de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Dus de pudding kunnen we overal vanaf eten bij je  ;D ;D ;D ;D ;D

En gefeliciteerd met je gereserveerde valkjes en dan de jouwe nog ff hun best doen en het liefdesplaatje is compleet!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

eff snel een berichtje plaatsen in mijn eigen dagboekje zodat jullie niet ongerust worden maar ik zal vandaag helaas niet veel online zijn (ik hoop deze avond nog eff  ::) ) want ik ben kleine appelcakejes aan het bakken voor joran om mee te snemen naar school want het is zondag zijn verjaardag en morgen is de laatste schooldag voor de vakantie dus ja eff veel werk met bakken  :P maar ik doe het graag hoor  :D  :D  :D
morgen is er dan een klein feestje op school voor joran met appelcakejes en een drankje voor alle kindjes uit zijn klas en dat zijn er een hele hoop hoor !!!!!!!!!!!!!! ze zitten met 28 in zijn klas  :P hoe die juf al die kleine donders aankan begrijp ik niet want er zitten er enkele tussen amai die weten de juf nu al op haar plaats te zetten en ze zijn nog maar 3 jaar oud   :-\ hoe moet dat dan als ze tiener zijn ??? nu ja in elk geval zorg ik wel dat joran verstandig blijft ik wil niet dat hij later mij de les gaat spellen  :P alé ik ga nu verder doen met bakken tot later  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Veel plezier met de appeltaartjes bakken.

Je poezen foto's zijn super lief.

Misschien hebben Kendi en Misty toch meer nestjes gehad dan de vorige eigenaar zegt en hebben ze nu gewoon eventjes een rustperiode om je daarna weer te verrassen met een nestje.

Fijn dat Chica zo'n goed adresje heeft gevonden.

En natuurlijk gefeliciteerd met je reserveringen voor de geelwangen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ooooooooo plezier hebben we wel gehad bij het bakken van de appelcakejes hoor  ::) om te beginnen kon joran niet van de appel blijven en at ze al op voor ze in het deeg zaten, toen het deeg klaar was was joran alweer aan het smullen met zijn vingetje in het deeg en natuurlijk als ze klaar waren moest hij ook eens proeven hé  :P met andere woorden boterhammetjes eten ...........nee die moest hij niet meer hebben hihihihihi maar alé dat gebeurt niet elke week dus voor één keer door de vingers gezien  ;) ik ben ook blij dat chica haar draai daar gevonden heeft hoor  :D
en mijn geelwangen.......... een toekomst droom en de dag dat ze geboren zullen worden zal mijn hart een sprongetje maken denk ik  :D

hoikes iedereen

foto's van de poezen of van de birdie's moet ik ook algauw weer eens trekken maar de laatste dagen ontbreekt mij gewoon de tijd dus die hebben jullie nog te goed  ;)
wat misty en kendi betreft ...........raar maar waar ik kijk net naar de kooi en kendi is vermist dus kan niet anders dan dat hij in het broedblok zit  :P ook ben ik ondertussen een beetje ongeduldig geworden door al die prachtige mooie jonge valkjes hier op het forum (beetje jaloers ook denk ik  ::) ) toch zal ik moeten geduldig wachten tot zij zin hebben om een nestje te maken , ze hebben alles wat ze moeten hebben van broedblok tot mineralen , sepia eivoer, vitamienen, grit trosgierst ........... noem maar op .....dus nu rest ons enkel nog wachten ...........

groetjes marilyn

Wilma1

Wat leuk is dat he?!  Bakken met de kleintjes....is meer snoepen dan dat er uiteindelijk in de oven tercht komt, maar Mamma en Joran hebben dat weer een leuke dag gehad saampies...en dit X niet tegen allen muren aan ???  ;D...

Wat spannend dat kendi het broedblok heeft goedgekeurd....nu nog samen en dan wordt het wel wat ???

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: marilyn op 31 maart 2006, 12:22:23

en mijn geelwangen.......... een toekomst droom en de dag dat ze geboren zullen worden zal mijn hart een sprongetje maken denk ik :D

Hoy Marilyn
Ik zie het zo voor me,hoe je staat te bakken met Joran.
Hou je er wel rekening mee dat het voor mijn geelwangen de eerste keer is?
Ik hoop en doe mijn best dat alles goed gaat,maar kan niets garanderen.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

het is heel leuk geweest bakken met joran en de dochters hebben ook meegeholpen  :D
ik heb deze namiddag kendi en misty eff samen in het broedblok gezien maar dat was helaas niet lang maar toch een goed begin  ;)

hoikes riny

ik weet dat het voor jou geelwangen de eerste keer is dat ze een nestje mogen hebben hoor en ik hou daar ook rekening mee zoals je waarschijnlijk wel al hebt gelezen in de IM die ik jou heb gestuurd  ;) je hoeft je echt geen zorgen te maken ik weet ook wel wat er allemaal mis kan gaan maar laten we het positief blijven bekijken en hopen op een heel goed kweekseizoen en niet alleen voor je geelwangen  ;) en als er probleempjes opduiken dan kunnen die het moment zelf wel opgelost worden

groetjes marilyn

Wilma1

Druk bezig met de voorbereiding voor Jorans verjaardag.....wat een spanning voor het jochie!!! Veel viste...veel kadootjes  ;D...

Is zijn schooldag leuk verlopen met het trakteren van zijn eigen gemaakte cakejes ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

deze middag keek ik opeens naar kendi en misty hun kooi en allebei waren ze verdwenen ik snel ingelogd op de pc om dit vast te leggen op een filmpje maar ik was helaas een klein beetje te laat en misty was alweer uit het broedblokje  :-\ maar toch plaats ik nog eff het filmpje

http://youtube.com/watch?v=VeozeToSVZI

de laatste dagen gaan ze meer en meer het blok in dus ik denk dat ik nu toch wel een klein beetje hoop mag beginnen koesteren  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Het bewijs is in ieder geval geleverd  ;D....ze weten wat de bedoeling is van dat "rare ding"....nu maar duimen dat ze "het ook doen"....

En je weet het, zo'n fototoestel of filmcamera moet je altijd om je nek  ;D hebben op... AAN....zodat je meteen kunt beginnen met valstleggen  :P , want je bent altijd vaak laat  :-\ voor de juiste aktie foto's....hahahahahaha...

maar deze is nog best goed  :P gelukt Marilyn!!

EN EEN FIJNE DAG MORGEN!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Als je zo veel filmpjes plaatst verdwijnen we allemaal naar een poezenforum ;D ;D
Maar ze zijn prachtig.
groetjes Riny :D

Wilma1

Oooo... IK ga dan zeker weten mee  ;D ;D ;D....wat een lieffies om te zien....o ben er helemaal verliefd op en zou ze het liefst willen vasthouden en knuffelen....ik stuur het filmpje naar Petra, die heeft zelf zo'n rood poesje, Tommy, gehad en die is laatst overleden...dit vindt vast heel leuk om te zien!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hallo Marilyn en Joran
Allebei Hartelijk Gefeliciteerd.
Ik hoop dat jullie een heel fijne dag hebben ,met natuurlijk heel veel cadeautjes.
Groetjes Riny :D
[/color][/b]

Caroline

Gefeliciteerd met de kleine Joran.

Fijne dag!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.