de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

ok en hier ben ik dan met wat foto's van de birdie's  :P

ik begin maar met kendi en misty want daar heb ik helaas maar 1 foto van omdat de tralies er helaas gans de tijd voor zaten  :-\

en nu is mayka aan de beurt  ::)
hé vrouwtje ben je daar weeral met dat gekke ding  ???

alé omdat jij het bent ga ik 1 keer mooi poseren  ;)

chanelleke ma belleke hier is ze dan  :D
net eff badje genomen maar ik ga toch maar op vrouwtje haar vers gestreken wasgoed zitten  :P

ik mag het vrouwtje ook niet te gemakkelijk maken hé om foto's te trekken zal maar op haar eigen schouders gaan zitten kan ze niet zien wat ze trekt hahahaha  8)

zeg hoe doet mijn vrouwtje dat toch  :o het lukt haar nog ook om mij op de foto te krijgen

en zelfs nog een keer  :o

nu ben ik toch boos hoor  >:(

ik ga maar eens naar joran daar krijg ik tenminste aandacht in de plaats van dat gekke ding voor mijn neus en het lukt me nog om joran eff aan het lachen te krijgen  :D

debbie ook maar eff bewerkt omdat ik geen aandacht krijg dan pak ik haar oorbellen af  8)

vrouwtje niet te dicht !!!!! niet te dicht want dat ding gaat mij pakken  :-\

alé ik ga ne keer mooi poseren maar dan is het genoeg hé !!!!

als ik zeg genoeg is het genoeg  >:(

voila dat waren de foto's van de birdie's  ;) om de foto's van de poezen te zien moet je naar de poezenbende gaan daar worden ze zo metteen geplaatst  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

LEUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!!!! ;D :D :D :D ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoihoi!!

Bij de poesjes was ik al geweest maar ook hier leuke foto's hoor.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma en caroline

ik ben blij dat jullie de foto's leuk vinden bedankt  :-*

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

moet je nu eens horen !!!!!!!!!!!!!!!! joran is deze middag door zijn bedje gezakt !!!!!!!!!!! hij huilde vreselijk en toen ik in zijn kamertje kwam zat hij zo verdrietig te kijken en zijn lipje beefde  :-\ ik vroeg hem wat er scheelde (had nog niets in de gaten) en hij zij pot  :o ik raar kijken want ik begrijp nog niet alles wat hij zegt dus ik opnieuw zo van wat is er schatje en hij zei nog eens pot en wees naar zijn hoofdeinde van zijn bedje (toen begreep ik wat pot wilde zeggen  ::) kapot natuurlijk )en toen zag ik dat zijn matrasje aan deze kant wel heel erg laag lag  :o  :o  :o trek eff zijn matrasje omhoog en wat zie ik !!!!!!!!!!!!! lattenbodem in stukken  ::) hij moet waarschijnlijk in zijn bedje staan springen hebben want het waren de steunlaaten van de lattenbodem die gewoon doormidden waren  :o geen wonder dat hij zo zielig zat te kijken de arme schat, ik heb hem op mijn arm genomen en in mijn bed gelegd maar slapen !!!!!!!!!!!!!!!! tarara zijn bedje was pot  :P ondertussen is de lattenbodem herstelt en ligt hij (wel veel later dan gewoonlijk ) te slapen in zijn eigen bedje  :D en nu ............... als ik bedenk hoe zijn gezichtje eruit zag en hoe ik zelf dat eerste moment reageerde dan moet ik keer op keer lachen  :P  :P  :P djeezes was me dat schrikken , maar gelukkig hij heeft zich geen pijn gedaan en het avontuur is goed afgelopen  :D  :D

groetjes marilyn

Wilma1

11 april 2006, 17:10:32 #1595 Last Edit: 11 april 2006, 17:14:52 by Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D Dat krijg je van al die cakejes bakken en OPETEN!!!!!! Joran gaat zo op DOMBO lijken  ;D ;D ;D....maar dat je op het eerste moment van zien  :o schrok, kan ik me voorstellen en dan later, in herinnering, het beteuderde gezichtje voor je ziet....wat je dan in een lachbui doet ontaarden...jaja DAT herken ik ook.

Als ik me sommige situaties, van vroeger met de kids weer voor me haal, kan ik er nog steeds hartelijk om lachen....de jongens toen "helaas" niet  ::) hebben er nog een "trauma" van zeggen ze wel eens tegen me en dan een mamma die gewoon in proestbuien voor je staat  :-\  ;D....maar ze zijn toch groot geworden, met een normaal leven...tenminste voor zover IK  weet  ::)  ???  ;D..
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik heb de meeste dagboekjes wel bijgelezen vandaag en hier en daar een berichtje geplaatst maar neem me het aub niet kwalijk als ik eff een daje minder reageer dan anders, ik heb mijn dagje niet en ga vroeg in mijn bedje zitten denk ik misschien dat ik me morgen wat beter voel

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 12 april 2006, 18:37:54
hoikes iedereen

ik heb de meeste dagboekjes wel bijgelezen vandaag en hier en daar een berichtje geplaatst maar neem me het aub niet kwalijk als ik eff een daje minder reageer dan anders, ik heb mijn dagje niet en ga vroeg in mijn bedje zitten denk ik misschien dat ik me morgen wat beter voel

groetjes marilyn

Rust lekker uit Marilyn!
Morgen zul jeje al een stuk beter voelen!!
Misschien dat je met deze foto een beetje beter voelt!

Groetjes Christine en Pootje van Luna en natuurlijk ook klein zoentje van haar! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

een buizerd gevonden

ik zit nog steeds niet in bed en heb zelfs alweer een avontuur beleefd  :o daarstraks kreeg ik telefoon van iemand dat ze een valkparkiet gevonden hadden die één pootje kwijt was of ik die wou komen ophalen ........tja ok maar één woord en ik hou erg van dieren dus mijn auto in en die valkparkiet gaan halen !!!!!!!!!!!!!!!!!! toen ik daar toekwam ja tarara valkparkiet dat was een heuse buizerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij was idd een pootje kwijt en waarschijnlijk nog niet zolang want het bloede nog een beetje maar hij was wel al goed vermagerd naar mijn mening heeft hij in een jagersklem gezeten. hij was erg angstig en deed zijn vleugels omhoog als ik hem wilde pakken maar veel moeite om te pikken deed hij niet meer  :-\ ik ben er mee naar mijn buurman gegaan die weet heel veel van vogels af hij heeft de buizerd (een pop) al wat medicatie gegeven tegen onstekingen en vitamienen ook en die is nu aan het proberen om hem aan het eten te krijgen jammer genoeg hebben we geen levend prooi voor dat arme beestje maar we hopen hier met gans ons hart dat hij aan het eten gaat en dat hij aansterkt zodat hij erdoor komt . als hij morgen nog leeft ga ik foto's gaan trekken  ;) want het is een prachtig dier .

groetjes marilyn

Riny

12 april 2006, 22:28:44 #1599 Last Edit: 13 april 2006, 07:56:44 by Riny
Hoy marilyn
Even kwam ik lezen over je nieuwe valkje.
Nou dat blijkt dus een buizerd te zijn.
Mijn vriendjes zijn het niet meer sinds ze geregeld op mijn voliere zitten.
Maar het beestje heeft geluk dat jij ,en je buurman, zich over hem ontfermd hebben.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik weet niet zo heel veel van buizerds af  :-\ alleen dat het roofdieren zijn en ja ik kan me best wel voorstellen dat ze hier en daar wat schade toebrengen en dat sommige mensen daar niet zo gek van zijn  :-\ maar voor mij was het een beetje overweldigend in die zin ik had nog nooit een buizerd van zo dichtbij gezien en het dier was in nood . en ik ben makkelijk als het om een dier in nood gaat dan help ik het overeind in de mate dat ik kan  ;) als hij het al overleefd zal hij niet meer naar de vrijheid kunnen want hij is niet meer in staat om zelf prooien te pakken  :-\ dus die vriend zijn zoon is gek op zo'n vogels dus ik denk dat ze hem daar verder zullen houden als hij het overleefd want daar ben ik nog niet zo zeker van  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

Tjee Marilyn, dat is nog eens een beleving  :o en je welverdiende rust meteen naar de   ;D....maar in zo'n geval zou ik ook meteen in de auto stappen, om het diertje op te halen....WAT het ook mag zijn!!

Hopelijk wordt hij met de nodige medicatie en verzorging snel weer beter, al zal hij zijn pootje moeten missen  :-\ ....ach wat zal het beestje pijn hebben gehad en angst!! Gelukkig was jij bereid  :D het diertje te helpen!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik weet momenteel nog niet hoe het nu met de buizerd gesteld is want hij zit appart en ik kan hem niet zien. ik zal helaas moeten wachten tot die vriend thuis komt van zijn werk voor ik weet hoe het met hem is  :-\ maar eerlijk gezegd heb ik niet veel hoop dat hij erdoor komt want het is en blijft een roofdier die gewend is om levend prooi te eten en dat levend prooi is voor ons wel een probleem  :-\ in elk geval als ik deze avond iets meer weet dan laat ik het hier ook weten  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

eff en update in verband met de birdie's

mayka die heeft vandaag gekke kuren die klautert in zijn kooi , hangt dan met zijn kop ondersteboven en valt dan pardoes naar beneden  ::) het verwondert mij dat hij zich nog geen pijn heeft gedaan  :-\ ook zijn stem geluid is niet te doen vandaag !!!!!!!!!!!! hij is gans de tijd aan het roepen en fluiten  :o we hebben hier bijna oordopjes nodig .
maar ik vrees dat ik weet waarom hij zo aandacht aan het trekken is, gisteren is hij niet uit zijn kooi geweest doordat we dan opeens om die buizerd zijn geweest en nu tja hij laat weten dat hij er ook nog is en dat hij wat aandacht nodig heeft  :-\ hij mag deze namiddag wel uit zijn kooi maar hij moet wachten tot ik terug ben van mijn afspraak anders kan hij er weer maar kort uit en dan vind ik het zo zielig om hem na zo'n korte tijd alweer in zijn kooi te moeten zetten  :-\
chanel die is zoals altijd weer de grootste kroelkont die er bestaat  :P en meer uit haar kooi dan er in ze helpt gewoon met alles ook met de afwas hihihihihi dan sleurt ze met een lepeltje in haar bek over het aanrecht  :P ze is goed bezig  ;)
kendi en misty daar kan ik helaas niet veel over zeggen want die zitten heel erg veel in hun blok of ééntje erin en ééntje ervoor  ::) enkel s'avons komen ze er ééns allebei uit en dan zitten ze in of op hun (lege badje ondertussen gevuld met nestmateriaal en kleine veertjes ) ik hoor hen veel scharrelen in hun blok en af en toe hoor ik kendi eens fluiten maar daarmee is ook alles gezegd over kendi en misty . er is nog altijd geen eitje en als ik misty bekijk zal er ook vandaag nog geen eitje zijn dus het blijft wachten voor mij  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaatchanel die is zoals altijd weer de grootste kroelkont die er bestaat   en meer uit haar kooi dan er in ze helpt gewoon met alles ook met de afwas hihihihihi dan sleurt ze met een lepeltje in haar bek over het aanrecht   ze is goed bezig

Dan is afwassen met de hand wel weer een leuke bezigheid  :D...

Wat jammer als de buizerd het niet zal redden......levend voer kun je in een dierenwinkel halen....IK vind dat zielig en zou het zelf NOOIT durven geven, maar bij Dirk weet ik dat die cavia's etc. koopt voor zijn slangen....alleen blijf ik dan wel uit de buurt...ik wil dat NIET zien!!

Ik hoop dat Kendi en Chanel ook snel een eerste eitje leggen...leuk met de pasen!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3