zo stil dat heb ik de laatste tijd nog niet veel meegemaakt maar ja moet ook eens kunnen hé  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Die twee zullen wel denken,laat ons Marilyn maar eens van de wijs brengen.
Dan heeft ze ook wat te schrijven.
De tijd zal het leren wat ze aan het uitspoken zijn.
Groetjes Riny :D